Skocz do zawartości

radzio

Forumowicze
  • Postów

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O radzio

  • Urodziny 02/07/1992

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki DRZ 4.0
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10148957
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    ? z Łarszawy

Osiągnięcia radzio

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Kombi juz sprzedane. BRAĆ SLIDERY / SLIZGI, dobra cena :)
  2. Witam. Tak jak w temacie to i w linku Moja strona PS mam jeszcze wiele innych części silnikowych do Cagivy.
  3. radzio

    TDR 125

    Taki kit kosztuje połowę motocykla. Chłopcze jak chcesz przełożyć silnik to sam musisz dojść co bedzie pasować, co trzeba bedzie przerobic, itd. Nikt nie poda Ci gotowej instrukcji na tacy, o albo jeszcze lepiej nikt nie sprzeda Ci gotowego kitu z silnikiem 250 z dostosowaną instalacją pod ramę TDRki, specjalnie przygotowanego układu wydechowego również pod ramę TDRki. Przełożenie silnika to nie jest hop-siup. Chociaż sama czynność jest banalna jak i dorobienie mocowań, ale żeby dobrze poprowadzić wydech, zrobić dobrze instalacje to jest juz większy problem. Taniej wyjdzie jak kupisz sobie cały motocykl z silnikiem 250 i skoczysz sobie do lasu sie wyżyć.
  4. Co to znaczy nie chce ruszyć ? Podałeś za mało objawów czy szczegółów, przy tak niedokładnym opisie powodów mogą być tysiące.
  5. Tak jak w temacie. http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7969055 Posiadam jeszcze wiele części silnikowych. :)
  6. Cagiva Super City 125 Supermoto Wszystko w linku.
  7. Bez ściągacza nie da rady!! inaczej uszkodzisz magneto albo karter. Do tdr mozna łatwo dorobić samemu ściągacz. Wystarczy kawał grubej brachy z dobrego materiału, dobre wiertła, i 3 szpilki na taki wymiar jaki jest otwór w magnecie (są 3 ). :bigrazz:
  8. Nikt tego Ci nie powie. Czeka Cie seria prób i błędów na różnych dyszach, ale to nie koniecznie musi dac pożądany wynik, prawdopodobne czekac Cie bedzie wymiana gaźnika na wiekszy.
  9. Nie oszczedzaj nie świecach bo silnik zniszczysz, a to drogo kosztuje. Mając KTMa musisz liczyc sie z wydatkami. Kup taka jak zaleca producent.
  10. To jest łożysko i tak ma byc:)
  11. Są tłoki ktore mają kolor grafitowy i w ogóle sie nie świeca, a sa porządne. Wkroczylem juz na temat zewnetrznej warstwy, ktora nakladana jest po to aby tlok miał mniejsze tarcie. Istotna jest tez technika wyrabiania tłoka jezeli stop zostanie złe wymieszany wtedy tłok krzywo puchnie. Np. obecne rzemieślnicze tłoki do MZ krzywo puchną, stare oryginalne były dodatkowo grafitowane przez co miały wiekszą żywotnośc.
  12. No to z czasem sie pewnie okaze co to jest.
  13. Najprostrzy sposób. Jak ladujesz najzwyklejszy akumulator to idą bąbelki, a jak ładujesz żelke to te bąbelki idą bardzo opornie wtedy jest ich duzo i aku puchnie. Też mialem kiedyś żelke to po pewnym czasie była jak piłka. :P
  14. Wszystko wskazuje na to że wał sie kończy lub podczas ostrej jazdy odwirowałeś go. Teraz motocykl bedzie po woli słabł az wogle przestanie zapalac. Wykręc świece i zobaczysz ze na elektrodzie bedą opiłki metalu. Są to opiłki z lożysk wału. A gaśnie na niskich bo ma zwiekszone opory toczenia i zabiera wiecej mocy, a ze mocy na niskich obr jest malo to gaśnie.
  15. Mialem TDR 125 i o ile wiem to przestawic tam zapłon trzeba sie natrudzic. Jak tak opisujesz to może sprawdz świece bo jak moto zalejesz tez nie odpalisz, i tez kicha z tłumika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...