Skocz do zawartości

Problem z ładowaniem-krok po kroku.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Winowajcą jest japońska oszczędność w przekroju kabla oraz sam przewód. Kto widział linkę z prawdziwego zdarzenia ten wie, japońskie przewody zarówno w samochodach jak i motocyklach to jakaś kpina. Radą na twoje bóle jest przeróbka instalacji ale bardzo prosta musisz zrobić sterowanie światłami masą, zrezygnować z wyłączania świateł i "+" który normalnie jest z regla wpięty pod kleme "+" przedłużyć tak żeby dostawał pod żarówkę. Regulator powinien podnieść napięcie ładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W apce zakończyłem sprawę standardowym "wire-modem" - dodatkowy bezpośredni link masy i + z regla do aku podwójnymi przewodami 2x2,5mm2 + bezpiecznik . . Rozplątywanie instalacji jakos mi nie odpowiadało :D Po tym zabiegu mam 14,4v na czczo a 13,6v ze światłami i wiatrakami na jałowych obrotach .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie mysle o dodaniu kabli bezposrednio z reglera do aku - jaki bezpiecznik dac na kablu plusowym ? tzn ile Amper ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25A powinien styknąć ale z tego co pamietam u siebie zapakowałem 40 lub 50 . Motong daleko ode mnie to nie sprawdze teraz.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wueska , nie "x" ale "/". I=P/U

I tak spora część prądu popłynie starą drogą więc zakładam że 25A na dodatkowej linii powinno starczyc przy 300W altku . Jakby nie było bezpieczników standardowych na wiecej niż 25A w pobliżu to mozna podjechac na szrot i za dychę zakupić skrzynkę z głównym bezpiecznikami z jakiejś starej fury .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za pomyłkę;) Co do bezpiecznika oprawę można kupić normalnie świeża nową i nie jest droga. Prąd popłynie tam gdzie jest zwarcie, więc bez sensu stosować bezpiecznik na samym dodatkowym przewodzie bo zabezpieczy się tylko dodatkowy przewód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oddalem moto do kumpla elektomechanika , auto/moto - ma sie tym zajac , jak nie pomoga osobne przewody do regler- aku to chyba sie poddam ...bo co innego zostanie...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra pany , wkoncu mam pelne ladowanie !

 

elektryk wywalil kostki regulatora , glowny bezpiecznik zostal wyciety i zalozony osobno na kablu w wodoszczelnej obudowie , dodatkowa masa do akumulatora - ladowanie na swiatlach i cieplych minetkach na max grzaniu 14 na wolnych , do 14.2 przy 2 tys obr , bez cieplych minetek na wolnych obrotach 14.2

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam,
problem : w niedziele odpalam moto,chwile pojezdzilem i zgasilem i moto nie ma sily odpalic...do dzisiaj moto nie ruszane,dzis wzialem miernik i aku mialo bez obciazenia 12.4V,zapalil pojezdzilem chwile i ok,moto odpalal;po dluzszej jezdzie po zgaszeniu moto juz nie mialo sily zakrecic...tylko na popych,zmierzylem ladowanie :bez swiatel na wolnych obrotach(1300) 13,5V,lekko wyzsze obroty okolo 14.5V,ale przy obciazeniu swiatlami ladowanie na niskich obrotach wynosi 12.7 V ale znow ladowanie przy 2.5tys jest 14,6 a przy 5tys 14.2V,dodam rowniez ze gdy moto chwilke pochodzilo(2min moze) moto juz ladnie krecil i zapalal...dodam jeszcze ze podczas dluzszej jazdy moto ma czasem problemy zeby wejsc na obroty,jakby sie dlawil ,ale nie wiem czy moze miec to zwiazek z pradem...gazniki i zawory niedawno byly robione...regulator,aku czy alternator pada?

Moto to cbr f4 '00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój aku jest już martwy.

dzis moto zapalilo,zalozylem regulator od znajomego i ladowanie jest takie samo jak pisalem, u kumpla bylo bardziej w normie...pojezdzilem tez dluzej zeby dobrze wygrzac zarowno silnik jak i regulator i moto pali...jestem juz glupi po prostu...btw na jakich swiatlach powinno sie mierzyc ladowanie?pozycyjne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...