Skocz do zawartości

Stuki w silniku FZR 1000 i brak mocy.


a_rtu_r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wg. mnie za dużo pierdzielenia z tym wszystkim. Dorwałeś silnik w dobrym stanie w DE, to bierz go a nie będziesz teraz lepił silnik, który może mieć oprócz tej skrzyni coś jeszcze walniętego. Po drugie siedział w motorówce (?), ja bym się w to nie bawił.

76718e70da906377.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale nie kupie tego od Niemca, nie stać mnie na niego. Jest już 252 euro:/

No niedobrze. Musisz dalej spokojnie szukać do wiosny masz jeszcze ze 2 miesiące. Pogadaj z Monterem może on Ci coś w niemcowni "zmontuje" :cool:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. Moja skrzynia w mojej starej FZR 1000 jest w dobrym stanie. Biegi działają.

 

Ale inny problem, u mnie na silniku pisze 2LE, natomiast na tym silniku 2GH - będą pasowały czy nie?

 

A do ramy Ci wejdzie skoro ma inny kod?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niedobrze. Musisz dalej spokojnie szukać do wiosny masz jeszcze ze 2 miesiące. Pogadaj z Monterem może on Ci coś w niemcowni "zmontuje" :cool:

 

No pogadam z nim, nawet dzisiaj gadaliśmy o dostawie silnika:) Aukcja skończyła się na 300 euro, do tego firma kurierska chce za prawie 600 zł za dostawę.

I mamy 2 tys, za silnik:)

 

A do ramy Ci wejdzie skoro ma inny kod?

 

Tak, bo mocowania są identyczne - oba silniki są na tzw. sankach.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dwa razy kupowałem części używane w pl pisząc do ludzi meile wcześniej jak ta czesc dziala i tym podobne i co i zawsze tandeta docierala dlatego wole dac wiecej i z niemiec cos kupic niz u tych polskich zlodzieji oszustow piszesz do nich jak do krowy na pastwisku a jeden nie odpisze drugi pisze ze pozniej odpisze i nie odpisze a jeden odpisze po czym kupisz u niego i lipa ja pie**ole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz blisko to pojedź i obadaj ten za 400. To że jest wyjęty z ramy nie przeszkadza żeby go odpalić na parę minut, żeby się nie przegrzał. Nie znam budowy tego silnika ale zazwyczaj skrzynię można wymienić "od dołu", bez potrzeby zdejmowania głowicy, cylindrów itd. Nie jest to aż taka skomplikowana robota jak się wydaje. A to czy skrzynia z Twojego silnika będzie pasowała do tego drugiego, to musisz porównać numery części w obu skrzyniach, czy są takie same.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz blisko to pojedź i obadaj ten za 400. To że jest wyjęty z ramy nie przeszkadza żeby go odpalić na parę minut, żeby się nie przegrzał. Nie znam budowy tego silnika ale zazwyczaj skrzynię można wymienić "od dołu", bez potrzeby zdejmowania głowicy, cylindrów itd. Nie jest to aż taka skomplikowana robota jak się wydaje. A to czy skrzynia z Twojego silnika będzie pasowała do tego drugiego, to musisz porównać numery części w obu skrzyniach, czy są takie same.

 

Nie wiem czy widziałeś zdjecia, są wcześniej tego silnika. Mogę go zapalić? Pozatym właściciel mówił, że spuścił olej, także musiałbym nalać oleju na nowo. Prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...