Skocz do zawartości

DRZ 400E vs EXC 400 vs KLX 300R


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli w stawce jest klx 300,śmiał bym dorzucić XR 400,mimo chłodzenia powietrzno-olejowego i nieco wiekowej konstrukcji silnika,jest to chyba dobra alternatywa miedzy klx a np drz E czy exc 400,silnik czyli standardowa budowa hondy z radialnym ustawieniem zaworów,1 wałek rozrządu na 2 łożyskach i panewce,chłodzenie powietrzem i olejem(mała chłodnica oleju przy główce ramy) waga 116kg na sucho,brak akumulatora,ogólnie okrojona prawie do granic,zawiecha wystarczająca i myślę że podołała by na torze(ale bez przesady),prosty w budowie,tani w utrzymaniu(wszystko zrobisz samemu),10 nad wymiarów wossnera :D 5 biegów i kwestia mocy-serwisówka podaje 35 kucy i pewnie nie kłamie,warto dodać że można kupic kit 440cm3,ostry wałek,dobry gaźnik,komplet wydechowy kilka modyfikacji i...cóż,podobnie jak w przypadku drz s na e moc na pewno wzrośnie,wiadomo ze to dodatkowe koszta,i ktoś może powiedzieć że równie dobrze można wstawić do porównania dr 350 ale nie można,miałem dr i zgodnie z nazwą dr to dual sport,a xr myślę że zasługuje na miano hard enduro dla ,,biedniejszych"

 

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tej całej trójki to jeśli chodzi o ostrą jazde jest tylko jeden wybór - EXC 400. Mój ojciec to ma i zapier*ala jak głupie, lekie to takie jak moja wr250F a mocy ile wiecej i jaki inny charakter oddania jej. Jedyne co mnie wqr*ia to brak jakichs wyciec w plastikach zeby zlapac moto i przeniesc w jakims blocie, czy nadniesc dupe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tej całej trójki to jeśli chodzi o ostrą jazde jest tylko jeden wybór - EXC 400. Mój ojciec to ma i zapier*ala jak głupie, lekie to takie jak moja wr250F a mocy ile wiecej i jaki inny charakter oddania jej. Jedyne co mnie wqr*ia to brak jakichs wyciec w plastikach zeby zlapac moto i przeniesc w jakims blocie, czy nadniesc dupe.

 

Najlepszym wyborem z tej 3-ki jest DR-Z 400 :crossy:

jak EXC to przynajmniej 450 lub 525 :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tej całej trójki to jeśli chodzi o ostrą jazde jest tylko jeden wybór - EXC 400. Mój ojciec to ma i zapier*ala jak głupie, lekie to takie jak moja wr250F a mocy ile wiecej i jaki inny charakter oddania jej. Jedyne co mnie wqr*ia to brak jakichs wyciec w plastikach zeby zlapac moto i przeniesc w jakims blocie, czy nadniesc dupe.

 

To chyba nie latasz tym, jaki widzisz tam problem? Z tyłu mocny, wąski błotnik za siedzonkiem, którego można idealnie chwycić i rzucać dupą gdzie sie chce... specjalnych zaczepów potrzebujesz? :flesje:

 

Leśniczy, hehe, każdy swojego chwali...ale sie chyba zapędziłeś. Bo twierdzisz że jedynie słuszna jest drz a jak kat to ....hehe ( z szacunkiem ) 520-tka (piątka). Poniosło chyba trochę? Rozumiem, że dla Ciebie DRZ is the best ale z pomarańczową pincetą to swej suczki nie równaj. Mówimy o porównywalnych sprzętach - nie zaczynajmy mieszać.

:wink:

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie latasz tym, jaki widzisz tam problem? Z tyłu mocny, wąski błotnik za siedzonkiem, którego można idealnie chwycić i rzucać dupą gdzie sie chce... specjalnych zaczepów potrzebujesz? :flesje:

 

Leśniczy, hehe, każdy swojego chwali...ale sie chyba zapędziłeś. Bo twierdzisz że jedynie słuszna jest drz a jak kat to ....hehe ( z szacunkiem ) 520-tka (piątka). Poniosło chyba trochę? Rozumiem, że dla Ciebie DRZ is the best ale z pomarańczową pincetą to swej suczki nie równaj. Mówimy o porównywalnych sprzętach - nie zaczynajmy mieszać.

:wink:

Pzdr

 

Czytaj ze zrozumieniem kolego :icon_razz: , z tych 3 maszyn to DR-Z 400 :buttrock:

a jak chce kupić kata to lepiej większą pojemność

Edytowane przez LEŚNICZY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj ze zrozumieniem kolego :icon_razz: , z tych 3 maszyn to DR-Z 400 :buttrock:

a jak chce kupić kata to lepiej większą pojemność

 

 

OK, domyślam sie. :wink:

Jeśli mogę swoje zdanie wyrazić to nie łapie do końca tego parcia jakie niektórzy mają ( nie bierz do siebie Leśniczy - to tak ogólnie) na "najmocniejsze, najlepsze, najdziksze"

Po swoim przykładzie mogę uczciwe powiedzić że nie trzeba mieć zaraz 520-tki żeby sobie poszaleć.

Ja przed sezonem grzałem sie na 520 (przejechałem sie, naczytałem i mnie wzięło- ten i żaden inny). Przypadek sprawił, że kupiłem 400-tkę. Zanim zrobiłem pierwsze wyjazdy już marudziłem , że jakąś słabą 400 tkę wziąłem zamiast wymarzonego potworka. Teraz już specjalnie nie żałuję. Bo lekką 400-tką idzie sie naprawde fajnie pobawić w amatorskim off.

Nie ma konieczności od razu wskakiwać na potworka zwłaszcza jak sie zaczyna. Po co na siłę brać sprzęta, który często przerasta bardzo mocno poczatkującego jeźdźca i może go zniechęcić, a czasami zrobic kuku? Sadzę, ze warto spróbowac też pośredniego szczebla między tymi małymi a potworkami.

Jestem przekonany, ze kupując po DT lekką 400-tkę o mocy 45-50 bedziesz zadowolony bo te sprzęty naprawdę potrafią wymalować banana na twarzy podczas każdego wypadu.

 

Po raz kolejny mówię- weź co sie trafi najlepsze kondycyjnie

 

PS. Trzeba pozachwalać nasze pojemności żeby klyenty na moto były :flesje:

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe to gadanie i narzekanie, że słabe i chce się mieć mocniejszą maszynę to jedno wielkie pierdzielnie. Kto z Wa konkretnie ogarnia chociaż ćwiarę w czteropaku? Myślę, że na palcach jednej ręki można policzyć(wśród aktywnych userów). Kupujemy większe pojemności bo lata się łatwiej i więcej wybaczają. To tyle, tak trochę offtop ale musiałem to napisać ;)

Pzdr, Maciek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto z Wa konkretnie ogarnia chociaż ćwiarę w czteropaku? Myślę, że na palcach jednej ręki można policzyć(wśród aktywnych userów). Kupujemy większe pojemności bo lata się łatwiej i więcej wybaczają. To tyle, tak trochę offtop ale musiałem to napisać mrugacz.gif

 

k****a istnieją jeszcze ludzie bez megalomani latający na enduro :D ??szacunek za tą wypowiedź :flesje:

 

chyba że tobie chodziło o crosową ćwiare to wtedy musisz odebrać moja wypowiedź jako pojeżdżanie :icon_twisted: (w kontekscie tego tematu myśle że 250 4t chodzi o sprzęty klx xr etc :D )

 

mniejsza pojemność jest lżejsza choćby(oczywiście porównując te same klasą maszyny)

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym dr-z odpuscił, słabe, ciezkie i jeszcze sprawia problemy,

za podobną kase idzie kupic kata exc 400 który jest już konkretnym wymiataczem albo wr

 

za dr-z przemiawia tylko duża dostępnosc na rynku wtórnym

Jeżeli mówisz o wersji S to masz racje, ale E 49 km 119kg? to słabe i cięzkie?

Bardzo dużo osób nie potrafi rozgraniczyć tych dwóch motocykli i później dzieci neo które nigdy nawet nie siedziały na wersji E wypisują na forach że drz jest słaba i ciężka :banghead:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie chce mi się wierzyć, że drz posiada 49KM. KTM EXC 450 posiada 48KM

 

 

ba , nawet yz426 na przyspieszenie robi :icon_mrgreen: , z wr450 07 idzie równo

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...