jjank Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 (edytowane) Panowie, czy ktoś miał styczność z takim autem z silnikiem diesla 2.0 136KM? Ktoś wie jak to się spisuje? Ceny tych aut kształtują się na poziomie tylko ciut wyższym niz nudne octavie itp. a auto jest ładne(jak na mój gust), pytanie co warte są ich diesle, bo tdi wiadomo - sprzęt sprawdzony. Edytowane 22 Sierpnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) Jeden z najlepszych modeli w historii Mazdy. W testach Auto Świata 100 tkm ocena 6 za niezawodność, czołowe miejsca w rankingach TUV. Bolączką tego silnika jest zapychający się smok olejowy (trzeba często go oczyszczać). Karoseria rdzewieje, konieczne solidne zabezpieczenie przed zimą. Poza tym auto rewelacja. Edytowane 23 Sierpnia 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 kubagsx Napisano dziś, 08:22 Jeden z najlepszych modeli w historii Mazdy. W testach Auto Świata 100 tkm ocena 6 za niezawodność, czołowe miejsca w rankingach TUV. Bolączką tego silnika jest zapychający się smok olejowy (trzeba często go oczyszczać). Karoseria rdzewieje, konieczne solidne zabezpieczenie przed zimą. Poza tym auto rewelacja. Ja z twojej wypowiedzi odebrałem taki oto przekaz:Auto rdzewieje i łatwo zatrzeć silnik, ale poza tym rewelacja! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Mazda super, auto z Japoni, jedne z najwyzszych notowan w swojej klasie mialo w owym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Oprócz tego, że przy 100 tysiącach wy*ebało w kosmos kumplowi turbinę to wszystko ok. Jak dla mnie za*ebiste auto. Jak na japończyka nawet ładne ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Ja z twojej wypowiedzi odebrałem taki oto przekaz:Auto rdzewieje i łatwo zatrzeć silnik, ale poza tym rewelacja!wszystkie te wady są do ogarnięcia. Także nie ma co się bać tej Mazdy. Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 W sieci INTER CARS sporo schodzi do nich "kół dwumasowych" więc z tym też ma problemy...tak po 200tyś. Problem turbin to raczej nie umiejętna eksploatacja niż wada materiału. Przednie wahacze aluminiowe i jak na naszych drogach trochę za delikatne.Komfort i jakość wykonania na dobrym poziomie.Polecam bogatsze wersje,szczególnie z nagłośnieniem BOSE :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 do tego nalezy doliczyc koszty serwisu diesla niezaleznie czy to bedzie vw czy mazda dwumasapadajaca turbina regeneracja minimum 1000wtryskiwacze - regeneracja lub nowe ida w tysiacefiltr czazasteczek stałych- podobno mozna w mazdzie to wyrzucic a nie lepiej 6 w benzynie + LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Moi rodzice tym jezdżą ....super auto, ale niestety drogi serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 jak na mój gust... to każde auto w granicach ~200 tys zacznie się konkretnie je**ć, nawet salonowe auta ojca gdy robił przebiegi trzeba było po prostu wymieniać, by dalej w nie nie pakować. Po używanych autach mojego brata wnioskuję to samo. Swojego też planuję dociągnąć do ~180 tys i kupić coś młodszego. A madzioche bym brał, ale w dwulitrowej benzynce :) Cudo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 (edytowane) wtryskiwacze - regeneracja lub nowe ida w tysiace słyszalem, ze właśnie uklad wtryskowy jest marki DENSO, jest wrażliwy i drogi w naprawie, ogólnie silniki na CR mają jakieś gorsze opinieMazda super, auto z Japoni, jedne z najwyzszych notowan w swojej klasie mialo w owym czasie. No tylko problem w tym, ze ja szukam 10cio latka, z przebiegiem pewnie ponad 200k km, a testuje się nówki :icon_razz: Edytowane 26 Sierpnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 ogólnie auto spoko, diesel był w dwóch wariantach mocy - szukaj mocniejszego. Z DPFem jak z DPFem - trzeba uważać. Były przypadki że zalewało przez niego ropą, ropa miesza się z olejem, oleju przybywa i w końcu silnik się rozbiega i bum!. Ale to już wynika z czystego niedbalstwa. Problemy z wtryskami są sporadyczne, częściej dwumas się odzywa. Rudej unikaj jak ognia bo w pierwszych rocznikach były problemy technologiczne z ochroną antykorozyją, ale jak trafisz taką co jeszcze nie gnije to raczej problemów z rdzą nie będzie. Seryjne Webasto też potrafi krwii napsuć. Są też problemy z tylnimi zaciskami a dokładnie z ich prowadnicami. Zacisk się na nich zapieka jeśli wymiana klocków ogranicza się do wymiany klocków bez zadbania o czystość i ewentualnie reperaturkę usczelek.Fajnie jeździ - dla mnie dużo przyjemniej jak TDI. Świetnie się prowadzi i ma fajne wnętrze. Usterki są sporadyczne raczej ale psoro zależy od tego jak fachowo auto jest serwisowane. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Dla zainteresowanych tygodnik MOTOR wydanie 36 z 05.09.2011.Bardzo obszerny artykuł o Maździe 6 z 2002-2007 pod tytułem "Kosztowne rozczarowanie".Jeśli już ten model to tylko z benzyną...chyba że ktoś choruje na nadmiar gotówki to polecam diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red_eyed_rider Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 W porównaniu z octavia rewelacja.Pracuje w serwisie mazdy aczkolwiek sie nimi nie zajmuje. Z tego co wiem do zawieszenia sie nie zagląda jest takie trwałe, dużym problemem faktycznie jest rdza. Zwykle mazdy są dużo lepiej wyposażone niż octavie. Ja bym się nie zastanawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Kolega miał taką, bardzo sobie chwalił, niestety mu ukradli :/ Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.