Skocz do zawartości

Moto nie odpala ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od wczoraj jestem posiadaczem HONDY CBF 500 z 2005 roku wczoraj i dwa dni temu jak oglądałem moto odpalał za pierwszym razem nie było problemu wszystko super a dziś chciałem go odpalić i nie chce ruszyć? Co to może być wczoraj wieczorem chodził a dzisiaj już nie ? Jest to mój pierwszy motor wiec nie znam się za bardzo i licze na waszą pomoc!

Edytowane przez mateusz1210
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest zima motocykla się nie odpala :banghead: Pewnie aku padło .Weź je do domu, podładuj i zostaw ,a moto jeśli było sprawne to będzie chodzić ,ale bez potrzeby się nie odpala

Edytowane przez przemek96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wystarczy umieć jeździć na motocyklu.

Trzeba poznać jego obsługę.

Zajrzyj do tematu "Zimowanie motocykli", na pewno Ci pomoże.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Witam, od wczoraj jestem posiadaczem HONDY CBF 500 z 2005 roku wczoraj i dwa dni temu jak oglądałem moto odpalał za pierwszym razem nie było problemu wszystko super a dziś chciałem go odpalić i nie chce ruszyć?

Bo pewnie odpaliliście na kilka chwil i świece szlag trafił. Świece w tych temperaturach i tej wilgotności trzeba wygrzewać 15-20 minut, aby osiągnęły temperaturę roboczą, którą latem mają w minutę-dwie... Jeśli odpalisz w tych warunkach motocykl i nie dasz się im wygrzać, to już po nich.

Poza tym naładuj akumulator. Jeśli włożysz nowe świece i zaczniesz kręcić silnikiem na rozładowanym akumulatorze, to znowu rozwalisz świece.

PS - musisz po tym śniegu jeździć, nie rozumiem, za miesiąc Ci nie zarejestrują??

świeca - NGK CR8EH-9S

Masz pecha, 38 zł za sztukę.

p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach