Skocz do zawartości

No Budget Cup


qunio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wyścigi typu endurance 8 godzinne wyłącznie dla motocykli seryjnych z lat 1990-2000, bez przeróbek i wyścigów zbrojeń na ulicznych oponach kontrolnych. Tego nam trzeba a nie zasranego pretendenta! Puchary markowe? Ile osób stać na nowy motocykl?

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=nCeyU3U2m4I&feature=related

 

http://www.nobudgetcup.co.uk/home.aspx

Edytowane przez qunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizja świetna, ale w polsce nie do zrealizowania.

 

Zaraz chore opłaty za wjazd, opłata za dostęp do boxu, opłata za zmieniarke do opon, opłata za wszystko.

 

Po prostu nie do zrealizowania w polskich realiach, gdzie każdy na każdym chce zarobić.

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zeszłym roku był podobno pomysł pucharu "youngtimer" - pomysł miał dotyczyć sprzętów 15sto letnich i starszych - tego by nam było trzeba!

wyścigi typu endurance w Polsce w ogóle nie mają sensu, no chyba, że dla samych zawodników - ale kto by chciał w ogóle przyjść i patrzeć na tych samych przez kilka godzin?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko kto jest w stanie jechać 8 godzin non stop? Godzina jazdy rozumiem, da sie, ale nie 8, chyba ze team 8 zawodników i po godzinie na zasadzie sztafety.

 

Jeźdźców może być 2 lub 3, ale motocykl musi być jeden. Załoga w boksie nie może być większa niż 4 ososby. Niby endurance w Polsce by się nie przyjęło, ale co 3 osoby to nie jedna można by rozłożyć koszty. Tylko nie wiem jak w narodzie z pracą zespołową jak co drugi to mistrz ;)

 

http://www.nobudgetcup.co.uk/teams.aspx

Edytowane przez qunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizja świetna, ale w polsce nie do zrealizowania.

 

Zaraz chore opłaty za wjazd, opłata za dostęp do boxu, opłata za zmieniarke do opon, opłata za wszystko.

 

Po prostu nie do zrealizowania w polskich realiach, gdzie każdy na każdym chce zarobić.

 

K&%^a ledwo od ziemi odrósł, a już śmierdzi polackim pesymizmem. Dzięki takim jak Ty, dzięki takiemu podejściu jakie reprezentujesz, Polska wygląda tak, jak wygląda, więc proponuję spróbować spojrzeć na świat nieco inaczej, niż 'nie da się'. Naprawdę, to od nas zależy jak to wszystko wygląda, samo się nie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm, pesymizm, bo zauważam pesymizm ;) Nie, ja właśnie myślę, że jak się chce, to się uda. Tylko trzeba się postarać. Ci, co tak myślą, maja wszystko. Ci, co myślą na odwrót, narzekają. I zazdroszczą tym, co mają.

 

BTW, tak mi się skojarzyło. Czesi mają te swoje drogowe wyścigi oldtimerów, bo co? Państwo im to organizuje? Kto się o to stara? Kto za tym stoi? Pesymiści? Nie sądzę :) Stoją za tym PASJONACI, którzy chcą sobie pojeździć. I jakimś cudem udało im się to zorganizować.

 

I jak mi zaraz ktoś zacznie gadać, że inna kultura, że inna tradycja.. No super.

 

U nas też inna kultura i tradycja, a Grodzka została posłanką :D I co? Się postarała. Łał. Czy coś.

Edytowane przez MarcMarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tu się z Tobą zgodzę - zamiast zazdrościć, trzeba samemu spróbować coś zrobić. Ale też nie można zapominać o realiach - muszą być chetni do startu i musi ktoś to zorganizować (czytaj: również na tym zarobić).

Moim akurat zdaniem, chętni by się znaleźli, organizatorzy pewnie też. Ważne, żeby spotkali się pośrodku - za ile :biggrin:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym żeby się udało, ale popatrzmy nie pesymistycznie, ale realistycznie. Tory dla motocyklistów, darmowe autostrady itp. Wszystko to miało być, wielkie pomysły, plany i realizacje. Na czym się skończyło ? Sam sobie odpowiedz.

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł zacny, bo może część "sztritrejserów" zabrała by swoje nic nie warte dupska na tor ale wyścig gdzie nikt nie potrzebuje sponsorów, gdzie Orlen nie ma czego szukać, duże zespoły nie zabłysną, w kraju gdzie Pionka postawić nie można i każdy motocykl inny niż elektryczny jest za głośny trzeba czegoś więcej niż optymizmu.

Optymistą byłem do puki nie zderzyłem się czołowo z dziwnymi przepisami w dowolonej dziedzinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie RSV MilleR były na Ohlinsie. Nawet w 2000roku.

 

 

Jasne ale nie na takim. Ten pojawił się dopiero w factroy. Chodź

widziałem też ostatnie wypusty Mile na tym przodzie.

 

post-42211-0-59865900-1322973958_thumb.jpg

Edytowane przez gargamel

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

The No Budget CUP is only open for bikes (engine and frame) that were built between 1990 and 2000 inclusive and for riders that have not had a national or international ACU racing licence in the last ten years. There are three different classes: 600cc Class (four cylinder bikes 500cc to 600cc and twins up to 905cc), +600cc Class (twins with more than 905cc, four cylinder bikes from 601cc up to 920cc and triples up to 960cc) and Megabike class (four cylinder bikes with more than 920cc).

All competing No Budget CUP bikes must be based on road production models, and pass a static noise test of 100 dB.

 

Wynika z tego, że rama i silnik muszą być tych lat, reszta pewnie nie musi. U nas by mogło by być, że wszystko musi być z tych lat by nikt się nie chełpił nie wiadomo czym. Tuning zawieszenia fabrycznego jak najbardziej trzeba by dopuścić. Podział na klasy jak powyżej 3 klasy 600cm, +600 i Megabike. Aha tylko jeden komplet opon na wyścig. Jeśli zmiana to tylko na deszczówki - genialne i jak tanio ;)

 

Sponsorów można chyba mieć czemu nie. Orlen sponsoruje coś w ogóle w wyścigach drogowych?

Jeśli chodzi o wyścigi uliczne to jak bardzo bym chciał żeby coś takiego się odbywało to jednak nasz asfalt jest za śliski bo spełnia normy tylko na papierze. Źle by się to skończyło dla wielu zwłaszcza przyjezdnych, nawet Słowacy mają asfalt na którym można już nieźle poodkręcać.

Edytowane przez qunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...