Klajt Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Ok. Dzięki! Dam znać jak ogarnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Czy ktoś ma namiary na jakąś hurtownię gdzie dostanę przewody w osłonie teflonowej na metry? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klajt Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Witam.Jeśli chodzi o dziwne odgłosy z silnika to powodował go alternator za sprawą za niskiego obciążenia. Za niskie obciążenie spowodowane zostało poprzez zastąpienie oryginalnych żarówek ledowymi. Nie znam celowości robienia takich zamian widząc ze światła z tych ledów nie ma! Po założeniu oryginalnych żarówek nie ma porównania do tego co było! No i najważniejsze, ucichło :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Dziwna przyczyna...niespotykana...jakoś nie ogarniam, ze alternator może hałasować z powodu braku obciążenia.Może ledy miały zwarcie? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Witam.Jeśli chodzi o dziwne odgłosy z silnika to powodował go alternator za sprawą za niskiego obciążenia. Za niskie obciążenie spowodowane zostało poprzez zastąpienie oryginalnych żarówek ledowymi. Nie znam celowości robienia takich zamian widząc ze światła z tych ledów nie ma! Po założeniu oryginalnych żarówek nie ma porównania do tego co było! No i najważniejsze, ucichło :rolleyes: Ciekawe zjawisko...na Twoim miejscu, póki jeszcze ,,sezonu niet,, dokładnie obejrzałbym cały układ ładowania od altka/uzwojenia i wirnik po regler/zwłaszcza łącznie z kablami/złączki...tak na wszelki wypadek. Altek - międzyfazy na wolnych i wyższych obrotach, tak jak napisano na początku w tym dziale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Popieram minolcie bo mam obawy, że układ prostowniczy w regulatorze napięcia niedomaga lub są wspomiane wcześniej problemy z altkiem. Trzeba koniecznie sprawdzić układ ładowania zgodnie z procedura na poczatku tego wątku lub przynajmniej jak nakazuje manual. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parafialny Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Pytanie - w jaki sposób najbezpieczniej przechowywać wyciągnięty aku z maszyny, która oczekuje na remont i nie będzie temat podejmowany jeszcze przez jakieś 2-3 miesiące? Chodzi o to, by go za przeproszeniem nic nie trafiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) Popieram minolcie bo mam obawy, że układ prostowniczy w regulatorze napięcia niedomaga lub są wspomiane wcześniej problemy z altkiem. Trzeba koniecznie sprawdzić układ ładowania zgodnie z procedura na poczatku tego wątku lub przynajmniej jak nakazuje manual. Też podejrzewam regler...w tych układach ładowania jeżeli altek ma np 400W to po zamknięciu obwodu taka wartość mocy powinna być wydzielona na odbiornikach w idealnym przypadku/pomijam straty na instalacji/ jeśli nie nie to cały nadmiar idzie ,,na przemiał,, w reglu/na ciepło i jeżeli nie ma możliwości jego rozproszenia to najczęściej go uszkadza. W odwrotnej sytuacji gdzie jest za dużo odbiorników w d..pę dostaje altek...zwarcie... Edytowane 28 Lutego 2018 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Pytanie - w jaki sposób najbezpieczniej przechowywać wyciągnięty aku z maszyny, która oczekuje na remont i nie będzie temat podejmowany jeszcze przez jakieś 2-3 miesiące? Chodzi o to, by go za przeproszeniem nic nie trafiło.Postaw go ciepłym i naładuj, potem daj mu spokój na 1,5 miesiąca i znowu podładuj albo podłącz do automatycznej ładowarki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klajt Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Dziwna przyczyna...niespotykana...jakoś nie ogarniam, ze alternator może hałasować z powodu braku obciążenia.Może ledy miały zwarcie?No tak to chyba wygląda, można by stwierdzić, że za mało źle i za dużo też. Dziwna przyczyna...niespotykana...jakoś nie ogarniam, ze alternator może hałasować z powodu braku obciążenia.Może ledy miały zwarcie?Nie mówię nie bo były tak wciśnięte, że nie można było ich wypiąć! Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Oczywiście sprawdzę układ ładowania jak radzicie. Dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 (edytowane) Taki mały dodatek/poprawka do w/w tematu...w przypadku braku odbioru prądu w tych układach, w reglu wydziela się około 30% energii, reszta ,,wygrzewa,, altek.I druga rzecz - silnik powinien być zalany olejem pod górną kreskę - im go więcej tym jest lepsze chłodzenie silnika i przy okazji uzwojeń... Edytowane 19 Marca 2018 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klajt Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Taki mały dodatek/poprawka do w/w tematu...w przypadku braku odbioru prądu w tych układach, w reglu wydziela się około 30% energii, reszta ,,wygrzewa,, altek.I druga rzecz - silnik powinien być zalany olejem pod górną kreskę - im go więcej tym jest lepsze chłodzenie silnika i przy okazji uzwojeń...Dzięki wszystkim za pomoc. Kończąc temat mogę powiedzieć, że powodem "dziwnych odgłosów z silnika" był montaż żarówek LED w przedniej lampie. Czy miały zwarcie, nie wiem. Po ich wymianie odgłosy ustały. Po przejechaniu ok 100 km wszystko działa jak powinno! Być może tak jak kolega napisał, wzrost temperatury w alternatorze mógł powodować, że coś zaczynało puchnąć i hałasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 (edytowane) Czy firma (osoba), która wykonywała regulatory napięcia dalej działa? Chodzi mi o tą stronę: http://rego_moto.republika.pl Edytowane 14 Maja 2018 przez FestinaLente Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Bladego pojęcia nie mam ale chyba można zadzwonić czy nie? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Bladego pojęcia nie mam ale chyba można zadzwonić czy nie?Nie można bo strona nie dziala, a prawdopodobnie czeka mnie zakup regulatora do Street Tripla. Kilka lat temu brałem od nich do F3 i byłem mega zadowolony. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.