Skocz do zawartości

radomenes

Forumowicze
  • Postów

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O radomenes

  • Urodziny 12/02/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    VTR 1000 F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.gromotor.phorum.pl

Osiągnięcia radomenes

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. U mnie nie ma problemu - standardowo HF303 Dokręcam ręką i później z dużym czuciem kluczem do filtra i ani się nie spoci :) Musi coś być nie tak z tą powierzchnią . Dociągnij z czuciem kluczem do filtra i nie ma mocy żeby puszczało. Weź sobie paznokciem sprawdź też czy uszczelka filtra jest miękka czy może jakieś leżanki z twardą gumą.
  2. Z tego co znajomy mówi i poleca wszystkim to są a'la xenony ale takie z żarnikiem. Ja założyłem (mam okrągłą lapmę na H4) żarówkę 90/130W i mi w zupełności wystarcza :)
  3. Kupiłem takiego sprzęta 2 lata temu . Miała się uczyć moja Pani tym jeździć i przesiąść się na coś większego - ale temat upadł ... więc sprzedaje. http://tablica.pl/oferta/zarejestrowany-oc-simson-enduro-zamiana-na-romet-z-k-125-CID5-ID5jOGn.html może ktoś potrzebuje do lasu, na grzyby lub dla początkującego nastolatka
  4. Nic no - wydałem 60zł z przesyłką na OXFORDA rozm.L - zobaczymy jak zastosuję po raz pierwszy :) Jak nie zapomnę to wstawię foty, ale pewnie dopiero wiosną.
  5. Też myślałem, ale podobno folia to niezbyt dobry pomysł. Podobno pokrowiec jest o tyle lepszy że co nieco 'oddycha' wypuszczając trochę pary
  6. Witam, przyjdzie mi chyba trzymać w tym sezonie moto pod chmurką. Zastanawiam się nad pokrowcem OXFORD , a konkretnie nad jego rozmiarem L czy XL ? Zaznzaczę, że często mam kuferek (35l) i niekoniecznie bym go demontował.
  7. Faktycznie nie dodałem że latam na 5100 10W40, ale jak zacznę zauważać ubytki to skorzystam z doświadczenia YUBYego i zaleję 15W50. W niskich ani super wysokich temperaturach nie latam, a zakłądając że oba są półsynettyczne to myślę że to idealna przejściówka przed mineralnym. Myślę, że jeśli ktoś latem chciałby lecieć na dalekie południe to również warto byłoby zalać takim z 50tką na końcu.
  8. Ja tam leje MOTULA 5100 i ubytków nie ma. Cenę ma rozsądną i pozytywne opinie wielu użytkowników motocykli. Pewnie mógłby być lepszy ale po kiego wała
  9. Termostat na trasie nie ma dużego znaczenia - jak się zagrzeje i otworzy to jest otwarty. (no chyba żeby się nie otworzył, ale to objaw byłby zupełnie inny). Ja mam podobnie jak mrswistak - w trasie w okolicy pierwszej kreski. W mieście od razu skacze trochę wyżej, a w paradzie jest wentylator :)
  10. Zacząłbym od zalania lepszym olejem Ogólnie ludzie polecają Motula 5100 (ja na takim kulam) , ale jesli ma tendencje do szarpania to pstarałbym się wybrać może nawet czegos bardziej wyszukanego. Są niejednokrotnie 2x i więcej droższe od wspomnianego platinium, ale czasem warto
  11. Na jakim oleju jeździsz ? PS. opcję są trzy: 1 - zły olej 2 - słabe sprzęgło (sprężyny / tarczki - komplet 300zł) - najprawdopodbniejsza przyczyna 3 - ten typ tak ma :) nauczyć się palić tak jak za trzecim razem na filmiku, czyli dać najpierw większy opór na mniejszych obrotach
  12. mam podobnie ... przy przegazówce np. jak puszczam sprzęgło to w pewnym momencie trach jakby nagle chwytało .... ogólnie mi to nie przeszkadza bo w zasadzie zdarzyło sie tylko kilka razy, ale równiez chętnie dowiem się co może być przyczyną.
  13. Tak jak Yuby mówi - serwis (może ktoś jakieś za duże dysze załadował i się zalewa), albo zacznij od synchronizacji - mniej kręcenia a będziesz miał obraz jak gaźniki ciągną. Przedmuchaj też filtr powietrza przy okazji i sprawdź czy świece po wymianie nie trzeba dociągnąć deko.
  14. całkiem poprawnie - ja w zasadzie przy 4tys. (bez katowania) dolałem to co miałem po wymianie czyli jakieś 0,1 - 0,2l Podobno zaczyna ginąć olej jak wskazówka od obrotomierza często wchodzi na czerwone pole
×
×
  • Dodaj nową pozycję...