Skocz do zawartości

Stuki w silniku FZR 1000 i brak mocy.


a_rtu_r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spuściłem dzisiaj trochę oleju, żeby zobaczyć czy nie ma tych opiłków złota. No i okazało się, że nie ma.

 

Olej jest czarny, bez jakichkolwiek zabrudzeń czy zanieczyszczeń. A miski nie ściągałem, ponieważ wcześniej trzeba ściągnąc kolektory od wydechu.

 

Skoro nie ma tych opiłków tzn. że nie jest tak źle?

 

Róznie to słychać z głośników .... przysłuchaj się gdzie stuka... to będzie można bardziej ocenić

 

Bardziej stuka tak jak mówiłem, po prawej stronie. (jak siedzę na motocyklu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spuściłem dzisiaj trochę oleju, żeby zobaczyć czy nie ma tych opiłków złota. No i okazało się, że nie ma.

 

Olej jest czarny, bez jakichkolwiek zabrudzeń czy zanieczyszczeń. A miski nie ściągałem, ponieważ wcześniej trzeba ściągnąc kolektory od wydechu.

 

Skoro nie ma tych opiłków tzn. że nie jest tak źle?

 

 

 

Bardziej stuka tak jak mówiłem, po prawej stronie. (jak siedzę na motocyklu)

Kolektory to nie dużo roboty, ściągnij je i zrzuć miskę, a co tam zobaczysz to zaraz nam tu napisz , może nie będzie tak źle :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnałem kolektory, i miskę. W niej nie było nic, żadnych części, opiłków. Wygląda wszystko w porządku.

 

No to teraz wypada zrzucic pokrywe zaworow i sprawdzic lancuszek rozrzadu, luzy zaworowe i ustawienie na znakach.

A gdzie jest ta pokrywa zaworów i jak sprawdzić luzy zaworowe czy łańcuszek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnałem kolektory, i miskę. W niej nie było nic, żadnych części, opiłków. Wygląda wszystko w porządku.

 

A gdzie jest ta pokrywa zaworów i jak sprawdzić luzy zaworowe czy łańcuszek?

 

I Ty chcesz sam naprawić ten motocykl?

 

Odstaw sprzęt i weź się za naukę podstaw mechaniki silnikowej

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Ty chcesz sam naprawić ten motocykl?

 

Odstaw sprzęt i weź się za naukę podstaw mechaniki silnikowej

Może jest tak zaszokowany rozwojem sytuacji że zapomniał :icon_razz:

Do założyciela tematu: Ściągnij service manual i tam wszystko znajdziesz. W innym temacie o FZR toowdie pisał jak ma wyglądać ustawienie rozrządu.

PS: Podpowiem że żeby dostać się do pokrywy zaworów musisz sciągnąć bak i airbox. :crossy:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli stuka bardziej niż na filmiku to cud że jeszcze nie ma dziury w silniku. Ten dzwięk to totalna agonia silnika. Nie wierzę że nie ma nic w misce, Ty po prostu nie wiesz na co patrzeć, wrzuć jakieś zdjęcie w dobrym świetle wnętrza miski jeśli jeszcze jej nie umyłeś.

Generalnie sprzedający wj..ał ci minę! Ile dałeś za ten motocykl?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jasna ku*wa ! Dopiero teraz przesłuchałem ten filmik z Youtube :ohmy: Rzeczywiście jeżeli u Ciebie jest jeszcze głośniej to naprawdę cud że jeszcze się nie rozleciał ten silnik. Porób zdjęcia dobrej jakości jak kolega wyżej napisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm znajome dźwięki mój kuzyn miał FZR 1000 i taki dźwięk wydawała właśnie przekręcona panewka... Rzecz jasna w fzr kuzyna silnik do wymiany. W Twoim przypadku stuki dobiegają bardziej z prawej strony bo po prawej stronie nie masz już panewki :banghead:

Edytowane przez lisek508

Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Ty chcesz sam naprawić ten motocykl?

 

Odstaw sprzęt i weź się za naukę podstaw mechaniki silnikowej

 

Nawet przez chwile nie przyszlo mi do glowy, zeby naprawiac ten motocykl samodzielnie.

 

ALe chciałbym wiedzieć co i jak, bo jak motocykl zawioze do mechanika (a mam to zamiar zrobić dzisiaj) to nie chce

 

zeby wciskał mi kit, że zepsute jest 90% motocykla i najlepiej kupić nowy:)

 

Co do ceny kupiłe na Allegro za 2800 zł - (rok 1989), ale spodobał mi sie design:) Założony zadupek od R1, przód R1 - owiewki i światła. Co do fotek to wczoraj zrobiłem, ale wyszły tak kiepsko, że nic na nich nie widać.

 

Dzisiaj oddaje go w ręce fachowca:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet przez chwile nie przyszlo mi do glowy, zeby naprawiac ten motocykl samodzielnie.

 

ALe chciałbym wiedzieć co i jak, bo jak motocykl zawioze do mechanika (a mam to zamiar zrobić dzisiaj) to nie chce

 

zeby wciskał mi kit, że zepsute jest 90% motocykla i najlepiej kupić nowy:)

 

Co do ceny kupiłe na Allegro za 2800 zł - (rok 1989), ale spodobał mi sie design:) Założony zadupek od R1, przód R1 - owiewki i światła. Co do fotek to wczoraj zrobiłem, ale wyszły tak kiepsko, że nic na nich nie widać.

 

Dzisiaj oddaje go w ręce fachowca:)

To jak już naprawicie sprzęta , to napisz w tym temacie co mu było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawioze do mechanika (a mam to zamiar zrobić dzisiaj) to nie chce

 

zeby wciskał mi kit, że zepsute jest 90% motocykla i najlepiej kupić nowy:)

 

Jesli powie Ci ze lepiej kupic nowy to znaczy ze tak jest - on na tym nie zarobi, ale przynajmniej bedzie szczery.

 

Dlaczego 90% ludzi mysli ze mechanicy to oszusci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli powie Ci ze lepiej kupic nowy to znaczy ze tak jest - on na tym nie zarobi, ale przynajmniej bedzie szczery.

 

Dlaczego 90% ludzi mysli ze mechanicy to oszusci?

Bo mechanik żeby zdobyć szacunek musi naprawić dobrze setki motocykli, a żeby zepsuć opinię o mechanikach motocyklowych, wystarczy jeden post osoby na forum, której mechanik wymienił jedną część za dużo , więc od razu jest to naciągacz. Nie mówię że takich nie ma, ale teraz w erze internetu większość ludzi oddających motocykl jest na tyle zorientowana że mechanicy nie walą sciemy prosto w oczy klientowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a silnik jak odpalasz kreci lekko umnie jak obrocilo panewke to rozrusznik nie mial sily krecic i w sumie nic nie stukalo w nim. W kolegi Kawasaki stuki sie zaczely jak przeskoczyl rozrzad i tloki sie spotkaly z zaworami i klepaly jedno o droie az do urwania zaworu. I jak u niego przeskoczyl tez niechcial sie motocykl wkrecac byl podobny obiaw jak ty opisujesz. Sprawdz koniecznie rozrzad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...