witam poacient do dyna na wtrysku czy orientuje sie ktos co steruje kontrolka ladowania w tym motorku. Ladowanie jest na poziomie 14v ale kontrolki na zgaszonym silniku brak czy ktos z szanownych kolegow moze wie gdzie szukac przyczyny
cos masz zapchane na drodze do gaznika poprostu nie nadarza naleciec do komory plywakowej zobacz czy jak ci zgasnie i otworzysz korek wlewu to zrobi psssyt
to nie jawa tloki chodza parami 2 w srodku i 2 na zewnatrz tylko ze jeden z pary ma wydech a drugi prace tak po krotce czyli 1i4 u gory oraz 2i3 na dole tak mniej wiecej wyglada wal
regiel byl ok pozbylem sie kostki przy nim i po lutowalem przewody, przewody juz sa tylko letnie czyli wszystko opanowane prawdobodobnie przez aluminiowe koncowki w tej kostce takie cyrki sie dzialy
ale te przewody sie nagrzewaja az parzą nie idzie ich utrzymac w reku a teraz jak jest na dworzu goraca to 5 minut i jest masakra normalnie az izolacja na nich robi sie miekka
witam mam taki problem chyba, strasznie grzeje sie mi regulator oraz 3 zolte kable idace od alternatora co jest grane moze ktos podpowiedziec ldnowanie bez swiatel od 14,2 do 14.8 ze swiatlami od 13.8 do 14.2 w czym tkwi problem motocykl to bmw f650 96r