Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Ale mówisz chyba o VTR "Firestorm" bo SP1 i SP2 są raczej dosyć egzotyczne i drogie(ceny wywyoławcze są wysokie ale zazwyczaj idą sporo taniej bo są problemy z ich sprzedażą- poprostu ludkowie wychodzą z założenia że za taką sume mogą kupić młodszego Fire'a...).

 

Ja sie Firestormach nie wypowiadam bo nie znam tego moto ale SP1 i SP2 to bardzo fajne i ciekawe motorki- jeden kumpel jeździł takim sporo czasu(teraz chyba sprzedaje) a drugi niedawno kupił i uważam że to świetne motorki ale dla wprawnego szofera. W dobrych rękach wiele potrafią no i są na naszym polskim podwórku dość rzadkie i egzotyczne... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!

 

Faktycznie VTR 1000 Firestorm stoją w ogłoszeniach bardzo korzystnie jeżeli chodzi o cenę. Co prawda nie szukam takiego motocykla, ale również zwróciłem na to uwagę i nieco mnie to dziwi.

 

Może dzieje się tak z tego względu,że motocykl ten jest chyba rzadko spotykany, a raczej nie należy do pokroju tych "popularnych" i nie cieszy się dużym wzięciem:D

 

Kiedyś na zlocie rozmawiałem z właścicelelem żółtej VTR-y i koleś bardzo sobie chwalił. Wygląd motocykla sugeruje jego sportowe zacięcie,ale koleś miał zamontowane trzy kufry GIVI i jeździł sobie tym sprzętem po europie, co świadczy chyba tez o nieco turystycznym zacięciu:DDodatkowo zamontowane miał dwa akcesoryjne kominy MIG.Jak odpalił tą widlastą dwójkę, to aż serce mi zadrżało i powiedziałem, ze fajnie mruczy:)

Właściciel dodał: I fajnie grzeje ;)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firestorm miał być z złożenia ducati-killerem(podobnie jak Suka TL1000S), miało to być moto z wykopem i zrobione w podobnym stylu z grzmiąca Vką...

Niestety nie do końca sie to udało i tak z VTRa wyszedł całkiem przyjazny motocykl sportowo-turystyczny(bo śmiało można go wykorzystywac do takich ceklów jak dalsze podróże) i zabrakło mu charakteru chyba, czegoś co mogłoby mu rzeczywiście pozwolic skopać tyłek dukatom... zabrakło wykopu!

To samo tyczy sie TL1000S choć ten był odrobine bardziej czadowy ale to też nie było to... potem powstały odpowiednio VTR SP i TL R i te motorki miały już prawdziwy POWER inaprawde są zuepłnie inną bajką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o niską cenę oferowanych VTR-ek to proponuje żebyści pojechali zobaczyć te sprzęty. Jak ja szukałem dobrej VTR to nie jedno widziałem i nawet wtedy ta niska cena była za wysoka jak za takiego kasztana. Ale oczywiście nie ma reguły można czasami kupić dobry sprzęt za rozsądne pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przysiadłem się na chwilę do Hondzi VTR1000F z '98 roku i...odpłynąłem. V2 to je to!!!

Aż kombinuję, żeby w przyszłym roku zmienić Bandytka na VTR-kę.

 

A teraz pytanko do doświadczonych: czy warto???

 

:P :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Mamy właśnie takie moto na warsztacie w HardRockGarage.

Swietny motocykl, z klimatem, V-ka plus dobre wydechy i wymiata. Mocne, sportowe, z żyłką do turystyki.

VTR-ke można fajnie odpicować wstawiając np plastikowy zadupek na siedzenie, łyżwę pod silnik itd.

Minus - spalanie minimalne 10 l/100.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te spalanie na poziomie 10l/100km to mozna między bajki włożyć niejaki Mikoch ma VTRz 99 roku i wiem od niego, że owszem apetyt VTR ma ale przy normalnej jeździe (120-140km/h) mieści się spokojnie w 7,5l/100km. Nieraz już razem jeździliśmy i nigdy jeszcze średnia nie wyszła mu na poziomie 10l/100km :P Może na torze to i udało by sie dojść do 10l/100km ale w normalnej jeździe wątpię w to... No chyba że ktoś uważa za normalna jazdę ciągłe walenie w pionie i odkręcanie jak w R4 na każdym biegu do odcięcia zapłonu ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę od technicznej strony to chyba słabo możliwe, żeby prawidłowo ustawiony silnik ( jakikolwiek ) spalił 2 razy więcej od innego silnika napędzając porównywalną masę motocykla ( trochę upraszczam, ale we współczesnych silnikach energia uzyskana ze spalenia jednostki mieszanki jest chyba zbliżona :roll: :roll: ). Oczywiście zakładamy, że pozostałe mechanizmy są sprawne.

 

Bandytka też ma duży rozrzut spalania: od 5,8 do 8 l/100 km ( zależy od prawej ręki :mrgreen: :mrgreen: )

 

 

A jak prowadzenie, hamulce, niezawodność, dostępność części w VTR :?: :?: Ktoś wie :?:

 

:P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Motocyklu nr.8/04 ma się ukazać test używanej VTR'ki, już za chwilę ... za parę dni ....

 

Zbycho

XJR1300

 

byłem w kiosku już 3 razy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: kiedy wychodzi, bo SM już jest?

 

 

:P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te spalanie na poziomie 10l/100km to mozna między bajki włożyć

 

Niestety nie masz racji, miałem VTR 3 lata i spalanie dochodziło do 11l.

Ale oczywiście można zejść do 7,5l ale trzeba ograniczać się z prędkością.

Ogólnie z VTR-y byłem bardzo zadowolony, zresztą teraz mam Varadero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

no ,zalogowałem sie w końcu.... :)

Czytałem ten artykuł w SM o VTR. Beznadzieja, ja bym więcej ciekawych rzeczy napisał.

A co do spalania, to VTR faktycznie potrafi sporo spalić (nawet i 11 litrów)- oczywiście przy ostrym pałowaniu :mrgreen:

 

VTR1000F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Gdzies za 6 miesiecy mam zamiar kupic moto. Powiem ze mialem chetke na VTR Firestorm . Jednak nie moge sie przekonac na 100% do tego modelu. Wyglad mi troche nie odpowiada, lepiej jak by dodali wiecej owiewki. Mam jeszcze troche czasu na zastanowienie sie ale na dzien dzisiejszy mimo wszystko kupuje VTR.

 

Inne modele ktroe biore pod uwage: (zaznaczam ze chce kupic nowy moto)

 

Suzuki SV 1000s

VTR 1000 SP/2 ( jesli ten to tylko z drogiej reki :buttrock:

Ducati S2R

 

Chetnie poczytam Wasze uwagi, i propozycje do mojej sytuacji.

dzieki, pzdr

Edyms

 

 

PS. czy za bardzo przesadze jak zmienie moja honde cb 250 na vtr 1000 ?!?!?!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, w Świecie Motocykli numer 4/2005 masz niekiepski opis VTRki. Całkiem dużo zebrali materiału a porównałem go z doświadczeniami kolegi który dosiadał takiego sprzęta. Jazda jest niezła, bo nie musisz szarpac gazem aby na kółku pojeździć, samo się robi :banghead: , największy mankament to spalanie, w mieście jakieś 10l/100km a poza coś ca.8. Ale aby otrzymać taki wynik trzeba trzymać prawy nadgarstek mocno w ryzach, hehe, a o to ciężko przy tym motorku :P

Pozdrawiam i udanych poszukiwań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...