Skocz do zawartości

Dosiad- pozycja za kierownicą


tiger666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w ruchu drogowym jeżdżę z +- taka pozycją

pozycja1.JPG

w miarę blisko zbiornika, na "kaczkę" jak to mądrze nazwaliście :banghead: z palcami praktycznie obok dźwigni zmiany biegów, totalnie wyluzowany, z wyprostowanym tułowiem

 

a Fantom Ty mi proponujesz tak

pozycja2.JPG

jak tak jeździsz po ulicach to gratuluje samozaparcia :icon_mrgreen:

 

 

Na tej drugiej fotce siedzisz jak na kozie. Nie o to chodzi, żeby siedzieć tak sztywno. Prawie wyszedłeś tyłkiem na siedzenie pasażera, a tu już całkiem bez sensu. Po to masz swoje siedzisko, żeby siedzieć na swoim.

No i odrobina zdrowego rozsądku. Ja np jestem za niska (za krótka), żeby zawsze, przy każdej prędkości maksymalnie odsunąć się od zbiornika. Więc jak jadę wolniej, siedzę bliżej, co nie znaczy "jajami na zbiorniku".

A stopy tyle o ile - położyłeś je, ale i tak się na nich mocno nie opierasz :icon_mrgreen:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko wina motocykli! Za dobre są. Odkąd mam aprilię 125 RS nie mam problemu z siedzeniem. Miejsca jest akurat na moją wielką dupę i ani w jedną ani w drugą stronę nijak nie mogę się przesunąć. W ogóle czuję się na niej jakby była dopasowana do mnie i skrojona na wymiar. Za to na fazerze to w ogóle nie wiem gdzie mam siedzieć.

Podobają mi się tzw. freestylowcy. Nie mają problemu z takimi drobiazgami jak dosiad. Są zawsze zadowoleni z siebie i bez względu na umiejętności uważają się za fajnych. Zazdroszczę im samopoczucia.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując:

-jak marnie jeździsz po torze kartingowym, to masz mieć stopę śródstopiem na podnóżku

-jak latasz jak przekozak na gumie gixxem to masz jeździć na kaczke

-jak jesteś instruktorem jazdy to trzymasz podnózek pod obcasem

-jak driftujesz na MotoGP jak Stoner nie opierasz nogi wcale.

-jak jesteś stunterem to z definicji masz wyj**ane

 

Tyle z tego wynika póki co.

Edytowane przez kivi

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując:

-jak marnie jeździsz po torze kartingowym, to masz mieć stopę śródstopiem na podnóżku

-jak latasz jak przekozak na gumie gixxem to masz jeździć na kaczke

-jak jesteś instruktorem jazdy to trzymasz podnózek pod obcasem

-jak driftujesz na MotoGP jak Stoner nie opierasz nogi wcale.

-jak jesteś stunterem to z definicji masz wyj**ane

 

Tyle z tego wynika póki co.

 

Jesteś mistrzem sprawozdawczości. Szacun.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ruchu drogowym jeżdżę z +- taka pozycją

 

Ale wiesz, na pierwszej fotce wyglądasz jak stereotypowy dziadek na komarku, a na drugiej - jak rasowy ścigant :D

 

Odnośnie dyskusji o postawie: też jeżdżę blisko baku, dźwignie biegów i hamulca "czuję" wewnętrzną krawędzią buta, natomiast w razie głębszego pochylenia odruchowo cofam wewnętrzną stopę "palcami na podnóżek".

Mogę jeszcze dodać, że aby uniknąć "opierania się" na kierownicy, oprócz sciśniecia baku kolanami można też lekko pociągać kierownicę do siebie - wtedy odruchowo usztywnimy grzbiet i odciążymy ramiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówcie co chcecie, ale ja z tej dyskusji przefiltrowałem totalne bzdety i wyciągnąłem to co dotyczy tematu i jest dla mnie istotne. Po raz kolejny zresztą. Wcześniej starałem się odsuwać od zbiornika i ściskać go kolanami. W zakrętach miałem lepsze wyczucie motocykla. Stóp na kaczkę nie trzymałem, ale nie opierałem ich także śródstopiem o podnóżek - lewa stopa równolegle do motocykla i palce pod dźwignią zmiany biegów, prawa stopa cały czas w pogotowiu nad hamulcem. Po 200km strasznie mnie kuło w prawym kolanie od tej pozycji, a przy hamowaniu chcąc nie chcąc się zsuwałem na zbiornik bo jednak kolana nie zapierały się o zbiornik wystarczająco pewnie. Jak cofnąłem stopy na podnóżkach tak, że opierają się śródstopiem to czuję się zdecydowanie pewniej w czasie jazdy, nagła zmiana kierunku stanowi znacznie mniejszy problem niż wcześniej i dopiero teraz czuję, że siedzę tak jak trzeba. No i w końcu ułożenie kolan i ud pasuje do wcięć na zbiorniku :icon_mrgreen: tak więc kłóćcie się, przepychajcie, a ja będę testował techniki z dwóch przeciwnych sobie stron i wybiorę to co odpowiada mi najbardziej :bigrazz:

2818.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak więc kłóćcie się, przepychajcie, a ja będę testował techniki z dwóch przeciwnych sobie stron i wybiorę to co odpowiada mi najbardziej :bigrazz:

 

 

Brawo mądry człowieku. Mi o to cały czas chodziło.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ruchu drogowym jeżdżę z +- taka pozycją

pozycja1.JPG

w miarę blisko zbiornika, na "kaczkę" jak to mądrze nazwaliście :banghead: z palcami praktycznie obok dźwigni zmiany biegów, totalnie wyluzowany, z wyprostowanym tułowiem

 

a Fantom Ty mi proponujesz tak

pozycja2.JPG

jak tak jeździsz po ulicach to gratuluje samozaparcia :icon_mrgreen:

 

Z całym szacunkiem do twoich umiejętności, ale będę trochę złośliwy. To zdjęcie powinno cię przekonać do cofania stopy.

 

S1540021.JPG

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekonać?

przecież na tej focie stopa jest cofnięta - śródstopie na podnóżku (czubek buta sunie po asfalcie wraz z "bolcem" podnóżka)

 

mnie do niczego nie trzeba przekonywać, cofam stopę na podnóżku kiedy jest taka potrzeba (głęboki przechył), cofam tyłek na kanapie kiedy jest taka potrzeba (np. podczas zapylania po torze P-ń), niczego nie udaje, nie próbuję sztucznie i zupełnie niepotrzebnie do jazdy drogowej na motocyklu turystycznym przemycać technik sportowych/parasportowych wymagających o wiele większego zaangażowania i powodujących zmęczenie i niewygodę

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jadąc na kaczkę czuje zmęczenie i o wiele gorzej kontrolować motocykl o zakrętach już nie wspomnę :bigrazz:

Jak ktoś chce tak jeździć wygodnie to na chopper, chociaż z nogami do przodu ja siebie na tym nie widzę.

Trzeba przyjąć pozycję bardziej agresywną a nie jak dziadek jakiś :icon_mrgreen:

Dyskusja nie będzie miała końca, bo zawsze znajdzie się ktoś kto będzie wciskał swoje teorie, bo tak mu lepiej.

Edytowane przez Motomaniac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja nie będzie miała końca, bo zawsze znajdzie się ktoś kto będzie wciskał swoje teorie, bo tak mu lepiej.

 

 

Wolny kraj. Demokracja. Podobno to coś fajnego.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, pojeździłem sobie trochę w weekend, też nawet na choperku Yamahy (jazda testowa :) ) z nózkami na podestach ;) I zmianą biegów piętą :) A swoim moto też paręset km natrzaskałem... I... Generalnie to najczęsciej na tym moim sport-turystyku, trzymam nóżki nie samymi palcami na podnóżkach, tylko tam gdzie się zaczynają palce (na tym zgięciu) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...