Skocz do zawartości

Stuki w silniku FZR 1000 i brak mocy.


a_rtu_r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to prawda, na tym chyba polega aukcja:)

Liczyłem, że "dziać" się zacznie, pod koniec aukcji, a nie na 3 dni przed. :/

Licze tylko, że ludzie nie są tak bardzo zainteresowani i 150 to ich max:)

 

150 to nie jest max - bo już jest 151;/ Do tego, pisałem do Sprzedającego i on znalazł firmę kurierską, która za 199 euro przywiezie mi silnik. Myślicie, że w Polsce zrobią to taniej? Silnik trzeba odebrać od Sprzedajacego i mi przywieść. Za 800 zł w ostateczności to mogę jechać samochodem do Niemiec, ale wolałbym tego kuriera.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, 200 euro to dam, bez problemowo:) Bo nawet w Polsce nie znajdę taniej:)

 

A znacie jakąś firmę kurierską, lub macie znajomego który jeździ do Niemiec i mógłby mi to przywieść? Oczywiście nie za darmo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem gościa, który ma silnik do FZR 1000 - model 2le, czyli taki jak mi potrzeba. Jest tylko mały szkopuł, bo nie ma 2.

 

No i za 400 mi go sprzeda.

 

Lepiej kupić ten z Polski z tą nie działającą 2 i przełożyć?

 

Czy lepiej kupić ten niemiecki, droższy o wiele.?

 

Naprawdę teraz nie wiem, co zrobić?:P

 

Dorzucam zdjęcia wysłane mi przez sprzedającego:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/10/dscf4228fo.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/99/dscf4229v.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/141/dscf4230o.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/59/dscf4231b.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/214/dscf4233x.jpg/

Edytowane przez a_rtu_r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bądźcie poważni w granicach możliwości:)

 

Warto czy nie kupić ten polski, przecież nie musi być zajechany?

 

Ten niemiecki kosztuje już 150 euro - dojdzie do 200 lub więcej, do tego ok 150 przesyłka i spawanie tego uchwytu ok 100 zł.

 

Razem 1500 zł. A ten w Polsce o wiele mniej.

 

Dzięki za ten silnik od Hayabusy, ale mocowanie nie te:) I nie da rady założyć.

Edytowane przez a_rtu_r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Ty uważasz ale ja bym chwilkę wstrzymał i poczekał na okazję w Polsce. Ja tez mam FZR 1000 z 94 i tez mam stuki (temat wyżej lub niżej od ciebie) tylko podejrzewam cos ze sprzegłem bo ja motorem z tym stukiem przejechałem ze 2 tysiaki i nic tak wiec stawiam ze to nie są panewki. Pozatym moto pali jeździ mocy nie brakuje. Ale do tematu. Jak byłem przestrachany ze to paneki tez szukałem zasteczego pieca i na alledorgo przynajmniej kilka razy widziałem okazje. Np z okolic Gdańska był jeżdzący FZR 1000 przerobiony na jakiegos streeta jeżdzący chyba bez kwitów i licytacja za cały leciała od 900 zl, Poczekaj jak zobaczysz cos na części dzwon. Często ktos sprzedaje np. błotnik a w opisie ma ze posiada również silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej sytuacji, gościu sprzedaje cały motocykla na części i właśnie sprzedaje bak i coś tam, więc postanowiłem zadzwonić. I od słowa do słowa okazało się, że ma ten silnik który potrzebuje. Niedaleko Leżajska, także mogę osobiście podjechać, bo nie mam daleko i zobaczyć. Niestety silnik jest tylko w łódce. Gdyby założył mu filltr powietrza i zalał trochę benzyny, to myślicie że by odpalił? Daje gwarancję na silnik, tylko ten drugi bieg.

 

Z jego opowiadania wygląda to tak. Motocykl odpala, wrzuca 1 bieg i jedzie. Wkręca się na obroty i działa. Ale kiedy wrzuca 2 bieg, motocykl przerywa (co to znaczy przerywa, on definiował tak - na początku wkręci się spokojnie do 7 tys, więcej nie, ale potem maksymalne wkręcenie go na 2 biegu to 3 tys) Potem wrzuca 3 i motocykl jedzie bez problemowo, tak samo na 4 i 5 biegu.

 

Wyżej są zdjecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jego opowiadania wygląda to tak. Motocykl odpala, wrzuca 1 bieg i jedzie. Wkręca się na obroty i działa. Ale kiedy wrzuca 2 bieg, motocykl przerywa (co to znaczy przerywa, on definiował tak - na początku wkręci się spokojnie do 7 tys, więcej nie, ale potem maksymalne wkręcenie go na 2 biegu to 3 tys) Potem wrzuca 3 i motocykl jedzie bez problemowo, tak samo na 4 i 5 biegu.

 

To nie wygląda na skrzynię. Gdyby drugi bieg był walnięty to prostu wypadałby przy wyższych obrotach i wpadałby luz.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No macie racje, ale dzieje się to tylko na 2 biegu?

 

Czemu nie na wszystkich?

 

Może cała skrzynia jest do wymiany? Czytałem na jakimś forum, że gościu miał podobne problemy z cbr 600.

 

http://www.motocykle.slask.pl/index.php?/topic/121200-cbr-600-f4-przerywa-na-drugim-biegu/

Edytowane przez a_rtu_r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To skrzynia.

Nie moze wkrecic dwojki wyzej bo wypada.

Sprzegla klowe podciete, ale jeszcze troszke trzymaja.

Wiesz ile naprawa tego problemu kosztuje ?

Potem bedziesz szukal drugiej skrzyni i tak w kolko.

Ile ty masz lat ?

Jeszcze nie wiesz ze lepiej zaplacic drozej i miec spokoj niz robic kolejny remont ?

No chyba ze przelozysz skrzynie ze swojego silnika i ona akurat jeszcze jest dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...