Cielak Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 ja mam max bez 2 mm I zawsze się zastanawiam bo kiedyś wyczytałem że poziom powinno się sprawdzać na ciepłym silniku :) Pozdrawiam www.yamahaxj.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blebleble Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 ja mam max bez 2 mm I zawsze się zastanawiam bo kiedyś wyczytałem że poziom powinno się sprawdzać na ciepłym silniku :) Pozdrawiam www.yamahaxj.pl Sprawdza się na zimnym silniku kiedy cały spłynie. Również z chłodnicy oleju :) Pozdrawiam. Cytuj CRASH PADY do wszystkich motocykli tel 530603084 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jovik Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Witam Mam możliwość zakupu Yamaszki z 1997r. Martwi mnie jednak to co omyłkowo powiedział Sprzedający: "Potrafi spalić 200ml oleju na 1000 km". Na moje zdziwienie zaczął się tłumaczyć, że jest to silnik chłodzony powietrzem, więc gdy się nagrzewa to pojawiają się rozszczelnienia i wtedy zaczyna palić trochę oleju. Nie znam się na motocyklach, ale nigdy nie lubiłem czterosuwów palących oleju... Jak to jest w Waszych motorkach? (mam na myśli te starsze ;) ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yans Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 (...) Jak to jest w Waszych motorkach? (mam na myśli te starsze ;) ) Pozdrawiam Moja nie bierze wcale. Raz, po ponad tysiąckilometrowej trasie w upale łyknęła trochę, może z 50 ml i to wszystko. Olejaki mogą spalić trochę oleju (nawet BMW), ale nie muszą. 200 ml wydaje mi się trochę za dużo. Pozdro PS. Wypraszam sobie... :icon_razz: Te "starsze" to raczej z '87 a nie '97. Moja jest całkiem młoda :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
broth Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Jeśli zaglądasz często pod czerwone pole to na pewno łyknie trochę oleju - wg mnie 200 ml/1000km to normalne dla olejaka i nie ma co się tym przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jovik Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Jeśli zaglądasz często pod czerwone pole to na pewno łyknie trochę oleju - wg mnie 200 ml/1000km to normalne dla olejaka i nie ma co się tym przejmować. Dobra, ale czy wtedy nie katujemy silnika? BTW - czym jest "olejak"? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
broth Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 olejak - silnik chłodzony powietrzem i olejem. A co do katowania to nie sądzę, aby silnik strasznie cierpiał, jeśli jest dobrze zagrzany, a my go przegonimy, co jakiś czas na czerwone pole , ale to jest moje subiektywne zdanie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spili gonzales Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 ja miałem xj 600 z 1994 roku ponad 2 lata i nie łyknęła ani grama oleju:) ale z tego co się orientuję to 200 ml/1000 km to wynik do zaakceptowania:) ważne żeby lać dobry olej i wymieniać na czas i pilnować poziomu a potem to już tylko kręcić kręcić wskazówkę obrotomierza :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Żeby było jasne, to Diversion nie jest "olejakiem" nawet jeżeli ma chłodnice oleju. Olejaki to potoczna nazwa rodziny silników Suzuki, montowanych m.in. w Banditach. A zużycie oleju Div w okolicach 0,2l/1000km jest normą, od której są odchyłki w górę i w dół zależnie od stylu jazdy, temperatury i stanu technicznego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Żeby było jasne, to Diversion nie jest "olejakiem" nawet jeżeli ma chłodnice oleju. A czym jest? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloXJ Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Olejakiem od Yamahy, więc juz nie jest tak bardzo cool jak Bandit :) Ja może wybitnym specjalistą nie jestem ale olejakiem z reguły nazywane są wszystkie silniki chłodzone powietrzem i olejem. A tak z innej beczki jak wam działa blokada kierownicy, w stacyjce, w S-kach? U mnie żeby zablokować kierę trzeba wyszukać odpowiednią kombinację (odpowednie wepchnięcie + lekkie przekręcenie) POZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 U mnie w N-ce jest na główce ramy - dajcie mi tę mądrą głowę to urwę łeb z kablami za to... Nawet nie wiem czy u mnie działa - nie sprawdzałem jeszcze ;) Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlicho1 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 cześc witam wszystkich fanów xj od wczoraj stalem się posiadaczem xj 600s z 94 zółta zamieniłem za golfa 1 cabrio:), jest to mój pierwszy moto szosowy wcześnij tylko single enduro, więc potrzebuje kilku rad, poprzedni właściciel lal olej 20w50 wydaje mi się ze chyba nie jest olej do tego moto raczej 10w40 ale raczej nie będe zmienial wleje 20w40 castrola,(czy to dobry wybór?) ile wchodzi do niego oleju razem w wymianą filtra? filtr juz zamówilem i powietrza też. zastanawiam się nad świecami irydowymi ale szkoda mi troche kasy, czy to dobra inwestycja czy kupić zwykłe? Ile mają zębów orginalne zębatki napędowe? bo gościu mi mówil ze z tylu jest mniejsza że chyba jest nieorginalna i dal mi nową niby orginalną na tyl 48 zębów, czy to orginał? rozpędzilem ją do 180 ale nie przeciągalem mocno na 5 cały czas od 100 cięgnolem na 6. Czy to naprawde normalne ze coś stuka na wolnych obrotach ok 1,5 i niżej wyzej jest ok coś stuka wydaje mi się ze w tym okrąglym czymś koło rozrusznika nie mam pojęcia co tam jest, Prądnica? Ogolnie czasem przerywa troszke szrpie jak by na wszystkie gary nie chodziła, a czaseł ładnie idzie równiutko od samego dołu, a jak przerywa to musze więcej odkręcić wtedy przesteje, facet mi powiedział ze świece trzeba wymienić mam nadzieje ze to wystarczy bo nie chce mi sie rozbierać i czyścić gazników. Ogolnie jestem barzo zadowolony juz nakręcikem 450km PALI OK 5,5. aaa i jeszcze jedno czy 500zł za orginalny stelaż i org kufry boczne z kluczykami w dobrym stanie do dobra cana czy drogo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlicho1 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 troszke juz pojezdzilem moim xj i stwierdzam ze jest bardzo nie wygodny dla kierowcy, żona jest zadowolona bo z tylu jest wygodnie i w ogóle się nie męczy w porównaniu do ttr, za to ja zdecydowanie miałem wygodniej na ttr. Na xj kierownica jest jakaś wąska i troszke za nisko po ok 100 km zaczyna mnie boleć kark i plecy po 200 km to juz jest masakra kark i plecy tak mnie bolą ze musze się zatrzymywać co chwile zeby się rozruszać i rozmasowac zeby móc jechac dalej, stąd pytanie- czy wie ktoś na jaką kierownice mozna zamienić tą orginalną zeby bylo lepjej? może od jakiegoś innego motocykla albo akcesoryjną i gdzie taką nabyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 jeśli koniecznie chcesz mieć wyżej, to może taniej i prościej (do zmiany) będzie poszukać tzw. riserów, podniesiesz kierownicę o kilka cm i powinieneś odczuć wyraźną różnicę. ale nie daję głowy, że akurat do xj-ty da się kupić... alternatywą są dowolne kierownice akcesoryjne, bo średnica rury jest standardowa: chociażby w louisie jest tego na pęczki. a jeśli tak Ci niewygodnie, to pomyśl o założeniu kierownicy z enduraka; będzie szersza i wyższa. tylko nie wyrzucaj fabrycznej, przyda się przy sprzedaży ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.