Reynevan Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Jeśli w stawce jest klx 300,śmiał bym dorzucić XR 400,mimo chłodzenia powietrzno-olejowego i nieco wiekowej konstrukcji silnika,jest to chyba dobra alternatywa miedzy klx a np drz E czy exc 400,silnik czyli standardowa budowa hondy z radialnym ustawieniem zaworów,1 wałek rozrządu na 2 łożyskach i panewce,chłodzenie powietrzem i olejem(mała chłodnica oleju przy główce ramy) waga 116kg na sucho,brak akumulatora,ogólnie okrojona prawie do granic,zawiecha wystarczająca i myślę że podołała by na torze(ale bez przesady),prosty w budowie,tani w utrzymaniu(wszystko zrobisz samemu),10 nad wymiarów wossnera :D 5 biegów i kwestia mocy-serwisówka podaje 35 kucy i pewnie nie kłamie,warto dodać że można kupic kit 440cm3,ostry wałek,dobry gaźnik,komplet wydechowy kilka modyfikacji i...cóż,podobnie jak w przypadku drz s na e moc na pewno wzrośnie,wiadomo ze to dodatkowe koszta,i ktoś może powiedzieć że równie dobrze można wstawić do porównania dr 350 ale nie można,miałem dr i zgodnie z nazwą dr to dual sport,a xr myślę że zasługuje na miano hard enduro dla ,,biedniejszych" Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 z tej całej trójki to jeśli chodzi o ostrą jazde jest tylko jeden wybór - EXC 400. Mój ojciec to ma i zapier*ala jak głupie, lekie to takie jak moja wr250F a mocy ile wiecej i jaki inny charakter oddania jej. Jedyne co mnie wqr*ia to brak jakichs wyciec w plastikach zeby zlapac moto i przeniesc w jakims blocie, czy nadniesc dupe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 z tej całej trójki to jeśli chodzi o ostrą jazde jest tylko jeden wybór - EXC 400. Mój ojciec to ma i zapier*ala jak głupie, lekie to takie jak moja wr250F a mocy ile wiecej i jaki inny charakter oddania jej. Jedyne co mnie wqr*ia to brak jakichs wyciec w plastikach zeby zlapac moto i przeniesc w jakims blocie, czy nadniesc dupe. Najlepszym wyborem z tej 3-ki jest DR-Z 400 :crossy: jak EXC to przynajmniej 450 lub 525 :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) z tej całej trójki to jeśli chodzi o ostrą jazde jest tylko jeden wybór - EXC 400. Mój ojciec to ma i zapier*ala jak głupie, lekie to takie jak moja wr250F a mocy ile wiecej i jaki inny charakter oddania jej. Jedyne co mnie wqr*ia to brak jakichs wyciec w plastikach zeby zlapac moto i przeniesc w jakims blocie, czy nadniesc dupe. To chyba nie latasz tym, jaki widzisz tam problem? Z tyłu mocny, wąski błotnik za siedzonkiem, którego można idealnie chwycić i rzucać dupą gdzie sie chce... specjalnych zaczepów potrzebujesz? :flesje: Leśniczy, hehe, każdy swojego chwali...ale sie chyba zapędziłeś. Bo twierdzisz że jedynie słuszna jest drz a jak kat to ....hehe ( z szacunkiem ) 520-tka (piątka). Poniosło chyba trochę? Rozumiem, że dla Ciebie DRZ is the best ale z pomarańczową pincetą to swej suczki nie równaj. Mówimy o porównywalnych sprzętach - nie zaczynajmy mieszać. :wink: Pzdr Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Szczerze z tej trójcy wybrałbym KTM'a EXC 400 ale jeśli chcesz mieć lekki i poręczny motor to Kawasaki KLX'a 300r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 (edytowane) To chyba nie latasz tym, jaki widzisz tam problem? Z tyłu mocny, wąski błotnik za siedzonkiem, którego można idealnie chwycić i rzucać dupą gdzie sie chce... specjalnych zaczepów potrzebujesz? :flesje: Leśniczy, hehe, każdy swojego chwali...ale sie chyba zapędziłeś. Bo twierdzisz że jedynie słuszna jest drz a jak kat to ....hehe ( z szacunkiem ) 520-tka (piątka). Poniosło chyba trochę? Rozumiem, że dla Ciebie DRZ is the best ale z pomarańczową pincetą to swej suczki nie równaj. Mówimy o porównywalnych sprzętach - nie zaczynajmy mieszać. :wink: Pzdr Czytaj ze zrozumieniem kolego :icon_razz: , z tych 3 maszyn to DR-Z 400 :buttrock: a jak chce kupić kata to lepiej większą pojemność Edytowane 23 Kwietnia 2010 przez LEŚNICZY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Czytaj ze zrozumieniem kolego :icon_razz: , z tych 3 maszyn to DR-Z 400 :buttrock: a jak chce kupić kata to lepiej większą pojemność OK, domyślam sie. :wink: Jeśli mogę swoje zdanie wyrazić to nie łapie do końca tego parcia jakie niektórzy mają ( nie bierz do siebie Leśniczy - to tak ogólnie) na "najmocniejsze, najlepsze, najdziksze" Po swoim przykładzie mogę uczciwe powiedzić że nie trzeba mieć zaraz 520-tki żeby sobie poszaleć. Ja przed sezonem grzałem sie na 520 (przejechałem sie, naczytałem i mnie wzięło- ten i żaden inny). Przypadek sprawił, że kupiłem 400-tkę. Zanim zrobiłem pierwsze wyjazdy już marudziłem , że jakąś słabą 400 tkę wziąłem zamiast wymarzonego potworka. Teraz już specjalnie nie żałuję. Bo lekką 400-tką idzie sie naprawde fajnie pobawić w amatorskim off. Nie ma konieczności od razu wskakiwać na potworka zwłaszcza jak sie zaczyna. Po co na siłę brać sprzęta, który często przerasta bardzo mocno poczatkującego jeźdźca i może go zniechęcić, a czasami zrobic kuku? Sadzę, ze warto spróbowac też pośredniego szczebla między tymi małymi a potworkami. Jestem przekonany, ze kupując po DT lekką 400-tkę o mocy 45-50 bedziesz zadowolony bo te sprzęty naprawdę potrafią wymalować banana na twarzy podczas każdego wypadu. Po raz kolejny mówię- weź co sie trafi najlepsze kondycyjnie PS. Trzeba pozachwalać nasze pojemności żeby klyenty na moto były :flesje: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Całe to gadanie i narzekanie, że słabe i chce się mieć mocniejszą maszynę to jedno wielkie pierdzielnie. Kto z Wa konkretnie ogarnia chociaż ćwiarę w czteropaku? Myślę, że na palcach jednej ręki można policzyć(wśród aktywnych userów). Kupujemy większe pojemności bo lata się łatwiej i więcej wybaczają. To tyle, tak trochę offtop ale musiałem to napisać ;) Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ja bym dr-z odpuscił, słabe, ciezkie i jeszcze sprawia problemy, za podobną kase idzie kupic kata exc 400 który jest już konkretnym wymiataczem albo wr za dr-z przemiawia tylko duża dostępnosc na rynku wtórnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Kto z Wa konkretnie ogarnia chociaż ćwiarę w czteropaku? Myślę, że na palcach jednej ręki można policzyć(wśród aktywnych userów). Kupujemy większe pojemności bo lata się łatwiej i więcej wybaczają. To tyle, tak trochę offtop ale musiałem to napisać mrugacz.gif k****a istnieją jeszcze ludzie bez megalomani latający na enduro :D ??szacunek za tą wypowiedź :flesje: chyba że tobie chodziło o crosową ćwiare to wtedy musisz odebrać moja wypowiedź jako pojeżdżanie :icon_twisted: (w kontekscie tego tematu myśle że 250 4t chodzi o sprzęty klx xr etc :D ) mniejsza pojemność jest lżejsza choćby(oczywiście porównując te same klasą maszyny) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ja bym dr-z odpuscił, słabe, ciezkie i jeszcze sprawia problemy, za podobną kase idzie kupic kata exc 400 który jest już konkretnym wymiataczem albo wr za dr-z przemiawia tylko duża dostępnosc na rynku wtórnym Jeżeli mówisz o wersji S to masz racje, ale E 49 km 119kg? to słabe i cięzkie? Bardzo dużo osób nie potrafi rozgraniczyć tych dwóch motocykli i później dzieci neo które nigdy nawet nie siedziały na wersji E wypisują na forach że drz jest słaba i ciężka :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Trochę nie chce mi się wierzyć, że drz posiada 49KM. KTM EXC 450 posiada 48KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ja ogarniam ćwiare w 4T :icon_mrgreen: Patrz mój sprzęt :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Trochę nie chce mi się wierzyć, że drz posiada 49KM. KTM EXC 450 posiada 48KM ba , nawet yz426 na przyspieszenie robi :icon_mrgreen: , z wr450 07 idzie równo Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 już wiem czemu Mr. Maciek jest moderatorem! bo mądrze gada! nie pojemnosc a technika czyni z ciebie zawodnika! i tego sie trzymajmy bo nie jeden dobry drajwer na cwiarze w 4paku objedzie leszczyka na 400 etc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.