jeszua Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Panowie, prywatne animozje proszę sobie roztrząsać na pw jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgd Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Galileo Galilei , Kopernikowi tez pisali i mowili, ze brednie i herezje. Ciesz sie wiec, ze jestes wszystko wiedzacym i robisz wszyystko najlepiej ( przynajmniej jezeli chodzi o jazde ) osobiscie zlewam to cieplym moczem, jaki stan nauki jazdy jest w PL wie kazdy, ( nie tylko w PL ) moze gdy zmieni sie system, ( moze za 50 - 100 lat dojdziecie lub dolaczycie do europy zachodniej , an razie jestescie z wiedza na poziomie Afryki a kultury miedzy Rosja a Bamgladeszem , nie ublizajac przy tym zadnemu z krajow ktore wymienilem, bo przy glebszej analizie moglo by sie okazac, ze nawet im do piet nie dosiegacie. :icon_mrgreen: :crossy: Zwracam się z prośbą do Szanownych Kolegów o przestrzeganie regulaminu forum (w szczególności mam na myśli pkt 31 a, c, g). W związku z tym, że jestem początkującym motocyklistą, z przyjemnością przeczytam więcej merytorycznych uwag i opinii na omawiany temat. Niestety dyskusja w obecnej postaci uniemożliwia jakiekolwiek wyciągniecie wniosków. Nawiązując do samego tematu zacytuję fragment mojej instrukcji (Honda Transalp XL650V): Nie zmieniaj biegów bez użycia sprzęgła i z otwartą przepustnicą. Silnik i układ napędowy może ulec uszkodzeniu w wyniku zbyt dużej prędkości i wstrząsu. W mojej opinii ten fragment nie wyjaśnia jednoznacznie tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Instrukcje napisane są tak, by producent był maksymalnie zabezpieczone na wypadek błędów kierowcy. Ale jest tutaj drugie dno - skoro instrukcja nic nie pisze o "przegazówkach" i zaleca pełne wciśnięcie sprzęgła to jednak i taka "nieudolna" zmiana biegów nie popsuje niczego w motocyklu. Chociaż to właśnie w takich warunkach jest "wstrząs" (czasami sie zastanawiam, kto to tłumaczy), czyli mówiąc wprost zmiana biegów jest głośna. Strasznie lubicie bić pianę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Często widać takich mistrzów, zmieniających na światłach 3 biegi w dół z głośnym jebnięciem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Chocbym chcial to nie wiem. Jak zmienic na swiatlach 3 w dol z glosnym jebnieciem :/ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Chocbym chcial to nie wiem. Jak zmienic na swiatlach 3 w dol z glosnym jebnieciem :/ ? Pewnie chodziło mu o odgłos uderzania na siłę w dźwignie zmiany biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 To ja też trochę się popienię :icon_mrgreen: ...Międzygaz to określenie odnoszące się do czynności przeprowadzanych na zespołach napędowych, stosowanych w bardzo archaicznych konstrukcjach samochodowych, z niesynchronizowaną skrzynią biegów. Każdy kto kiedykolwiek miał okazję ujeżdżać starą Warszawę czy Żuka, będzie wiedział o czym mowa... Czyżby Potas żył w przekonaniu, że skrzynie biegów w motocyklach posiadają synchronizatory :icon_eek: Wracając do Pana Godlewskiego... byłem na wykładzie. Nie powiem, nawet ciekawie. Część informacji wydaje się być sensowna, poparta nawet niezależnymi śródłami. Jest też niestety kilka bzdur wierutnych. Swoją drogą, ktoś widział Godlewskiego na Poznaniu? Jaki czas wykręcił? Szukałem kiedyś informacji na jego temat, niestety null... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 No co wy ? Nigdy wam nie zabrakło miejsca na redukcję ? :icon_mrgreen: 3 w dół w głośnym walnięciem to znaczy zredukowanie 3 biegów z czego każdy głośno wchodzi a jedynkę można poznać bo wybitnym trzaśnięciu w skrzyni biegów :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corben Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Wracając do Pana Godlewskiego... byłem na wykładzie. Nie powiem, nawet ciekawie. Część informacji wydaje się być sensowna, poparta nawet niezależnymi śródłami. Jest też niestety kilka bzdur wierutnych. Swoją drogą, ktoś widział Godlewskiego na Poznaniu? Jaki czas wykręcił? Szukałem kiedyś informacji na jego temat, niestety null... Ja też byłem na wykładzie. Z ciekawości zapytam, które wypowiedzi masz na myśli pisząc o "bzdurach wierutnych" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Ja też byłem na wykładzie. Z ciekawości zapytam, które wypowiedzi masz na myśli pisząc o "bzdurach wierutnych" ? Też bym chętnie poczytał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 To może wróćmy do tematu. Tutaj nie chodzi o przegazówkę, czy między gaz. Chodzi o to, żeby przy zmianie, zwłaszcza redukcji, wyrównać obroty. Jak się ma pewne doświadczenie, to nie sprawia to żadnego problemu. Biegi są dużo szybciej zmieniane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Też bym chętnie poczytał. Możemy pogadać na PW, jeśli chcesz. Tutaj pyskujemy na Potasa :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Biegi są dużo szybciej zmieniane. Subjektywnie napewno, gdybys jednak sprawdzil " naukowo ze stoperem okazalo by sie co innego. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Ja też byłem na wykładzie. Z ciekawości zapytam, które wypowiedzi masz na myśli pisząc o "bzdurach wierutnych" ? Przykłady: :icon_arrow: "puste rury" - Godlewskiemu znika tłumienie odbicia po całkowitym ugjęciu zawieszenia. Mnie nie znika... :icon_arrow: jeżdżenie na zawody: cross country, motross, tor asfaltowy, to wg. Godlewskiego bezsens - tak twierdził, gdy jeszcze pracowałem z Piotrkiem Gadajem, :icon_arrow: jeżdżenie koniecznie z dwoma palcami na sprzęgle w przypadku osób (głównie kobiet) które nie mają siły w dwóch palcach i aby wysprzegliś muszą używać klamki czterema palcami - czyli sztuka dla sztuki. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 ugjęciu zawieszenia ...A prawie polonista :icon_mrgreen: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.