Skocz do zawartości

MiND

Forumowicze
  • Postów

    504
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MiND

  • Urodziny 10/21/1989

Osobiste

  • Motocykl
    xj 600s '98
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1818902
  • Telefon
    500657007
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zabrze/Zaborze

Osiągnięcia MiND

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

0

Reputacja

  1. ja mam prostownik samochodowy ale i motocyklowy (ma 2 tryby szybkie i normalne ladowanie). Jest wskaznik amperów i na normalnym trybie przewaznie jest kolo 0Amprera na szybkim nawet z 6amperów (nigdy nie laduje na szybkim choc pisze na akumulatorze ze przez 1h mozna pradem 4ampery) http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=563996890 podobny do tego tylko ma 8ampreow i przelaczniki 6-12V , trybu normalnej i szybkiej pracy a i cena tez inna bo kosztowal ponad 100złotych monet ale go polecam
  2. przód-1 ,+3 tyl jest tak zwane przelozenie na przyspieszenie silnik bedzie mial latwiej i moze dzieki temu na ostatnim biegu wkreci sie wyzej niz robi to na seryjnym zestawie. ale ja sie nie znam:D ciekawi mnie aspekt spalania ponoc silnik ma lzej ale wieksze obroty czy spalanie tak bardzo wzrasta? mniej wiecej o ile %? zakladam ze bedziecie mówic o tych samych predkosciach (50 teren zab. 90 poza :D )
  3. azotem pompuja czasem kola samochodowe i jest to tylko zwykly chwyt reklamowy. bo zeby to byl czysty azot to musialo by to byc robione w prózni, bo przeciez w "pustej" oponie i tak jest powietrze. a pompowane kolo normalnym powietrzem ma i tak kolo 80% azotu (sklad atmosfery) :D
  4. na fotce widac ze fajka od swiecy jest przezroczysta. czyt sportowa:P
  5. idze zima i na moto nie pojezdzisz za duzo tym bardziej ze prawko bys odebral za 2 tyg. zdawaj przez zime na B jak sie nei uda to wyrabiaj na wiosne A :)
  6. widzialem na torze pelno opon samochodowych nowych ale z duzym przecieciem, jako oslony band sa uzywane. moze producent opon motocyklowych uwaza ze na zachodzie nie naprawia sie opon motocyklowych i zwykla dziurka wystarczy?
  7. takie opony nie nadaja sie do załozenia z wad konstrukcyjnych, moga miec np. zle zbrojenie lub cos nie tak z mieszanką. Mozliwe ze nie bedzie sie ich dalo wywazyc, no chyba ze lubimy duzo olowiu. co do napraw to wszystko zalezy jakie bylo uszkodzenie i gdzie. jezeli zbrojenie zostalo zniszczone to taka opona moze sie normalnie rozpasc podczas jazdy, guma odejdzie od zbrojenia i nie bedzie milo, a dzieje sie to nagle. Widzialem samochodowa opone ktura rozpadla sie wlasnie w ten sposób, po zdjeciu jej z felgi zobaczylem pelno platów gumy i odsloniety kord stalowy który nie byl w calosci. Siedze troche w oponach samochodowych i tam jest zbrojenie metalowe, nie jestem pewien ale nie we wszystkich oponach motocyklowych taki jest, sa jeszcze zbrojenia "parciane" cos jak by sznurki. a te juz sa calkowice delikatne i czesto nie nadaja sie do naprawy..
  8. mlody gra za duzo w gta :icon_eek: pomyslal sobie ze koles zrobil sobie z ulicy parking i musi go nauczyc a potem z resetuje sobie gre :biggrin:
  9. wiem ze Xj 600 nie ma takiego wygladu jak hornet, ale moge ci ją polecic dla jazdy z plecakiem, pojedyncza kanapa, duze uchwyty,lagodniejszy przebieg kszywej momentu i mozna na niego zalozyc pare kufrów., wystarczy ustawic sztywniej zawieszenie z tyłu (ma regulacje). Moja xj jest z 98 roku i ma 2 tarcze z przodu takze z chamowaniem jest ok. nie wiem jak starsze modele ale jesli cie stac na horneta to nie zagladaj w roczniki ponizej 98, nie zebym ich nie polecal tylko po co kupywac starszy motocykl jak cie stac na prawie nowy.. :biggrin: ps: mocy raczej powinno wystarczyc jesli piszesz ze nie chcesz nic zrobic dziewczynie, ps2: pamietaj o jej stroju.
  10. luknij na przednia opone czy nie ma takich nierównosci (male górki.) na czesci jezdnej.
  11. pamietam te uczucie.. ja zas wczoraj pierwszy raz legalnie smigalem swoim.. nareszcie odebralem prawko. to jest uczucie smigac "wolny"
  12. trzymac sie kolo puszki nie racze bo zaslania ona nas i ktos moze wyjechać szybko zdąrzajac przed puszka a my bedac obok niej trafimy prosto w bok puszki. sytuacja opisana w ,,motocykliscie doskonalym"
  13. MiND

    Odma

    ja nie montowalem narazie odmy z zaworkiem. zrobilem inaczej wstawilem tam poziomo filtr paliwa z malucha który ma pelnic funkcje takiego "zbiornika" narazie jest to rozwiazanie czasowe bo chce upewnic sie czy pierscienie nie wybijaja mi oleju. Posmigam troszke z tym a potem zobacze czy załoze zwykla rurke, czy z zaworkiem albo zostawie ten "zbiorniczek". wczesniej mialem odme zatkaną i w niej byl jakis szlam który spłynął z filtra powietrza najprawdopodobniej przez opary z gazników.
  14. No to wina bedzie w regulacji gażników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...