michoa Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 opłaca się przejsc na 1:60 na żeliwie i castrolu power 1 czy za bardzo ryzykowne na żeliwie? a co chcesz tym osiągnąć ?? wzrost mocy :D ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 na uboższej mieszance moto zdecydowanie lepiej jedzie, nie sądzę aby na nicasilu jechało jeszcze lepiej, z temperaturą tez problemu nie ma, przez dobre pól godziny 1-2-3-4 po podjazdach i zakrętach kręcone do końca nie gotuje się, mozna robic cuda zwłaszcza ze nowe oponki, gorzej z moją formą po zimie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 (edytowane) Mam pytanie potrzebuje przewodu hamulcowego do EXC/SX na przód czy podejdzie jakikolwiek w stalowym oplocie z odpowiednim gwintem,czy musi byc orginalny KTMa za 300zł, na allegro jakis zamiennik który niby pasuje kosztuje 200zł no ale i tak duzo Edytowane 9 Kwietnia 2012 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 a co chcesz tym osiągnąć ?? wzrost mocy :D ??oczywiście,Mniejsze koszta, mniejszy smród, mniejszy syf z wydechu no i lepsza reakcja na gaz,w serwisówce jest nap[isane 1:60. Ty pewnie jesteś z tych YZtowców co leją 1:30 i smierdzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 oczywiście,Mniejsze koszta, mniejszy smród, mniejszy syf z wydechu no i lepsza reakcja na gaz,w serwisówce jest nap[isane 1:60. Ty pewnie jesteś z tych YZtowców co leją 1:30 i smierdzą.Tyle leją bo tyle zaleca serwisówka. Enduro 2T jeździ się trochę inaczej, stąd taka różnica w stosunku olej - paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Serwisówka do ktm'a przewiduje 1:40 do 1:60. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Serwisówka do ktm'a przewiduje 1:40 do 1:60.EXC czy SX? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 do obydwu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 ktoś dał mi na to fajny argument, exc musi przejść homologacje i nie może kopcić, dlatego piszą 40-60, ale w praktyce 1-30 gwarantuje lepszą ochronę silnika. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 kolego zamiast lać nie wiadomo ile oleju warto kupić porządny olej, motul 800, ipone samurai i lać go tyle ile podaje producent, tak bogata mieszanka jak 1-30 może powodować zasyfienie silnika nagarem, zmulenie silnika, częste padanie świecy i chlapanie i wbrew pozorom to nie tylko kwestia czyszczenia motocykla, bo jak ganiasz po torze za dwusówem albo lecisz parę kilometrów wąwozem to zbierasz na siebie wszystko z wydechu i nie jest to fajne... ja leję 1-50 motula 800 i mi troche chlapie z wydechu, jest to wydech FMF, byc moze w tych brzydkich łamanych org wydechach olej zostaje w środku? motor jest kręcony jak trzeba, inaczej nie jedzie, a co ciekawe chłopakom na rm i kx 250 przy takiej samej mieszance chlapie duzo mniej, byc moze tam silnik kręci się wyzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Nie liczcie na to, że lejąc 1:30 zamiast 1:60 bedziecie dwa razy rzadziej zmieniac tłok i korbę. wiadomo gównianego oleju trzeba lać więcej, serwisowka zaleca 1:40 jako bezpieczne, sysntetyka dobrego 1:60. i do SX i do EXC. DAne dla 250/300. W nowszych 125/200 zalecaja niby 1:40 ale w starszych serwisach też 1:60. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 co ile wymieniacie łożyska, główki i kół? wymieniłem na początku września na allballsa razem z uszczelniaczami oczywiście i juz jest luz :/ łozyska kół smaruje przy kazdej okazji, jakos specjalnie nie skaczę ani nie topiętego kata, teraz biore łozyska do kół w zwykłym sklepie, ale do główki pewnie nie dostanę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 co ile wymieniacie łożyska, główki i kół? wymieniłem na początku września na allballsa razem z uszczelniaczami oczywiście i juz jest luz :/ łozyska kół smaruje przy kazdej okazji, jakos specjalnie nie skaczę ani nie topiętego kata, teraz biore łozyska do kół w zwykłym sklepie, ale do główki pewnie nie dostanę?Nie kupuj łożysk z all ballsa bo to zwykle chińskie CXy.Kup coś z SKF KOYO NTN FAG i zwykle simery. Koła w KTM co roku, łozyska, w główce nie wymieniam jak nie trzeba. luz możesz już mieć na pieście, Gdy wybijesz łożysko sprawdź czy nie wyrobiło ono już gniazda, nie może być progu na pieście. Na małe wyrobienie pomoże loctite, na duże wymiana piasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Jeśli tulejki w kołach masz wytarte pod uszczelniaczem to będziesz zajeżdżał łożyska co miesiąc. Główka ramy nie powinna tak szybko paść, albo przy montażu uszkodziłeś łożyska albo spróbuj je dokręcić trochę, pozatym Allbalsy nie cieszą się dobrą opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Jeśli tulejki w kołach masz wytarte pod uszczelniaczem to będziesz zajeżdżał łożyska co miesiąc. Główka ramy nie powinna tak szybko paść, albo przy montażu uszkodziłeś łożyska albo spróbuj je dokręcić trochę, pozatym Allbalsy nie cieszą się dobrą opinia.O to tez mialem napisac, dlatego simery i łożyska warto posmarować, szczególnie chińskie łożyska lubią szybko rdzewieć jak się dostanie do nich woda. Simery wiadomo zawsze trzeba posmarowac wargi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.