Skocz do zawartości

Problem z ładowaniem-krok po kroku.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli regulator przeładowuje ci aku w trakcie dłuższej jazdy to mozesz mieć problemy z odpaleniem , podepnij sobie mały woltomierz w widocznym miejscu . ALe ja stawiam na mechaniczne uszkodzenie aku które ujawnia się okazyjnie .Możesz tez przejrzeć połączenia wysokopradowe od strony masy i + .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko nie wiem bo u znajomego na wolnych obrotach na pelnym obciazeniu ladowanie bylo 13.5 i wiecej, na wyzszych obrotach juz 14.5 a u mnie jest nizsze na wolnych obrotach,13.5V na wolnych jest bez swiatel...jestem juz po prostu glupi i nie wiem co moze byc przyczyna...a alternator?regulator po jezdzie jest cieply...goracy to moze nie,jak sie dotknie go na jakies 10s to zaczyna troche parzyc...juz nie wiem...jakies pomysly jeszcze? jak sprawdzic by alternator miernikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jest goracy ...tez tak mialem , ale po wywaleniu kilkiu kostek regler jesty tylko letni , a ladowanie wyzsze o 2V

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj wyjalem aku,patrze na celach sucho...dolalem wody,podladowalem i ladowanie bylo juz ok ale pojezdzilem dluzej i motocykl po zgaszeniu juz nie odpalil...podczas jazdy jak moto sie rozgrzeje czesto ma problem z wejsciem na obroty...caly czas stawiacie na akumulator?

btw...przed chwila odpalalem moto i o dziwo rozrusznik zakrecil...chwile pochodzil i tez zapalil...juz sam nie wiem co to moze byc...

Edytowane przez master611
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj wyjalem aku,patrze na celach sucho...dolalem wody,podladowalem i ladowanie bylo juz ok ale pojezdzilem dluzej i motocykl po zgaszeniu juz nie odpalil...podczas jazdy jak moto sie rozgrzeje czesto ma problem z wejsciem na obroty...caly czas stawiacie na akumulator?

btw...przed chwila odpalalem moto i o dziwo rozrusznik zakrecil...chwile pochodzil i tez zapalil...juz sam nie wiem co to moze byc...

Czy na akumulatorze było napisane "do not open" ?

Wiesz o tym, że są akumulatory bezobsługowe, które pozornie są suche?

Masz martwy aku i nic mu już nie pomoże. Możesz dalej doświadczać zjawisk elektroniki zakłócającej pracę silnika z powodu braku napięcia i prądu i je opisywać tutaj jednak my je znamy i już udzieliliśmy Ci odpowiedzi.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy na akumulatorze było napisane "do not open" ?

Wiesz o tym, że są akumulatory bezobsługowe, które pozornie są suche?

Masz martwy aku i nic mu już nie pomoże. Możesz dalej doświadczać zjawisk elektroniki zakłócającej pracę silnika z powodu braku napięcia i prądu i je opisywać tutaj jednak my je znamy i już udzieliliśmy Ci odpowiedzi.

no wlasnie dolalem wody kiedy doczytalem zeby tego nie robic :D no to chyba jednak pora zaryzykowac i kupic nowe aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Akumulator można uratować...

 

Spróbuj usunąć nadmiar płynu np strzykawką + igła, później dodaj normalnego elektrolitu tak aby przykryć płytki i ładuj małym prądem aż do ,,gazowania,,.

 

Przetrzymaj go tak z parę godzin /chodzi o usunięcie nadmiaru wody z elektrolitu którą dodałeś/ a potem znowu strzykawa i usunięcie nadmiaru płynu który pozostał.

 

Drugi sposób to długie ładowanie małym prądem z gazowaniem - czasu trwania tych imprez Ci nie podam - ale to są ,,ładne godziny,,. bo nie wiem ile dolałeś ,,watera,, - powinna ona zniknąć /ulec rozkładowi/ ta dodatkowo dolana...

 

Podczas tej zabawy cały czas kontrolujesz temperaturę akusia aby się nie przegrzał...

 

W obu przypadkach przydało by się mierzenie gęstości elektrolitu aż do takiej wartości jaka jest w prawidłowo naładowanej baterii, jak się nie mylę 1,28g/cm3.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator można uratować...

 

Spróbuj usunąć nadmiar płynu np strzykawką + igła, później dodaj normalnego elektrolitu tak aby przykryć płytki i ładuj małym prądem aż do ,,gazowania,,.

 

Przetrzymaj go tak z parę godzin /chodzi o usunięcie nadmiaru wody z elektrolitu którą dodałeś/ a potem znowu strzykawa i usunięcie nadmiaru płynu który pozostał.

 

Drugi sposób to długie ładowanie małym prądem z gazowaniem - czasu trwania tych imprez Ci nie podam - ale to są ,,ładne godziny,,. bo nie wiem ile dolałeś ,,watera,, - powinna ona zniknąć /ulec rozkładowi/ ta dodatkowo dolana...

 

Podczas tej zabawy cały czas kontrolujesz temperaturę akusia aby się nie przegrzał...

 

W obu przypadkach przydało by się mierzenie gęstości elektrolitu aż do takiej wartości jaka jest w prawidłowo naładowanej baterii, jak się nie mylę 1,28g/cm3.

Umordujesz się a efekt nieznany z akcentem na marny. Przy dzisiejszych cenach akumulatorów w ogóle nie warto się bawić.

Cały Twój opis dotyczy akumulatorów kwasowych.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam taki problem chyba, strasznie grzeje sie mi regulator oraz 3 zolte kable idace od alternatora co jest grane moze ktos podpowiedziec ldnowanie bez swiatel od 14,2 do 14.8 ze swiatlami od 13.8 do 14.2 w czym tkwi problem motocykl to bmw f650 96r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu. Pierwszy raz w życiu to sprawdziłeś i nie masz skali porównawczej a to wszystko zawsze się grzeje.

Jesli lubisz majsterkować to dołóż do regulatora radiator aluminiowy, oczywiście nadal wszystko musi mieć dobrą masę, a trzem żółtym przewodom pomaga jak styki w kostce są nowe i lutowane albo w ogóle jest zlikwidowana a przewody dobrze zlutowane ze sobą.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale te przewody sie nagrzewaja az parzą nie idzie ich utrzymac w reku a teraz jak jest na dworzu goraca to 5 minut i jest masakra normalnie az izolacja na nich robi sie miekka

 

A regulator wymieniłeś na nowy?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regiel byl ok pozbylem sie kostki przy nim i po lutowalem przewody, przewody juz sa tylko letnie czyli wszystko opanowane prawdobodobnie przez aluminiowe koncowki w tej kostce takie cyrki sie dzialy

Edytowane przez drbig800
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...