Zelazna Podszewka Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) Jak najbardziej polecam Virago 535. Posiadam 250-tke, ale moj rodziciel pomyka wlasnie 535.Wysokosc siedzenia idealna, nie grozi Ci zerwanie sie lancucha, da sie wprowadzic do garazu na wzniesieniu i, co najwazniejsze, bardzo dobrze sie prowadzi. Udanego zakupu(; Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez Zelazna Podszewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 mysle ze ls650,xv535,vt600,lub ktorys z vs-ow ktorys z tych sprzetow na pewno ci podpasuje.PZDR Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzu Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) Dzieki za podpowiedzi :biggrin: chyba..zdecyduje sie na 535, wszystko zalezy od funduszy niestety :flesje:Na razie wytargalam z katronow moja kurtke. Niestety spodnie sa za wielkie ;) Znacie jakies dobre sklepy z akcesoriami na moto? Spodnie to chyba musze kupowac w "5 10 15" :) Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez zuzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Jak 3miasto to można się wybrać do Pomirskiego lub Marvela. Tam na pewno coś znajdziesz a jak nie to można w tych sklepach coś sobie zamówić.Pozdrawiam Marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migdal Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 ;) Witaj jaestem zdecydowanie za Virago 535 jest naprewdę kobieca :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) Już jestem i moge dokończyć , O wygladzie nie bede pisał wiele bo to i tak kwestia gustu , napewno nikt nie zaprzeczy ,że VT 600 wyglada poważniej i dla miłosników długo i nisko z małych armaturek nie znajdzie sie nic ciekawszego , a wyszystko okupione tylko 12 kg większą wagą od Virazki Plus Virago to cena i kardan i wg mnie na tym koniec.najwiekszy minus to częste niedomagania rozrusznika i chłodzenie powietrzem. VT 600 to legaendarna niezawodność , niżej położony środek ciężkości i niżej usytuowane siodło (ktoś pisał ,że jest odwrotnie ,napewno sie pomylił)chłodzenie cieczą (w przypadku kobietki to może nawet istotniejsze , bo facet jak sie oswoi z moto i dozbiera kasy to idzie dalej , natomiast amazonki z obawy o mase wiekszych sprzetów czesto nawet jak już sie objeżdżą pozostają przy swoich maszynkach i wyprówaja z nich co sie da)lepiej sie prowadzi (ktoś juz to wczesniej zauważył)najwiekszym problemem dla Pań jest praca biegami w w Shadowce do jazdy wystarcza dwa (2 i 3 w mieście ,3 i 4 na trasie) mam na mysli oczywiscie wersje czterobiegowe a to w zasadzie wiekszość.a subiektywnie jest śliczna i ma ja moja druga połówka ;) gdyby nie łancuch to byłby to ideał małej armaturki :) Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez Doktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blankaP Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Podobny temat już kiedyś zakladalam-wtedy zdecydowalam się na Drag Stara 650 Classic. Kolejny sezon chę już przejeździć czymś mocniejszym. I tu pytanie, na co się przesiąść?Krótko:1. Ponieważ zawsze jeździmy grupą i robimy duższe trasy, brakuje mi mocy, co powoduje, że albo muszę męczyć silnik, albo reszta na mnie czeka. Spalanie też jest wtedy kosmiczne. Ostatnio jechaliśmy 700km na zlot i mój Drag(z mnóstwem bagaży) spalil więcej niż Wild Star 1600 męża :banghead: . Mocy brakuje również podczas wyprzedzania- wolalabym mieć ten komfort psychiczny, że jakby co, to odkręcę manetkę i moto energiczniej ruszy do przodu. 2. Z miejsca odrzucam propozycje kupna jakiegokolwiek Virago- po prostu nie podoba mi się ogólna sylwetka tego motocykla, koniec kropka :) . Rozwiązaniem, jaki się nasuwa jest naturalnie Drag Star, tyle że mocniejszy, ale może czas na jakąś zmianę?? Aha, wal kardana mile widziany- jak ja lubię bezobslugowe maszyny :) Uwagi, że kobiety nie mogą jeździć na ciężkich cruiserach, bo ich nie podniosą w razie upadku, uważam za bezsensowne. Kiedyś wywrócilam się na GS-ie i też go nie podnioslam, więc co za różnica, czy nie podniosę motocykla o wadze 180kg czy 350kg? Pozdrawiam i czekam na propozycje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Witam.A myślisz o czymś z salonu czy raczej używany? Pytam bo to ma wpływ na listę maszyn do wyboru?Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 1. Sportster 12002. Intruz 1400smukłe, dobrze wyglądają i super jeżdżą :banghead: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 (edytowane) moja mała żonka właśnie zmienia motocykl z virowki 535 na cuś innego ale jeszcze nie na duży (brak finasów) - jednak jak sprawdzaliśmy to shadow-a 1100 wydawała się być super (gabaryty itp) - naprawdę uważam że jest to idelny motocykl dla kobity - HD 1200 sportster także - ale jest brzydki (kwestia gustu).jeśli dysponujesz znaczną gotówką to vn 900 - mga super maszyna - moja żona zostałą zauroczona nim pozdrawiamklaus Edytowane 24 Listopada 2006 przez Klaus_Drifter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Możesz rozwazyć VL800 Volusia. Masz większą moc niż w dragu, wygodniejszy, z wałem, ładnie ciągnie i nie waży nie wiadomo ile dzięki czemu jest poręczniejszy i łatwy w prowadzeniu. Polecam.Dosżły mnie słuchy o dwóch takich do sprzedania, jakby co to służę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Drag star 1100 byłby pewnie dobry (rozmiary niemalże takie same jak DS 650). Ja bym pomyślał nad VS 800 - jeśli chodzi o moc, prędkości itp sprawy jest ciągle w czołówce. No i Sportster 1200 - za nim na XV 1600 będzie sią chyba ciężko utrzymać (tylko, że nie każdemu się ten motocykl podoba). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Koleżanka jeździ wersją Classic więc wnioskuję, iż raczej cruisery bardziej ją kręcą niż choppery a więc większość wymienionych motocykli powyżej może pod gust nie podejść. No chyba, że to akurat nie gra roli. Jeśli ma to być cruiser to ja bym patrzył na dwa - Drag Star 1100 Clasicc bo gabaryty praktycznie te same. A drugi to VTX 1300 Retro. Na tym drugim napewno nadążysz za wszystkimi:). Wbrew pozorom nie jest to mega potężny cruiser i dasz sobie z nim spokojnie rade - jest dosyć zwarty i zwinny jak na cruisera oczywiście.:icon_question: Jeśli masz doświadczenie z cruiserami a masz to ten drugi sprzecik powinien spełnić wymagania - kardan, niezawodność, zaje...sty klang i kop taki ze maż Cie będzie musiał gonić a nie Ty jego:). Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 (edytowane) Zgadzam sie z vpowere'm ,jeśli kaska pozwoli to VTX 1300 , produkowany jest krótko i ciężko będzie znaleźć egzemplarz kosztujący mniej niż 30 000 , a z tańszych to Shadow 1100 znam nawet śliczny egzeplarz w damskim malowaniu :icon_question: lub duży drag :biggrin: Edytowane 24 Listopada 2006 przez Doktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Blanka... Tu gen. jusza, dowódca Divisionu Południe, formacji znanej Ci pod nazwą CCP (Chopperowo-Cruiserowe Południe), w której - jak wiesz - jesteś składzie. Ty się nie wygłupiaj, bierz przykład z szarży, spraw sobie DragStara1100 (do Strzelichowskiego masz rzut beretem... tfu!!! ...granatem chciałem powiedzieć).Zacznij aktywnie uczestniczyć w podjazdach DP - jutro kolejny. Tu masz tajny link: http://www.grupa-poludnie.info/viewtopic.php?t=2384No i oczekujemy Cię na manewrach - pierwsza środa miesiaca, godz. 17.30, siedziba klubu.Podpisano (tu nieczytelny "bohomaz") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.