Skocz do zawartości

rom996

Forumowicze
  • Postów

    223
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rom996

  • Urodziny 08/12/1973

Osobiste

  • Motocykl
    etz250 vtr1000f
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Chorula k/Krapkowic k/Opola

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia rom996

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

3

Reputacja

  1. Co do numerów silnika. U mnie tylko 3 ostatnie numery z tabliczki znamionowe pokrywają się z numerami na silniku
  2. Ciekawa propozycja. Silnik podobny do mojej VTR :-)(parametrami) fajnie że wrócili do tańszej ( bo tanio to zapewne nie bedzie) WERSJI sportowego Ducata. Jestem za. Jak na razie.
  3. Jak przepisowo to 7l to trochę dużo.przynajmniej jak na trasę. Mnie z żoną wycieczka do czech ,max 120 to między 6-6.5L . To może nie jest znacząca różnica i wynik zależy też od samej trasy. Ale może też świadczyć o potrzebie regulacji, wymiany filtra powietrza itp. Bytom,-to my po sąsiedzku :-)
  4. Powoli tłumiki zaczynają znowu wyrastać spod motocykli. Chyba pierwszy sport z regulowaną szybą. A jaki silnik?
  5. Mój rekord to 5,4l/100. Lajtowa jazda we dwie VTR ki.roczniki 97 i 2003. Myślę że jadąc kodeksowo wielu by się zdziwiło jak motocykl może mało spalić :-)
  6. U mnie wypad do Czech na zakręty to 6-6.5L. Tak więc mnie to nie dziwi. Ale pewnie znajdzie się ktoś kto będzie bronił zażarcie legendarnej paliwożernosci. Ja się delektuję momentem między 4-6 tyś obr i mi to wystarcza :-)
  7. Zanim kupisz sprawdź czy w kierownicy jest mocowanie do ciężarków. Bo nie wiem czy wystarczy kupić samo mocowanie i rurkę. Czy będzie pasować z tego co masz.
  8. Witam Nowego użytkownika VTR-ki. Jakie wrażenia po pierwszych jazdach. Motorek wygląda fajnie. Gratuluję zakupu i życzę wielu miłych wrażeń zwłaszcza słuchowych :-) . Nie wiem czy jeździłes już V2. Ale dam dwie rady. Unikaj redukcji w zakrętach.I uważaj w ciasnych nawrotach. Jak zgasnie to lezysz.z tego co pamiętam różnica w kierownicy między wersjami polega nie tyle w wysokości A w kącie nachylenia samych połówek. Jak będę miał czas to pomierze te podnóżki. Na koniec pytanie. Dlaczego firestorm?
  9. Mam pytanie dotyczące jeżdżenia po torze.wiem, że obniża się ciśnienie w kołach. Ale podejrzewam że to dotyczy ostrej jazdy. A jeśli chodzi o jazdę bardziej lajtową? Tylko Tak żeby poprzycierac kolana. Jeżdżę na oponach sportowo turystycznych. Pytam dlatego ponieważ mieszkam blisko SILESIA RING. więc liczę że będę tam zaglądał od czasu do czasu
  10. Na 600rr będziesz musiał pewnie jeszcze bardziej kręcić manetke niż na f4.A na 1000 moc będzie zawsze pod ręką. Więc wybierasz pomiędzy 2-3 biegi w dół i ogień czy ruch ręką i odjazd.Pewnie nie pomoglem Ale tak widzę wybór między 600 a 1000. No moze 600 będzie lżejsza w prowadzeniu
  11. Ja wymieniłem chyba oryginalny RK po 36 tyś z tego 22tyś moje.Dlatego jestem zaskoczony tą sytuacją już po 16 tyś
  12. Chyba czeka mnie wymiana zestawu napędowego. Teraz mam DID 50 VX . Niestety zauważyłem nierówne rozciagnieci łańcucha po 16 tyś km. Pytanie- słaby łańcuch czy moja wina (dopiero teraz wymieniłem zabierak gumowy w tylnej zebatce A miał już wyraźny luz -myślę że mogło mieć to wpływ bo ogólnie moja jazda jest spokojna ) propozycje? Natknąłem się też na info że jest możliwość niecentrycznego zamontowania tylnej zębatki co powoduje efekt nierówno rozciagnietego łańcucha. Jest taka możliwość w VTR? A z pozytywnych informacji. W mojej okolicy- Kamień Śląski /Opola za dwa miesiące otwierają TOR. Mam nadzieję że da się pojeździć za rozsądne pieniadze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...