Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

dzieki za info. Westt, rozumiem ze to jest zdjecia pelnego przelotu? pytalem bo kolega kupil w niemczech i w papierach ma 98KM a wlasciciel nic na ten temat nie wiedzial. a swoja droga za Firestorma z 1997r, fakt ze w bdb stanie musial dac 2,5 tys euro. u nas takie chodza chyba po 7tys zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta VTR jest popowodziowa?

Wilgoć w kablach, fajkach i cewce może się wziąć:

-z jazdy w długim deszczu(ulewie)

-z garażu w którym jest wilgoć

-z tego, że motocykl był na zimę przykryty pokrowcem(tandetnej firmy)lub pod materiałem(np prześcieradło)

Motocykl słabo "oddychał" przez co weszła wilgoć w przewody i nie tylko. O ile z fajek łatwo się pozbyć-wystarczy spryskać np WD40, warto też wygrzać świece, chyba że motocyklem tyle najeżdziłeś by chłodnica się załączyła

 

No i jestem już po pierwszej przejażdżce na nowej zębatce :D

100km/h na 6 biegu przy około 3300obr/min

Resztę testów odnośnie przekłamań licznika, spalania motocykla i poruszania się na trasie jak i w mieście w sobotę, na otwarciu sezonu nad morzem Bałtyckim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yuby - mam prośbę, przestań się panoszyć i nosa zadzierać. Do każdej osoby, która piszę "o pomoc" masz jakieś "ale" w sensie doczepki. Jestem na tym forum kilka lat i zawsze musze CZYTAĆ Twoje dyrdymały-wkurza mnie to. Weź się przewietrz na swoim moto i czasem sobie odpuść zbędne komentarze.

 

Co do zębatki - nie wiem czemu tak jest, ale jest poprawa i to mnie cieszy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie pomożecie z tą moja nieszczesną vtrą, dzisiaj ściągnałem fajki i kręciłem rozrusznikiem , gdy fajki sa gołe tzn bez swiec kręcąc rozrusznikiem iskra skacze po cewce i bije do ramy ... czy cewka powinna byc jakoś odizolowna od ramy ? problem pojawia się na obydwu cewkach.... czy problemy z iskrą moga powodować strzelanie w tłumik ? nawet przy 3 tysiącach obrotów ? dzięki za pomioc

 

Rób tak dalej to będziesz miał nie tylko cewki do wymiany ale i moduł zapłonowy :) Jak chcesz sam grzebać to najpierw poczytaj bo sobie narobisz bigosu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory i silnik mam w dobrym stanie, robiłem głowice 2 lata temu. MOze synchro by sie przydało ale motocykl zmienił swoja charakterystyke po zebatkach. silnik moze jechac na najwyzszym biegu te 3800 ale to nie to. od 4 idzie jak trzeba, ale gadalem ze znajomymi co maja vtr i oni jada np 100-120km/h na 6 biegu a ja musze na 4, bo na 6 mialbym 1,5-2 tys obr

no u mnie się nie da na 6 biegu tyle jechać. 4tys obrotów to u mnie kolo 140i więcej km/h jak w trasie lecialem 100-140km/h to mi srednie spalanie wyszlo 9l i wcale nie krecilem. ponizej 140km/h nie da sie jechac na 6biegu.

 

Pytanie - jakie sa oryginalne? bo w manualu nie znalazłem a w ogloszeniach na allegro wiekszosc proponuje 16 i 41 -i ja tyle mam, a przed wymianą nie wiem ile mialem, bo robil to mechanik a sprawa wyszla po kilku miesiacach

Zawory i silnik mam w dobrym stanie, robiłem głowice 2 lata temu. MOze synchro by sie przydało ale motocykl zmienił swoja charakterystyke po zebatkach. silnik moze jechac na najwyzszym biegu te 3800 ale to nie to. od 4 idzie jak trzeba, ale gadalem ze znajomymi co maja vtr i oni jada np 100-120km/h na 6 biegu a ja musze na 4, bo na 6 mialbym 1,5-2 tys obr

a ja nadal mam problem taki, że kolega jezdzi 100km/h na 6 biegu a ja wtedy mam 1,500obrotów.

 

 

Raz piszesz że masz 140 km/h na 6tym biegu przy 4tys/obr drugi raz j.w. czyli 100 km/h przy 1,5 tys obr (z prostego prawa matematyki jeśli twoja 6tka nie jest progresywna to przy założeniu 1,5 tys/obr 100km/h przy 3tys powinieneś mieć 200 km/h, a przy 4,5tys obr 300 km/h

 

Innym razem piszesz, że masz przy 4 tys 140 km/h to przy 2 powinieneś mieć 70 km/h - Jeśli tak nie jest to masz luźne tłoki i zmień sprzęgło :)

 

LOL ŚMIECHU WARTE TE TWOJE PROBLEMY skoro nie umiesz ich opisać.

 

Więc "Skończ waść, wstydu sobie oszczędź"

Edytowane przez radomenes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam drogich kolegów :))

Mam takie zapytanie. A wiec, po kupnie motocykla jeździł jak głupi ;D na koło rwał jak szalony, ale nagle poczulem ze tak srednio jeździ i teraz pytanie, czy moze to być powód rozregulowania sie gaźnikow ? i czy dam rade sam z waszą pomocą sobie to wyregulować? bo nie chce dawac do mechanika poniewaz chce sie czegos nauczyc a nie byc dalej zieloniutki. Czy moze rozebrac i zobaczyc jak tam gazniki wygladaja? czy moze cos wpadlo jakis syfek ?

 

LwG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Ale "tak średnio" to nie wiadomo co masz na myśli , rozumiem że stracił wigor ? moc? w całym zakresie ? na ciepło ? na zimno? szarpie ? nie szarpie ? dławi ? chodzi równo czy może nie równo ? I jeśli jesteś zieloniutki a chcesz się czegoś nauczyć , to podjedź do dobrego mechanika i poproś go żebyś mógł patrzeć mu na ręce gdy będzie robił serwis Twojej VTR i żeby pokazał Ci mniej więcej co z czym i go czego ... Pzdr :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jestem po latanku. Licznik o ile przekłamuje to może o 2km/h a sprawdzałem na 3 licznikach -kolegów z którymi jezdziłem. Przyspieszenie jak turbo po zmianie zebatki, spalanie tez wróciło do normy i jest zajefajnie. W De mam Wasze komentarze na temat mojego moto i mnie. Sporo tu siedzi lamusów co tylko czepiac się potrafia i zero pomocy=a forum z założenia jest chyba tematycznie podzielone aby sobie pomagać a nie z ironia docinać. Nie wiem czemu mam inne zebatki niż Wy, ale i w serwisówce nie znalazłem że powinno byc tak-jak ma wiekszośc z Was, może mam inną wersje i tyle.

Dziękuję tym co naprawde chcieli pomóc i do nich kieruje kolejne pytanie - jaki akumulator do VTR? kupiłem 2 lata temu bezobsługowego EXIDE (jakoś tak się piszę) 12V10Ah ale zaczął puszczać kwas. No i teraz pytanie jaką żelówke w niskiej cenie? bo podobno te aku AMG się nie sprawdzaja w VTR ze względu na pozycje akumulatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EXIDE (jakoś tak się piszę) 12V10Ah ale zaczął puszczać kwas

 

To sprawdź jak się pisze nazwę tego akumulatora, bo pewnie znów wprowadzisz zamieszanie, że to może kwas, a może woda cieknie, a może posikałeś się (jadąc 1000 obr/min z prędkością 200 km/h) i ścieka na akumulator.

 

 

Co do pomocy technicznej to 12V10Ah i żeby się zmieścił - lamusie. I tak jak kolega YUBY napisał - proponuje zapoznać się z maualem do VTR - dostepna do pobrania na necie w wersji angielskiej.

 

http://vtr1000.de/fo...55&postcount=17 proponuje jednak zajrzec do filtra powietrza po zimie

Hehe - dowcipniś z tego chomika :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) ...witam...co do EXIDÓW to jest kilka wersji producentów tego aku...sam tę firmę ,,przerabiałem,, bo rzeczywiście puszczał kwas - na klemie - ,,zeżarł,,oczko +, a w drugim egzemplarzu leciał kwas na klejeniu obudowy z pokrywą i nie trzymał napięcia - w obu przypadkach reklamacja ale z małą kłótnią w sklepie/dwa podejścia...co do wyrobu tej firmy - nie kupować aku z napisem czerwonym: made in c...a oraz korki zamykające cele muszą być WKRĘCANE a nie WCISKANE...obecnie używam dalej EXIDA, pomoć tego lepszego i na razie prądu mi nie brakuje... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...