pszczola35 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Witajcie! :icon_biggrin: Praktycznie same pozytywy, co mnie utwierdza w przekonaniu, że dobrze wybrałam. Dzisiaj podreptałam do jednego z komisów motocyklowych. Niestety nie posiadali tego modelu Hondy, ale na co zwrócił mi uwagę sprzedawca, to dosyć cienkie opony w tym motocyklu. Stwierdził, że całkiem nieźle huśta, na naszych wybojach, nie wspominając o niestabilności z racji lekkosci tego motorka. :icon_rolleyes: Hm... nie powiedziałabym tego o tym motocyklu. Co Wy na to? pozdrawiam serdecznie Pszczola (prościej Aga) PS. Przymierzałam sie do SUZUKI SV 650, ale to zupełnie inna bajka :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 (edytowane) Witam.Równiez jako były posiadacz CeBulki moge się wypowiadac o niej w samych superlatywach:- świetny silnik(kultura parcy-chłodzenie cieczą,długie okresy wymiany oleju[12tys] i regul.zaworów[24tys]- wygodna pozycja, równiez siedzisko :icon_rolleyes: - super jakość wykonania (bo to Honda przeciez:)- niskie spalanie (minn.3.8 L, max.6L)- wystarczające hamulce (po 1997 roku przód i tył od Brembo)- dobre osiągi jak na motocykl klasy 500- bezawaryjnosc ( jezeli motocykl jest prawidłowo uzytkowany i NIEZAKATOWANY) Z minusów to jedynie jak juz poprzednicy wspomnieli, mozna głownie zaliczyc 'niewystarczające' tylne zawieszenie -ale to przy jezdzie we dwie osoby(oczywiscie mozna skrecic spręzyny na max. twardośc co troszke ratuje no ale jezeli pasazer wazy 100 kg..no to coż-zależy co kto oczekuje od takiego malego motocykla)No i drugi 'mały' mankament to dosc wysoka cena zakupu w porównaniu np. z GS,ER. Ale jakbym miał wybierac drugi raz tez wybrałbym CB500. Zycze owocnych poszukiwan-bo wydaje mi sie ciezko znalesc CeBulke w zadbanym stanie. Ja swojej szukałem prawie pół roku, sprzedałem po miesiącu(od daty ogłoszenia sprzedazy) i do dzis mam telefony z ofertą kupna.pozdr Edytowane 2 Stycznia 2007 przez lukimaster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drogowiec Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 pszczola35.... łoj.. ale pierdół Ci naopowiadał ten sprzedawca.. Cienka opona jest łatwiejsza w prowadzeniu. Szeroka opona jest potrzebna przy dużej mocy, żeby lacza nie spalić niechcący i tyle. Lekkośc motocykla to też zaleta dla początkującej osoby. Rzeczona niestabilność jest wadą, jeśli jeździsz 200km/h. Przy przeciskaniu się w korkach z prędkościami spacerowymi lekkość może być tylko zaletą. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 co do oponek, hmm... ten rozmiar jest napewno optymalny, skoro tak fabryka uznala. Napewno jest adekwatny do mocy silnika i gabarytow. Jesli idzie o mnie to tylny but wizulanie mnie denerwowal. wiec z 130 wstawilem 160/70/17, przy czym nie odczulem spadku mocy, co do wlasciwosci trakcyjnych to nie wiem ale wydaje mi sie ze sie nie zmienily, moze trudniej troche wlozyc sie w zakret...czolem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszczola35 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 hej, Kochani :biggrin: Dzieki za kolejne opinie. Na to wyglada, ze komus zalezalo na sprzedazy motocykla, ale innej marki...hm...Oczywiscie, ze starsze egzemplarze maja pojedynczy hamulec, sa chlodzone powietrzem...Kurcze, ale oprocz tego posiada mnostwo innych zalet. I o to chodzi, przeciez to bedzie nie tylko normalny srodek transportu, ale cos wiecej...hm..Nie musze nikomu tlumaczyc, co mam na mysli, prawda :) pozdroweczka. pszczola35. prosciej Aga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Oczywiscie, ze starsze egzemplarze maja pojedynczy hamulec, sa chlodzone powietrzem Zaraz zaraz, ktos Ci namieszał trochę. Wszystkie Cb500 są chłodzone cieczą i maja 1 tarcze z przodu. W 1997 roku zmieniono hmulce na Brembo, z tyłu jest tarcza, ale nie stanowi to, ze starsze modele są złe. Jeszcze raz powtórzę, dla Ciebie CB 500, niezależnie od rocznika będzie dobrym motocyklem. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszczola35 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Hej, Pawełku :biggrin: Jednak niepotrzebnie rozmawiałam z tym sprzedawcą, ale cóż człowiek na błędach się uczy.... :biggrin: Masz rację co do chłodzenia, Boże komu ja to mówię! A do starszych egzemplarzy nie mam nic przeciwko, zwłaszcza że takie mnie również interesują :biggrin: Piękne dzięki. W końcu są jakieś normalne osoby, które udzielają naprawdę fachowych rad. :icon_evil: :biggrin: Aga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziencio78 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Witam wszystkich motomain :icon_rolleyes: akówmam gorącą prośbe do wszystkich dośwadczoych kolegów aby podali kilka rzeczy na które trzeba zwrócić uwage przy kupie urzywanej cb 500. Nadmieniam ze szukam roczńików 2001 2003.Za wszystkie porady z góry dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 primo: zapoznać się z zawartością słownika ortograficznego. i stosowaćsecundo: poszukać na forum, poszukać w faq i na pl.rec.motocykle - 100x było o kupowaniu używanego. w skrócie? jak się nie znasz - weź mechanika; będzie mniej kosztował, niż późniejsze naprawy jak kupisz minętertio: niedawno był opis cb zdaje się, że w śm. można poczytać, zawsze są wymienione słabe strony, typowe uszkodzenia, itdjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Jest jeszcze artykul na scigacz.pl o tym na co zwracac uwage przy kupnie moto Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davgor Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 jak już wszystko to przeczytasz i będziesz cięższy o 5kg cennej wiedzy to pamiętaj jeszcze żeby sprawdzić czy działa wentylator na chłodnicy. jeżeli zaś występuje nawet małe zużycie łożysk głowki ramy to znak, że moto ma koło 50tys. km. (słyszałem, że tyle wytrzymują oryginalne łożyska kulkowe). a tak zasadniczo to sprawdzasz to wszystko co w każdym innym moto, sporo już takich tematów było. powodzenia w zakupach!. ps.sprawdz też schemat malowania przy danym roczniku_czy aby na pewno się zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 witam. jako, ze niedlugo pora na zmiane motocykla, zaczynam sie juz rozgladac za nieco powazniejszymi motocyklami. najbardziej odpowiada mi Honda CB 500, ale w wersji Sport, ze wzglegu na owiewke z przodu. owiewka ta jednak troche nie do konca dopasowana jest do tego motocykla... tak czy siak znalazlem na allegro oferte HONDY CB 500 CUP... rozni sie jedynie tym, ze ma inna, bardzo ciekawa owiewke z przodu. na bikepics`ie i innych stronach nie moge jednaqk znalezc takiego modelu. pokusilem sie napisac do wlasciciela, ktory twierdzi ze to oryginalna owiewka do tego motocykla. czy byly na jakis rynek wypuszczane modele hondy CB 500 CUP??? dla rozjasnienia podaje link allegro. L I N K czekam na odpowiedzi. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Szczerze wątpie, że to oryginalna owiewka.. Oryginalne były inne.. A tu jakos dziwnie są kierunki przymocowane. Ma miejsca na lustarka w owiewce a pomimo tego lusterka są na kierownicy, no i owiewka jest za "stromo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 w ogóle jakaś za duża ta owiewka, czy podobnej lampy nie mają stare gsx-r'y? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Szczerze wątpie, że to oryginalna owiewka.. Oryginalne były inne.. A tu jakos dziwnie są kierunki przymocowane. Ma miejsca na lustarka w owiewce a pomimo tego lusterka są na kierownicy, no i owiewka jest za "stromo" Błąd kolego Stifler.Na tej owiewce nie ma żadnego miejsca na lusterka.Poza tym były takie modele z taką owiewką.Kierunkowskazy są przymocowane oryginalnie. Do zainteresowanego ,na żywo wygląda ładniej niż na zdjęciach ;) Popatrz na mój avatar ,czy on nie jest podobny ? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.