Skocz do zawartości

Pytanko odnosnie EXC?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

opłaca się przejsc na 1:60 na żeliwie i castrolu power 1 czy za bardzo ryzykowne na żeliwie?

 

a co chcesz tym osiągnąć ?? wzrost mocy :D ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na uboższej mieszance moto zdecydowanie lepiej jedzie, nie sądzę aby na nicasilu jechało jeszcze lepiej, z temperaturą tez problemu nie ma, przez dobre pól godziny 1-2-3-4 po podjazdach i zakrętach kręcone do końca nie gotuje się, mozna robic cuda zwłaszcza ze nowe oponki, gorzej z moją formą po zimie :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie potrzebuje przewodu hamulcowego do EXC/SX na przód czy podejdzie jakikolwiek w stalowym oplocie z odpowiednim gwintem,czy musi byc orginalny KTMa za 300zł, na allegro jakis zamiennik który niby pasuje kosztuje 200zł no ale i tak duzo

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co chcesz tym osiągnąć ?? wzrost mocy :D ??

oczywiście,

Mniejsze koszta, mniejszy smród, mniejszy syf z wydechu no i lepsza reakcja na gaz,

w serwisówce jest nap[isane 1:60. Ty pewnie jesteś z tych YZtowców co leją 1:30 i smierdzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście,

Mniejsze koszta, mniejszy smród, mniejszy syf z wydechu no i lepsza reakcja na gaz,

w serwisówce jest nap[isane 1:60. Ty pewnie jesteś z tych YZtowców co leją 1:30 i smierdzą.

Tyle leją bo tyle zaleca serwisówka. Enduro 2T jeździ się trochę inaczej, stąd taka różnica w stosunku olej - paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zamiast lać nie wiadomo ile oleju warto kupić porządny olej, motul 800, ipone samurai i lać go tyle ile podaje producent, tak bogata mieszanka jak 1-30 może powodować zasyfienie silnika nagarem, zmulenie silnika, częste padanie świecy i chlapanie i wbrew pozorom to nie tylko kwestia czyszczenia motocykla, bo jak ganiasz po torze za dwusówem albo lecisz parę kilometrów wąwozem to zbierasz na siebie wszystko z wydechu i nie jest to fajne...

 

ja leję 1-50 motula 800 i mi troche chlapie z wydechu, jest to wydech FMF, byc moze w tych brzydkich łamanych org wydechach olej zostaje w środku? motor jest kręcony jak trzeba, inaczej nie jedzie, a co ciekawe chłopakom na rm i kx 250 przy takiej samej mieszance chlapie duzo mniej, byc moze tam silnik kręci się wyzej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie liczcie na to, że lejąc 1:30 zamiast 1:60 bedziecie dwa razy rzadziej zmieniac tłok i korbę. wiadomo gównianego oleju trzeba lać więcej, serwisowka zaleca 1:40 jako bezpieczne, sysntetyka dobrego 1:60. i do SX i do EXC. DAne dla 250/300. W nowszych 125/200 zalecaja niby 1:40 ale w starszych serwisach też 1:60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

co ile wymieniacie łożyska, główki i kół? wymieniłem na początku września na allballsa razem z uszczelniaczami oczywiście i juz jest luz :/ łozyska kół smaruje przy kazdej okazji, jakos specjalnie nie skaczę ani nie topiętego kata, teraz biore łozyska do kół w zwykłym sklepie, ale do główki pewnie nie dostanę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ile wymieniacie łożyska, główki i kół? wymieniłem na początku września na allballsa razem z uszczelniaczami oczywiście i juz jest luz :/ łozyska kół smaruje przy kazdej okazji, jakos specjalnie nie skaczę ani nie topiętego kata, teraz biore łozyska do kół w zwykłym sklepie, ale do główki pewnie nie dostanę?

Nie kupuj łożysk z all ballsa bo to zwykle chińskie CXy.

Kup coś z SKF KOYO NTN FAG i zwykle simery. Koła w KTM co roku, łozyska, w główce nie wymieniam jak nie trzeba. luz możesz już mieć na pieście, Gdy wybijesz łożysko sprawdź czy nie wyrobiło ono już gniazda, nie może być progu na pieście. Na małe wyrobienie pomoże loctite, na duże wymiana piasty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tulejki w kołach masz wytarte pod uszczelniaczem to będziesz zajeżdżał łożyska co miesiąc. Główka ramy nie powinna tak szybko paść, albo przy montażu uszkodziłeś łożyska albo spróbuj je dokręcić trochę, pozatym Allbalsy nie cieszą się dobrą opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tulejki w kołach masz wytarte pod uszczelniaczem to będziesz zajeżdżał łożyska co miesiąc. Główka ramy nie powinna tak szybko paść, albo przy montażu uszkodziłeś łożyska albo spróbuj je dokręcić trochę, pozatym Allbalsy nie cieszą się dobrą opinia.

O to tez mialem napisac, dlatego simery i łożyska warto posmarować, szczególnie chińskie łożyska lubią szybko rdzewieć jak się dostanie do nich woda. Simery wiadomo zawsze trzeba posmarowac wargi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...