Skocz do zawartości

No Budget Cup


qunio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde, za 28900 można kupić nowiutką crossówkę dowolnej marki, na której też człowiek się uczy jazdy w uślizgu. W dodatku taką crossówką można trenować na kilkuset miejscówkach w całym kraju i odsprzedać ją potem za sensowne pieniądze. A taki wynalazek? Jakoś słabo to widzę. Wydaje mi się, że nawet jeżeli ktoś chce latać tylko po asfalcie lepszą opcją jest zakup jakiejś używanej torowej 600-tki (za około 10-15 kzł) i nadal zostaje ponad 10 kzł na treningi na kilku obiektach, które są dostępne w PL. I znów - niezgruzowanego torowego gixa/r6 można sprzedać z niewielką stratą po sezonie. IMO puchary wykorzystujące "normalne" motocykle (obojętnie: ścigacze czy nakedy) miały ten plus, że uczestnicy kupowali motocykl znany, który stanowi wartość użytkową sam w sobie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.12.2016 o 09:49, Sherman napisał:

A taki wynalazek? Jakoś słabo to widzę. Wydaje mi się, że nawet jeżeli ktoś chce latać tylko po asfalcie lepszą opcją jest zakup jakiejś używanej torowej 600-tki (za około 10-15 kzł) i nadal zostaje ponad 10 kzł na treningi na kilku obiektach, które są dostępne w PL. I znów - niezgruzowanego torowego gixa/r6 można sprzedać z niewielką stratą po sezonie. IMO puchary wykorzystujące "normalne" motocykle (obojętnie: ścigacze czy nakedy) miały ten plus, że uczestnicy kupowali motocykl znany, który stanowi wartość użytkową sam w sobie...

Wiadomo, że jak zwykle chodzi o to, że importer wypchnie motocykle niesprzedawalne. Jedyną zaletą jest to, że mają homologacje, a husqvarna (od ktma) z homologacja kosztuje 10k więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 24.12.2016 o 08:15, qpa napisał:

Szkoda że torów co raz mniej, wyścigi np cb 500 czy gs 500 były by ciekawsze oczywiście na stokowych silnikach i zawieszeniach, a koszt ponieżej 5k za przygotowanie gruza.

Ale jaki jest sens ścigać się na czymś, co się do tego kompletnie nie nadaje?

To już jakąś 125 sportową będzie dużo ciekawiej i przyjemniej.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 24.12.2016 o 08:15, qpa napisał:

Szkoda że torów co raz mniej, wyścigi np cb 500 czy gs 500 były by ciekawsze oczywiście na stokowych silnikach i zawieszeniach, a koszt ponieżej 5k za przygotowanie gruza.

Przecież są takie wyścigi. Wbrew pozorom GS daje nieźle radę, a koszty małe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 24.12.2016 o 11:41, rozek napisał:

Przecież są takie wyścigi. Wbrew pozorom GS daje nieźle radę, a koszty małe.

 

Puchar Polski Classic, klasa Youngtimer, jedna runda na Poznaniu, kilka rund na mniejszych torach

jak ktoś jest zainteresowany to opchnę chętnie tanio materiał :D

13226810_1200383843329614_72474116889099

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...