lkrencik Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 witam tyo moj pierwszy post tutaj wiec chcialem sie przywitac od dokladnie tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem wydumki na bazie xj 600s. Wydumki dlatego ze poprzedni wlasciciel przerobil ja na neka (pewnie szlif) i porobil troche w strone streeta. Mam pytanie, jest tu moze ktos kumaty z moich okolic (jablonna legionowo, warszawa) kto moglby obejrzec motorek i eir wypowiedziec co w najblizszy czasie trzeba zrobic?? motorek kupiony okazyjnie wiec wiem ze pewnie troche przy nim pracy bedzie. pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twisteros123 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 czesc! Mam pytanie dotyczące tej xj-tki: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M451430 jestem bardzo na nią napalony, troche mnie dziwi fakt iż nie posiada ona żadnych oznaczeń (naklejek)....czyżby malowana? szlif? napisane że bezwypadkowa... za te cene to chyba warto? przebieg chyba prawdziwy. dzięki za rade. Jakby ktoś miał ochote podzielić sie ze mną radami na temat xj to prosze na gg 9118590 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Jest wysoce prawdopodobne ,że motocykl leżał.Kolor wg. mnie nieoryginalny.Brak naklejek.Kazda XJ Diva ma naklejki.Wydaję mi się , że błotnik przedni ma inny bardziej żywy kolor. Lusterka akcesoryjne Odważniki kierownicy akcesoryjne. Tłumik porysowany/pogięty. Mały szlif (malowanie plastików) nie musi z miejsca dyskwalifikowac motocykla.Jednak w tej cenie można wyszukac bezwypadkowe divki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek op Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 czesc! Mam pytanie dotyczące tej xj-tki:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M451430 jestem bardzo na nią napalony, troche mnie dziwi fakt iż nie posiada ona żadnych oznaczeń (naklejek)....czyżby malowana? szlif? napisane że bezwypadkowa... za te cene to chyba warto? przebieg chyba prawdziwy. dzięki za rade. Jakby ktoś miał ochote podzielić sie ze mną radami na temat xj to prosze na gg 9118590 na 100 % malowany, ale lepiej iść obejrzeć moto w realu , a zata kase i z tym przebiegiem faktycznie można dorwać fajną dive i to z naklejkami :-) ps. klosze z przednich migaczy tez niesą orginalne.PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 witam tyo moj pierwszy post tutaj wiec chcialem sie przywitac od dokladnie tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem wydumki na bazie xj 600s. Wydumki dlatego ze poprzedni wlasciciel przerobil ja na neka (pewnie szlif) i porobil troche w strone streeta. Mam pytanie, jest tu moze ktos kumaty z moich okolic (jablonna legionowo, warszawa) kto moglby obejrzec motorek i eir wypowiedziec co w najblizszy czasie trzeba zrobic?? motorek kupiony okazyjnie wiec wiem ze pewnie troche przy nim pracy bedzie. pozdrawiam wszystkich przyjedz na tygodniu na ochote, poogladam, moze cos bede w stanie bez rozkrecania powiedziec.jak cos to pisz, gg: 1355131. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 uszczelke pod pokrywe zaworów wymienia sie za kazdym razem gdy regulujemy zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 uszczelke pod pokrywe zaworów wymienia sie za kazdym razem gdy regulujemy zawory? a rozwaliles ja? chyba potrafisz ocenic jej stan i to, czy dalej nadaje sie do zalozenia.teoretycznie powinno sie wymienic, ale nie zawsze jest taka koniecznosc. jak uszczelka bedzie zla, to najwyzej bedziesz mial wyciek oliwy, zaworkow przez zla uszczelke nie pourywa CI :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 (edytowane) Wymieniasz jak ci sie zacznie lac. Jak sie delikatnie poci to nic. Zawsze mozesz na silikonie to zlozyc chociaz koszt jest niewielki w porownaniu do uszczelki pod glowice (2x mniej ok 60zl) Edytowane 8 Października 2007 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 jeszcze nie rozkrecalem niczego, pytam tylko tak bo mam zamiar ale ojciec robi mi problemy ze trzeba wymianiac ( ok 100zł cena na ?sklepieKLASA? ) i zebym nic nie robil bo jak chodzi to jest dobrze. ja sie osobiscie boje i wole sprawdzic bo wiadomo co tam siedzi? xj ma troszke przebiegu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 jeszcze nie rozkrecalem niczego, pytam tylko tak bo mam zamiar ale ojciec robi mi problemy ze trzeba wymianiac ( ok 100zł cena na ?sklepieKLASA? ) i zebym nic nie robil bo jak chodzi to jest dobrze. ja sie osobiscie boje i wole sprawdzic bo wiadomo co tam siedzi? xj ma troszke przebiegu :icon_question:No to uwazaj zeby jej nie uszkodzic jak bedziesz zdejmowal pokrywe i pamietaj zeby ja odtluscic jak bedziesz zakladal z powrotem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 (edytowane) ej nie robcie siary :crossy:z zasady powinno sie wymieniac wiadomo, ja raz zalozylem na silikon ( z wyczuciem ....) no i niestety nastepnym razem ( czyli 2 sciagniecie) trza bylo wymienic na nowa, zaczela sie skubana pocic mimo pozadnego odtluszczenia i zakladania bardzo dbale. Teraz z zasady przy jak grzebie to czekam az uzbiera sie calosc no i zmieniam również uszczelke. Dodam dla poprawienia humoru iż na uszczelce z silikonem zrobilem ok 10.000 km i bylo suchutko :buttrock:Uszczelnialem takim czarnym silikonem samochodowym, czas schniecia 60min. ( Te co teraz mam to schna 24h....) JEszcze jedno pytanie,mial ktos podobne objawy:opona przednia dobra, natomiast tył że tak powiem prostokąt... rezultatem tego jest cos ala shima od 130 km/hSzukalem juz wszędzie przyczyny telepania motocykla od tej predkości no i zostaja tylko oponki. Dodatkowo umocniam siew tym przekonaniu gdyż po spaleniu "lacia" w przechyle prawo/lewo czyli nadania oponie kształtu owalnego nie wali sie w zakretach. Edytowane 11 Października 2007 przez bronx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 JEszcze jedno pytanie,mial ktos podobne objawy:opona przednia dobra, natomiast tył że tak powiem prostokąt... rezultatem tego jest cos ala shima od 130 km/hSzukalem juz wszędzie przyczyny telepania motocykla od tej predkości no i zostaja tylko oponki. Dodatkowo umocniam siew tym przekonaniu gdyż po spaleniu "lacia" w przechyle prawo/lewo czyli nadania oponie kształtu owalnego nie wali sie w zakretach. Ostatnio oglądałem cb 750 SF i podobną opone miał tyle ze z przodu. gosc malo jezdzil. wydaje mi sie ze to powstaje przy złym ciśnieniu i braku jazdy w zlozeniach - poprostu caly czas po prostych w pewnym sensie. do tej pory spotykalem sie z czyms takim w motocyklach niesportowych własnie natomiast nikt jezdzacych na scigach czy enduro nie miał tego. sprawdz cisneine w oponkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Ostatnio oglądałem cb 750 SF i podobną opone miał tyle ze z przodu. gosc malo jezdzil. wydaje mi sie ze to powstaje przy złym ciśnieniu i braku jazdy w zlozeniach - poprostu caly czas po prostych w pewnym sensie. do tej pory spotykalem sie z czyms takim w motocyklach niesportowych własnie natomiast nikt jezdzacych na scigach czy enduro nie miał tego. sprawdz cisneine w oponkach. oponke kupilem uzywana na poczatku sezonu, nawet sie chwalilem ze kupilem michelinka pilocika za 200zlno i niestety to musial byc ten defekt...na przyszly sezon kupuje z4 nowke .... tylko ta cena :/ bleee cisnienie jest ok, w zakretach tez sie skladam moze nie tak aby trzec ale raczej pionu to trzymac nie lubie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twisteros123 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Od dłuższego czasu szukam Divy i znalazłem rok 2000, 18tys przebiegu, stan wrecz idealny, komplet kufrów yamahy, wszelkie możliwe owiewki, dodatkowo torba na bak i szyba turystyczna. Używany przez starszego pana. Pełny oryginał bez wypadku. I teraz pytanie czy 9000 to niewygórowana cena? moto zarejestrowane i opłacone. dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Od dłuższego czasu szukam Divy i znalazłem rok 2000, 18tys przebiegu, stan wrecz idealny, komplet kufrów yamahy, wszelkie możliwe owiewki, dodatkowo torba na bak i szyba turystyczna. Używany przez starszego pana. Pełny oryginał bez wypadku. I teraz pytanie czy 9000 to niewygórowana cena? moto zarejestrowane i opłacone. dzięki za odpowiedz NIE MA MOTYOCYKLI W STANIE IDEALNYM. Jak dla mnie to cena jest bardzo dobra jak za taki zestaw więc lepiej przyjżyj się dobrze czy jest taka wspaniała i w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.