Jump to content
_Monter_

Problem z ładowaniem-krok po kroku.

Recommended Posts

No wlasnie ten + po stacyjce to powinien byc z kontrolka tylko pytanie ktory?? Bo juz wymiekam ze schematu moze wynikac ze jest to zielony lub zolty,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zielony na szczotkę, żółty na kontrolkę, ale musi być jednocześnie połączony z wyjściem alternatora D+ i szczotką plusową. Ty żółty podłączyłeś do masy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sczotka plusowa jest z tylu? tam gdzie ten cienszy kabel rozumiem a ujemna do masy? a D+?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ujemna na zielony, D+ to wyjście plusowe z mostka prostowniczego z trzech dodatkowych diod wzbudzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli zolty podlaczyc na tym grubym czerwonym? a zielony do szczotki? Jutro bede robil dalej testy bo dzis nie bede juz sasiadow denerwowal. Jednak cos juz idzie do przodu bo mam ladowanie 16-17V wiec cos tam jest :P (wiem ze za duzo ale to i tak sukces ze jest)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętaj jeszcze o fakcie, ze moc żarówki reguluje moment wzbudzenia. Przy wkładaniu samochodowego do motonga ja chyba zmieniałem żarówkę bo na oryginalnej trzeba było mocno dodać gazu aby zaczął ładować.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak założysz samochodowy pod obudową jest potencjometr tym się reguluje początek wzbudzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

od fiata 126p jest rozbieralny

Widocznie piszemy o dwóch innych. Tak czy owak albo peerek albo żarówka.

Ja o takim prawię (od tyłu zalany):

3fc0001047695d23f9094423a8ee6148.jpg

 

Szanowny kolego Zworyl, nici z Twojego podłączania jeśli Twój alternator nie ma w sobie mostka prostowniczego, który może być w regulatorze. Wtedy należy dostawić mostek prostowniczy z diodami wzbudzenia i dopiero do tego łączyć regler.

Ach doczytałem, że masz 16 volt. Masz juz uwalony regler. Jest czuły na brak masy. Jesli podłaczałeś go w powietrzu to zapewne już kwiczy.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, 16V jest bez żarówki z żarówką jest 12,4 po odkręceniu gazu rośnie trochę ale słabo (przy zapalonych światłach aku nie jest rozładowywany ale tez nie ładowany wiec słabo) wiec myślę ze to kwestia dopasowania mocy żarówki ew dam jakiś potencjometr. Co do masy to nic w powietrzu, odrazy przykręcone zostało do ramy. A jak się uwalił to trudno zamówiłem 2 na wszelki wypadek wiec nowy czeka. A mówimy oczywiście o tym z fotki powyżej wiec nierozbieralny.

Idę grzebać może dziś się uda jak znajdę żarówkę odpowiednia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houston, mam problem

 

Pacjent to Honda CBR 1000f NC21 . Brak ładowania oczywiście. Wszystkie kable ok, uzwojenia fazowe jak i wzbudzenia w altku ok. Na wyjściu z regulatora na linii do wzbudzania jest 4,5 V a na wyjściu z altka jakieś miliwolty tylko. Moduł zapłonowy ma jakieś połączenie z regulatorem i jest sprawne. Zmieniłem na wszelki wypadek moduł i bez zmian. Ładowania brak :sad:

Leżę i kwiczę bo nie bardzo wiem za co się złapać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z którego roku masz motor, bo na schemacie nie widzę połączenia z modułem zapłonowym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1987. Jeden z pierwszych które zjechały z linii. Ja też patrzę na schemat i nie widzę. A w tym moim jawnie jest połączenie, lece sprawdzić jakie to kolory o juz zapomniałem :)

 

..

Zielona linia. Regulator z wyglądu podobny jak normalnych moto. Ma dwa gniazda na kablach- jedno do altka 3x żółty plus dwa wzbudzania i druga wtyczka - czerwony i zielony oraz trzeci kabel- czarny --- połączony na oczkową wsuwkę z wiązką

 

Zielony przedzwoniony od punktu przy regulatorze do zielonego w module zapłonowym ma bezpośrednie połączenie

Edited by rozkosmany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...