JareG Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 wlasnie jest pewna luka na rynku , sportowa rama z turystycznym silnikiem. Moze Buse szukaj ? , troszke duza , ale ciagnie od dolu. A moze TRX 850 :icon_mrgreen: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 wlasnie jest pewna luka na rynku , sportowa rama z turystycznym silnikiem. Moze Buse szukaj ? , troszke duza , ale ciagnie od dolu. Czytales temat os poczatku ? Wiesz wogole jakie kolo ma doswiadczenie, no chyba, ze zapomniales do swojej wypowiedzi dodac ikonki :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 wlasnie jest pewna luka na rynku , sportowa rama z turystycznym silnikiem. Moze Buse szukaj ? , troszke duza , ale ciagnie od dolu. Pan I Stwórca kazał miłować bliźniego :D a Ty tak mu życzysz? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Sorry za głupie pytanie, ale dla mnie istotne: ile obrotów/min mają sportowe litry podczas jazdy z prędkością "trasową" rzędu 130 km/h? W sumie wciąż się zastanawiam, czy na latanie w trasie (co mi się zdarza często) litr nie jest wygodniejszy od 600 (i oszczędniejszy) właśnie z tego względu. Ja mam w obecnej 600 tak:- 5000 obr/min przy 100 km/h- 6000 obr/min przy 120 km/h- 7000 obr/min przy 140 km/h W efekcie podczas jazdy po autostradzie żyłuję moto na 8-10 k/obr, bez sensu. Trochę to wkurzające, bo jadąc gdzieś dalej mam wysokie spalania i niepotrzebne piłowanie silnika. Zębatki mam standardowe, nie chce tu nic motać, bo to by był idiotyzm w tym kierunku zmieniać. Poza tym w trasie denerwuje mnie ciągła konieczność przepinania biegów, bo i R6, i gixer "jadą" dopiero od 8000 obr/min. Z góry dzięki za informację! Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 (edytowane) To zależy na którym biegu, ostatnio 954 w trasie prędkości 140-150, obroty w okolicach 7 tysięcy na 5.Przy 150 km/h na szóstce ma równe 6 tysi.A - i właściwie nie występuje prędkość, przy której żwawo nie przyspieszy. Tzn. pewnie przy 260 już idzie mu nieco oporniej, ale dla mnie lamusa nie są to prędkości "użytkowe".Naprawdę zaczynam rozumieć, dlaczego litry są fajne. Edytowane 26 Marca 2012 przez ajriszkofi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 dla tego silnika takie wartości prędkości obrotowej nie są "piłowaniem", a naturalnym (optymalnym) "środowiskiem",taką mają charakterystykę, a skoro tak bardzo Cię to męczy, to nie rozumiem w ogóle nad czym się zastanawiasz ;)pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Odpal Youtube i oglądaj filmiki z jazdy motocyklami gdzie kamera pokazuje zegary, zobaczysz jakie moto ile mniej więcej RPM kręci przy danej prędkości. Prym zapewne wiodą motocykle z dużym momentem obrotowym. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 czy na latanie w trasie (co mi się zdarza często) litr nie jest wygodniejszy od 600 (i oszczędniejszy) właśnie z tego względu. Jmi w trasie litry mniej palily niz 600 , nietrzeba schodzic do 3 biegu by kogos wyprzedzic , tylko odkrecasz manetke ! Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 No, fajne to jest, nawet jak jedziesz na szóstym biegu i masz 4 tysiące obrotów - myk manetką i po wyprzedzaniu.Takie moto dla niegłupich leni ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 (edytowane) Falco turystycznie opie**ala 7,1L/100km prędkości w zakresie 100-180km/h, prędkośc obrotowa mniej istotna bo testowałem z czoperowymi obrotami jak i latając pod 8-9 tyś. obr/min.Na trasie małe moto wciągnie dużo więcej przy wysokich prędkościach niż duże przy podobnych (to nie sport ale GR650 po rzejechaniu A4 n zamkniętym gazie wessała mi 11L/100)A jak chcesz mało spalać to nie używaj hebli i manety zero-jedynkowo . PSTroche to wkurzające, jeden wypadzik na kilka godzin i dwie paki wyparowały z portfela na samo paliwo ... :bigrazz: Edytowane 26 Marca 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 W efekcie podczas jazdy po autostradzie żyłuję moto na 8-10 k/obr, bez sensu. Trochę to wkurzające, bo jadąc gdzieś dalej mam wysokie spalania i niepotrzebne piłowanie silnika. A wiesz chociaż gdzie masz max moment obrotowy? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 (edytowane) Dzięki wszystkim za info! dla tego silnika takie wartości prędkości obrotowej nie są "piłowaniem", a naturalnym (optymalnym) "środowiskiem"Niby tak, ale wolę, żeby mi silnik ciągnął większym momentem, niż obrotami. Jak jedziesz 400 km, to naprawdę wygodniej jest jechać z obrotami około 5, niż 8 tysięcy, a właśnie chyba taka jest różnica między jazdą sześćsetką i litrem. W praktyce i tak jadąc turystycznie jedziesz przez 90% czasu na 6. biegu, więc fajniej, gdyby można było na tym i wyprzedzać, i po prostu taniej się przemieszczać. W takiej sytuacji i tak nie ma bólu, bo 600 planuję zostawić sobie na tor i wykorzystywać ją zgodnie z przeznaczeniem :) A wiesz chociaż gdzie masz max moment obrotowy?Wiem, tak samo jak wiem, przy jakich obrotach mam maksymalną deklarowaną przez producenta moc. To i tak nieważne, bo i tak skoro chcę jechać np. 180 km/h, to nie mam za dużego wyboru - jadę na 6. biegu i tyle, co tu mogę wykombinować? Edytowane 26 Marca 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Sherman - a że tak tylko spytam jeśli mogę.... Czy do takiej jazdy turystycznej nie lepiej w ogóle przesiąść się na coś chociaż trochę bardziej ukierunkowamego na turystykę niż sport? Zawsze poza niższymi obrotami będzie jeszcze wygodniej tyłkowi :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cwikol Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 A mnie cały czas fascynują osoby, którym w sportach brakuje mocy do wyprzedzania i muszą mieć 180 KM. Nie chcę wiedzieć gdzie tacy wyprzedzają...Panowie dziadkowie którym nie chce się zmieniać biegów. Automata jakiegoś kupcie, a najlepiej niech ktoś was wozi, nie będzie trzeba manetką kręcić ani hamulca wciskać... Pełna wygoda. Dla silnika który kręci się do 16/18 tysięcy obrotów 8 to za dużo? Co to za temat w ogóle. Szkoda że nie nazywa się "Czy sport to dobry motocykl na początek, czy 8 tysięcy obrotów to dużo dla sporta i czy sport to dobry motocykl do turystyki"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Dobre :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.