Limo Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 I pewnie znajdzie - w końcu można Marqueza zobaczyć :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Kurde, za 28900 można kupić nowiutką crossówkę dowolnej marki, na której też człowiek się uczy jazdy w uślizgu. W dodatku taką crossówką można trenować na kilkuset miejscówkach w całym kraju i odsprzedać ją potem za sensowne pieniądze. A taki wynalazek? Jakoś słabo to widzę. Wydaje mi się, że nawet jeżeli ktoś chce latać tylko po asfalcie lepszą opcją jest zakup jakiejś używanej torowej 600-tki (za około 10-15 kzł) i nadal zostaje ponad 10 kzł na treningi na kilku obiektach, które są dostępne w PL. I znów - niezgruzowanego torowego gixa/r6 można sprzedać z niewielką stratą po sezonie. IMO puchary wykorzystujące "normalne" motocykle (obojętnie: ścigacze czy nakedy) miały ten plus, że uczestnicy kupowali motocykl znany, który stanowi wartość użytkową sam w sobie... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 taniej wyjdzie samemu cos zbudowac na bazie kawasaki 650 , tyle ze niema gdzie w polsce leciec 160-180 slizgiem po glinie :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 A taki wynalazek? Jakoś słabo to widzę. Wydaje mi się, że nawet jeżeli ktoś chce latać tylko po asfalcie lepszą opcją jest zakup jakiejś używanej torowej 600-tki (za około 10-15 kzł) i nadal zostaje ponad 10 kzł na treningi na kilku obiektach, które są dostępne w PL. I znów - niezgruzowanego torowego gixa/r6 można sprzedać z niewielką stratą po sezonie. IMO puchary wykorzystujące "normalne" motocykle (obojętnie: ścigacze czy nakedy) miały ten plus, że uczestnicy kupowali motocykl znany, który stanowi wartość użytkową sam w sobie...Wiadomo, że jak zwykle chodzi o to, że importer wypchnie motocykle niesprzedawalne. Jedyną zaletą jest to, że mają homologacje, a husqvarna (od ktma) z homologacja kosztuje 10k więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Szkoda że torów co raz mniej, wyścigi np cb 500 czy gs 500 były by ciekawsze oczywiście na stokowych silnikach i zawieszeniach, a koszt ponieżej 5k za przygotowanie gruza. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Szkoda że torów co raz mniej, wyścigi np cb 500 czy gs 500 były by ciekawsze oczywiście na stokowych silnikach i zawieszeniach, a koszt ponieżej 5k za przygotowanie gruza. Ale jaki jest sens ścigać się na czymś, co się do tego kompletnie nie nadaje?To już jakąś 125 sportową będzie dużo ciekawiej i przyjemniej. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Jako puchar może tak ale jako sprzęt seryjny do ścigania? IMO bez sensu. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Szkoda że torów co raz mniej, wyścigi np cb 500 czy gs 500 były by ciekawsze oczywiście na stokowych silnikach i zawieszeniach, a koszt ponieżej 5k za przygotowanie gruza. Przecież są takie wyścigi. Wbrew pozorom GS daje nieźle radę, a koszty małe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 gs 500 to już zabytki. Lepiej supertwin, poj. do 650. Taką sv czy er-6 kupujesz za 5-6k, opon nie zużywa a 1:50 da się tym polecieć, no i jest trochę sprzętów do wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Przecież są takie wyścigi. Wbrew pozorom GS daje nieźle radę, a koszty małe. Puchar Polski Classic, klasa Youngtimer, jedna runda na Poznaniu, kilka rund na mniejszych torachjak ktoś jest zainteresowany to opchnę chętnie tanio materiał :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.