Skocz do zawartości

Bratek

Forumowicze
  • Postów

    251
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bratek

  • Urodziny 09/23/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WPI

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4589
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Bratek

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

1

Reputacja

  1. Zapraszam już miłośników i przyszłych miłośników mocnych V2!!!
  2. http://olx.pl/oferta/aprilia-sl-1000-falco-factory-racing-carbon-kit-CID5-IDe6Vu3.html?action=show&id=208523487
  3. PROMOCJA!!! Kup se motocykl na święta!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:
  4. no zapraszam zapraszam :) jeśli szukasz Apki to wiesz co dobre :) a egzemplarz wart uwagi :)
  5. no coś jest na rzeczy, bo ja mam wymienony procek oryginalny w kompie Aprilia Racing (jeszcze gdzieś mam dokumentację oryginalną od tego) która wraz z carbonowymi kominami przelotowymi bez DBkilerów daje znaczną poprawę osiągów silnika, tylko napisali, że nie można stosować procka w kompie bez wymiany kominów i tak też stosuję ;) a muzyka z nich dochodzi zacna :)
  6. hejka, osobiście nie porównywałem, ale kolega co miał Tuono i miał okazję porównać, zawsze powtarzał, żę Falco ma lepszy dół, zdecydowanie. A moja z fabrycznym Kitem biła na głowę konkurencję. Z resztą mam teraz porównanie do Ducati 848 Streetfighter (następca Falco) który w papierach się legitymuje tymi samymi wartościami to jednak w rzeczywistości nie jest tak miło jak na Falco ;) Falco ma tą właściwość, że kiedy odkręcisz na 1ynce lub 2wójce to motocykl bardzo chętnie wstaje na koło, i wcale nie trzeba szarpać gazem czy strzelać ze sprzęgła, a w Ducati tak nie ma, no przynajmniej na razie :banghead:
  7. uaktualniłem zdjęcia :) nie wszystkim przypadły do gustu ;)
  8. Witam, nadszedł czas rozstania z moją Apką po trzech wspólnie spędzonych sezonach! http://otomoto.pl/oferta/aprilia-falco-aprilia-sl-1000-falco-factory-racing-carbon-kit-ID6yi6Ch.html#53d25e9357 polecam nietuzinkwowy motocykl :) wszystkie szczegóły w ogłoszeniu w razie pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego a najlepiej do wizytacji :)
  9. poszukuję jak w temacie, zdjęcie wzoru poniżej:
  10. coś biednie z podpowiedziami.... a po rozpoznaniu, chyba padnie na Żywiec jako bazę wypadową ;) jednak wciąż wszystkie wskazowki mile widziane :)
  11. Witam wszystkich, temat jest taki, że wybieramy się w męskim towarzystwie pośmigać w tamte okolice, ale chcemy połączyć przyjemnie z pożytecznym i wieczorami zażyć również innych przyjemności :icon_twisted: i tu mamy dylemat, ponieważ zastanawiamy się, które z miast, miasteczek są najbardziej rozrywkowo-imprezowe??!!?? a że jedziemy tam pierwszy raz to orientacja średnio na jeża... w zeszłym roku zaliczyliśmy wtopę, bo jadąc w Bieszczady na noc się zalogowaliśmy w Polańczyku-Zdrój - piliśmy wieczorne pifko w towarzystwie przemiłych rodziców z dziećmi oraz emerytów i rencistów (nikomu nie ujmując oczywiście) przebywających na turnusach rodzinno-rekonwalescyjnych :banghead: wszelka pomoc wskazana :buttrock:
  12. jeszcze mam jedno pytanie dla obeznanych z tematem, czy w czasie motopopołudnia ściśle przestrzegaja podziału na grupy oraz czas na torze, czy bardziej luźno podchodzą do problemu?? czy można jeździć dłużej jak jedną sesję dla grupy B, na przykład? czy można również zostacna torze??
  13. co prawda rzadko worzę swój sprzęt blaszakiem, ale mamy w firmie dwa Ducato: - 2001 rok, 2.8jtd cos kole 130KM, przebieg 330000 km, z czego 270000KM u nas pod dosyć dużymi ciężarami, zwłaszcza że ten ma ladowność 900kg to jest najkrótsza wersja, najmniejszy, ale dwa motocykle wchodzą - sprawdzone -2006 rok, 3,0jtd, cos kole 160KM, przebieg 230000 km, od zera u nas, paka 3,0m, średniak, wchodzą niemal 3 motory, ale zap***la niebotycznie.... prędkości 150-160km/h nie robią na nim wrażenia, oczywiście na niemieckiej autostradzie, bez awarii... a spalanie zależy od szofera :) polecam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...