Skocz do zawartości

Stuki w silniku FZR 1000 i brak mocy.


a_rtu_r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wczoraj wracając od dziewczyny na motocyklu, strasznie cos zaczeło mi stukać w silniku, do tego motocykl jest strasznie słaby, tzn ledwo jedzie. Nie chce sie wkręcać na obroty, maksymalnie do 4 tys i dalej nic. Nie znam się za bardzo na mechanice silnika i naprawdę nie wiem co jest grane. Stuki dobiegaja jakby bardziej z prawej strony motocykla. Jakby ktoś miał podobny problem, i go rozwiązał to proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Wczoraj wracając od dziewczyny na motocyklu, strasznie cos zaczeło mi stukać w silniku, do tego motocykl jest strasznie słaby, tzn ledwo jedzie. Nie chce sie wkręcać na obroty, maksymalnie do 4 tys i dalej nic. Nie znam się za bardzo na mechanice silnika i naprawdę nie wiem co jest grane. Stuki dobiegaja jakby bardziej z prawej strony motocykla. Jakby ktoś miał podobny problem, i go rozwiązał to proszę o pomoc.

A kiedy był ostatni serwis robiony i ewentualnie co było robione? Rozrząd ? zawory ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zdiagnozujesz tego na forum. Zaprowdz motocykl do mechanika. Rownie dobrze moga to byc panewki

Oczywiście że nie zdiagnozuje, ale niech przynajmniej napisze kiedy coś przy swoim moto robił, niech będzie przestroga dla innych. Jeżeli rozrząd był sprawdzany wieki temu to mógł przy nagłej zmianie obciążenia przeskoczyć łańcuszek o ząbek, wtedy opisane objawy by się zgadzały. Ale w sumie to nie zmienia faktu że moto powinno do mechanika iść

PS: I nie radził bym więcej w takim stanie motocykla odpalać :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o to kiedy były te naprawy robione to naprawdę nie wiem, bo motocykl kupiłem niedawno (jakies 3 tyg temu).

I do piatku działał bez zarzutu, choć takie słabo słyszalne stuki były, ale nic pozatym. Motocykl działał super.