Skocz do zawartości

Dosiad- pozycja za kierownicą


tiger666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest jeszcze jeden pluz jezdzenia ze srodstopiem na podnozku - latwiej i szybciej podniesc tylek i przeniesc full ciezar na podnozki.

 

Wczoraj wyprzedzajac na zakrecie (nie slepym) samochod na dosc sredniej jakosci drodze nie zauwazylem, ze na pasie przeciwnym droga nagle sie zapada (dol jaki czy co).

 

Uratowalo mnie tylko to, ze praktycznie cala droge staralem sie odciazac tylek. Moto wpadlo w dol, przez chwile szalalo, odruchowo spialem kolana, tylek sie podniosl (a moze po prostu zostal, a moto spadlo). Tak czy tak po chwili makabry jedyne co musialem zrobic to op..... siebie za glupote.

leszcz wczesniej znany jako "lgawron"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Igawron, to fakt - ja praktycznie wszystkie większe nierówności typu tory tramwajowe i dziury przejeżdżam w pozycji "endurowej", co pewnie dość zabawnie wygląda zważywszy na sprzęt. Ale cóż, lepiej wyglądać przez chwilę jak małpa na drążku, niż mieć obite jaja :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie ze śródstopiem na podnóżku lepiej sie jezdzi, taka jakby dotatkowa amortyzacja na wybojach, ale w nocy to wole jednak z całą stopą na podnóżku jechać, bo załóżmy sarna wyskoczy to lipa.. ;p

Przecież i tak hamujesz przednim, a tyłem można sobie potem pomóc. Ułożenie stóp nie ma nic do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

ja odkad mam VFR ke walcze z bolacym prawym barkiem ...ale to walka z wiatrakami , juz nie wiem co mam robic aby jezdzic bez bolacego ( a wrecz napi..alajacego prawego barku/lopatki). Odnosze wrazenie ze fajtycznie opieram sie na rekach , ale to jakos tak naturalnie jest...zreszta mzoe ktos cos doradzi po foto jakie mam z jazdy

 

https://plus.google....864080819218818

https://plus.google....864097000797506

http://www.bikepics....ctures/2108826/

 

zauwazylem ze siedze jak by krzywo i prawe kolano prawie dotyka owiewki a lewe ma do niej jeszcze daleko - kazde prostowanie jest nienaturalne i wymuszone) , jak wyprostuje sie i puszcze lewa manete tzn jazda z 1 reka na manecie gazu wtedy przestaje bolec . Tego problemu nie mam na motocykl uz wyprostowana pozycja (enduro , turystyk).

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja odkad mam VFR ke walcze z bolacym prawym barkiem ...ale to walka z wiatrakami , juz nie wiem co mam robic aby jezdzic bez bolacego ( a wrecz napi..alajacego prawego barku/lopatki). Odnosze wrazenie ze fajtycznie opieram sie na rekach , ale to jakos tak naturalnie jest...zreszta mzoe ktos cos doradzi po foto jakie mam z jazdy

 

https://plus.google....864080819218818

https://plus.google....864097000797506

http://www.bikepics....ctures/2108826/

 

zauwazylem ze siedze jak by krzywo i prawe kolano prawie dotyka owiewki a lewe ma do niej jeszcze daleko - kazde prostowanie jest nienaturalne i wymuszone) , jak wyprostuje sie i puszcze lewa manete tzn jazda z 1 reka na manecie gazu wtedy przestaje bolec . Tego problemu nie mam na motocykl uz wyprostowana pozycja (enduro , turystyk).

Ale masz fajny plecak :biggrin: :biggrin:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, ciężko przerzucić uwagę na Ciebie ;P Ciężko coś z tych zdjęć powiedzieć, choć wydaje mi się, że siedzisz za blisko baku, ale to i tak nie wyjaśniało by drętwiejącej ręki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może spróbuj ścisnąć bak kolanami - tak żeby totalnie luźno trzymać ręce - zobacz czy wtedy też drętwieje? Po prostu ściśnij kolana - tak żeby obydwa maksymalnie do niego przylegały - bo skoro masz luz - to opierasz się na rękach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis troszke posciskalem bak i faktycznie lepiej , aczkolwiek troszke mi nie naturalnie , moto/kiera/clipony proste.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak na FI ale na V-tec'u bardzo przyjemnie się balansuje między obciążaniem nóg (i pleców) a ramion. Trzeba to sztucznie prowokować ale po dłuższym czasie będziesz robić to naturalnie. Druga sprawa że jeśli faktycznie siedzisz za blisko zbiornika będziesz zawsze zjeżdżał z kanapy w którąś stronę. odsuń lekko tyłek do tyłu, pokokombinuj z odciążaniem rąk i powinno być lepiej. Dla mnie V-Tec i tak ma zbyt wyprostowaną pozycję i przy jeździe na nierównościach po kilkuset kilometrach plecy bardziej mnie bolały jak po tej samej trasie na GSX-Rze. Wydaje mi się że łatwiej sobie pomagać nogami jadąc bardziej pochylonym niż wyprosotwanym, ale może mi się tylko wydawać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wszystko zawiedzie, to można spróbować opcji ostatecznej, czyli jechać z większą prędkością. Ja robię trasę wawa-kraków-wawa i kilka razy doszedłem do wniosku, że ciężko jest siedzieć w pozycji "książkowej" przez tyle czasu. Dlatego zdarza się, że z premedytacją nie dociskam baku kolanami, nogi sobie opuszczam z setów, żeby je rozprostować w kolanach i pomykam opierając się przez jakiś czas na łapach. Żeby to było wygodne, to trzeba jechać ok. 150-160 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...