radomenes Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 (edytowane) Ma może ktoś jakiś patent na wykonanie gmoli do VTRki ? A może ma ktoś taki wynalazek na zbyciu ? Coś a'la tylko nie mogę się dopatrzeć jak to ma pomocowane Edytowane 21 Marca 2012 przez radomenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Drodzy koledzy, jaka jest średnica korka spustowego oleju???przymierzam się do wymiany oleju i kupna nowej podkładki miedzianej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomenes Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 (edytowane) Drodzy koledzy, jaka jest średnica korka spustowego oleju???przymierzam się do wymiany oleju i kupna nowej podkładki miedzianej. po kiego kupować nową podkładkę ? weź tą dobrze wyczyść i np. delikatnie przetrzyj drobnym papierem ściernym i będzie jak nówka :) możesz też opalić zapalniczką, choć nie wiem czy to coś daje, ale widziałem że tak znajomy robił. Edytowane 21 Marca 2012 przez radomenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 po kiego kupować nową podkładkę ? weź tą dobrze wyczyść i np. delikatnie przetrzyj drobnym papierem ściernym i będzie jak nówka :) możesz też opalić zapalniczką, choć nie wiem czy to coś daje, ale widziałem że tak znajomy robił. kolego za wiele mi nie pomogłeś. takie sposoby też znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 yuby to to ja wole kupić po jednej z każdego rozmiaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał P Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 ale fajne rady dajecie, jeszcze tydzień takiego czytania i się stąd wyniosę, a jak sie wkurze to założe forum VTR i taki pacanów od klikniec i nie pisania na zadane pytanie wyrzuce.Człowiek pisze o podkładce - jaki rozmiar a wy mu swoje rady jak starą zregenerować itd. Kolega ma pojęcie, ze takie podkładki powinny byc wymieniane jednorazowo po każdym dokręceniu - podobnie ma się sprawa z podkladkami miedzianymi uzywanymi np w układzie hamulcowym.. Tak Youby - wykasuj moj post, tak najprosciej jak prawda w oczy kole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 oj panowie nie sra się do własnego gniazda...chill out. drodzy koledzy, więc podkładka miedziana pod spust oleju ma wymiar 18x12x1,5....dla zainteresowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtkuuu Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 W temacie kilka razy poruszany był problem szarpania/czkawki jaka zdarzała się kilku posiadaczom vtr-ek, w tym w moim egzemplarzu. U mnie problem został rozwiązany, wątpię żeby moja wiedza pomogła w innych przypadkach, ale opisze rozwiązanie, może kogoś zainteresuje. Problem wyglądał tak: Moja VTRka lubi czasem zgasnąć na wolnych obrotach w czasie jazdy (czy to na neutralu czy na wciśniętym sprzęgle). Przykładowo - dojeżdżam np do bardzo ciasnego zakretu, wcisnę na dłuższą chwile sprzęło i zgasnie, bądź dolatuje powoli na neutralu do skrzyżowania jak jest czerwone światło i taka sama sytuacja. Jak stoi i sobie chodzi na luzie to nic takiego sie nie zdarza. Raz na jakiś czas potrafi w czasie jazdy tak jakby szarpnąć, coś jakby sie zadławił czy miał czkawkę :icon_mrgreen:. Lekkie zblokowanie koła i jedzie dalej. Tylko w czasie jazdy pod obciążeniem, po redukcji czy podczas delikatnego przyspieszania, nie ma reguły. Na neutralu jak krece manetką nie występuje to. Moto przeglądany był przez dwóch różnych mechaników, żaden nie znalazł przyczyny. Niedawno vtr-a zaczęła całkiem świrować. Po zgaśnięciu na wolnych obrotach nie mogłem go odpalić, kręcił elegancko, ale nie chciał zaskoczyć. Po odstaniu kilku minut, odpalał. W czasie jazdy gubił zapłon, masakryczne strzelanie z tłumika i szaleństwo na obrotomierzu. W tym miejscu wspomne, że moto miał immobilizer, który przez poprzedniego właściciela został odłączony. Moto poszedł do bardzo dobrego elektryka. Okazało się że ten immo nie jest tak całkiem odłączony, zakłócał sygnał na cewce. Immo poszedł na śmietnik, przy okazji zrobione kilka nadpalonych styków w instalacji. Od odebrania szpeja zrobiłem jakieś 200km i jest cacy, żadnego gaśnięcia czy szarpania :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj http://www.bikepics.com/members/wojtkuuu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Też mi niekiedy zgaśnie na wolnych obrotach,podczas jazdy nic się nie dzieje nie przerywa ani nie strzela .Gaźniki wyczyszczone wyregulowane nowe świece filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 po kiego kupować nową podkładkę ? weź tą dobrze wyczyść i np. delikatnie przetrzyj drobnym papierem ściernym i będzie jak nówka :) możesz też opalić zapalniczką, choć nie wiem czy to coś daje, ale widziałem że tak znajomy robił. Świetna rada, słyszałem że u Was papier toaletowy ma wielokrotne zastosowanie - wystarczy po użyciu wysuszyć i potem wykruszyć :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 tez znam ten problem z gasnieciem. w moim sie to zdarza max raz na bak, moze troche rzadziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Świetna rada, słyszałem że u Was papier toaletowy ma wielokrotne zastosowanie - wystarczy po użyciu wysuszyć i potem wykruszyć :banghead:hahaha kolego trafna uwaga. to tak jak ze sprzątaniem. po co sprzątać jak sprzątałem wczoraj.wobec tego po co się myć jak się myłeś wczoraj. koledzy wczoraj ja plus jeszcze jedna vtr superhawk z 99 wracaliśmy z czech. Padł napinacz rozrządu, jeszcze nie wiemy ile gnoju narobiło w silniku. Moto aktualnie czeka na ekspertyzę w hondzie we Wrocku. szczęście, że lecieliśmy przez teren zabudowany koło 80 90km/h.sprawa czeka na rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Padnięcie rozrządu chyba nie zblokuje silnik,tylko stłucze zawory ewentualnie uszkodzi tłok w którym padł napinacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kysa275 Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 A czy były jakieś podejrzane dźwięki przed awarią czy tak nagle się stało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 koledzy dało rade usłyszeć wyrażne stuki, które raz się pojawiały raz nie.jaki średni przebieg wytrzyma napinacz rozrządu ja słyszałem o 40tys??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.