Skocz do zawartości

markom13

Forumowicze
  • Postów

    490
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O markom13

  • Urodziny 09/09/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mazury

Osobiste

  • Motocykl
    CBF1000 SA-6 ABS
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia markom13

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

0

Reputacja

  1. Witam kolegow i kolezanki. Szukam kogos kto ma manuala do Burgmana 125 z roku 2009 lub innego ,ale zeby był juz na wtrysku.Burgman rzucil palenie.Sprawdziłem chyba wszystko co można.Cisnienie na cylindrach dobre,paliwo jest dobre,wtrysk rozpyla ,iskra jest choc nie wiem czy nie za mocna.I o to moja prosba ,potrzebuje danych odnosnie opornosci cewki w tym ustrojstwie. Uzwojenie na mojej starej cewce jest takie : pierwotne 2,4 Ohm, na wtronym 10,28 kOhm . Czy aby prawidlowe ? Bede wdzieczny za każa sugestie no i za dane techniczne. Pozdro.Marek
  2. Czesc wszystkim.Troche moze odpowiem z opóznieniem ,ale tak chce ;) Kufer 29L ma innym wyglad pokrywy,jest czarny lub lakierowany tylko ten srodkowy trójkąt pokrywy.33L za to jest cały w lakierze (pokrywa) i ma specyficzne naklejki ,3 takie linijki,jak by jakies odbojniki czy jak to nazwac. I tak w ogóle witam wszystkich posiadaczy CBF 1000 .Przesiadłem sie z CBF 600 ,niezłe zmiana !!!! Zbychu,juz sie rejestruje na CBF1000.pl Pozdrówka.
  3. Owiewki na pewna sa inne. CBF600 ma inne kierunkowskazy. Czyz nie ? Smigam CBF600 i przymierzam sie do 1000.
  4. to dobry chłopak był i mało pił

  5. Pięknie sie tłumiczek prezentuje,ale czemu nie masz tylnej rączki? Wygląda to ....hihihi brzydko.
  6. Ty Madafaka,nie łap za słówka.Jak pisać to konkretnie co by każdy wiedział.Nie każdy taki znawca jak Ty .
  7. Ba ,znam Sierre co ma przejechane 450tysiaków i nie robiony był łańcuch.Ale musisz mi uwierzyć co pisze ;) ,sprzedaje te cześci i co nieco wiem. A Sierki 150KM nigdy nie widziałem. Były modele 2,0 DOHC z mocami 109,115,120,125KM ,Cosworth miał 204KM ,a Cosworth 16V 220KM. Moc 150KM w Sierce była przy silniku 2,8 ,model XR4 .
  8. Kuba ,nie wiem czy plusem jest w tym silniku łańcuch rozrządu. Bym ostro polemizował ,poza tym mają bardzo kiepskie głowice szczególnie jak jest przerobiony na gaz.Pękają miedzy zaworami.A łańcuszki lubią pękać. Poza tym w Sierce jak kolega wyżej napisał ten silnik ma tylko 8 zaworów i posiada moc coś koło 115KM a nie 150.
  9. Kolego przesympatyczny ,wiem jak wygladają Siriusy ,ba ,wiem nawet jak sie w nich ja czułem.Nie polecam.A najlepiej to sobie poprzymierzać i samemu ocenić.Dla mnie to kible i tyle.
  10. Dorzucasz 100zł i kupujesz Sidi ,albo 200zł i Alpiny..Nie zawracaj sobie głowy tymi podpunktami co wymieniłeś.Znam to z autopsji.
  11. Polecam Słowację ,byłem w 2007 ,zrobiliśmy 2500km ,na CB500 .Było super.Według mnie Tatralandia troche przereklamowana,tłok,tłok ,dupa na dupie .W tym roku jedziemy na Węgry ,na dłużej.Bo ostatnio to tylko jeden dzionek na zwiedzanie i jedzonko gulaszu :P A jeśli ktoś kocha winkle polecam trasę z Liptowskiego Mikulasu do przejscia granicznego na Łysej Polanie. Trasa jest niesamowita ,fantastyczna. Przejeżdza sie całe Tatry wysokie ,widoki są na pierwszy raz oszałamiające.Ja przynajmniej byłem pod wielkim wrażeniem.
  12. Mi tam nic nie świszczy ,bo trzeba raz na jakis czas regulowac szybke.Kolega wyżej powiedział o tym. Najwiekszą zaletą jest aerodynamika ,powyzej 200km/h nie urywa głowy. Co do twardo chodzącej szybki ,to chyba tylko pozytyw ,a nie wada.Pinlock jest super,jak sie go dobrze założy, a przy temp minus 8 to chyba i tak super ,ze lekko paruje.Jeżdził ktos w kasku za 500zł przy takich temperaturach? Dla mnie XR1000 nie ma wad ,żadnych.No może jedna ,jak spada na glebe to sie rysuje lakier :)
  13. No patrze na wskażnik.I co ,taki sam i w Castrolu GPS 10W40 i w Motulu 10W40 .To w czym tkwi problem ? Ja juz nie mam problemu ,Castrola juz nie wleje :icon_mrgreen:
  14. Wszystkie SMX to buty typowo sportowe ,GPS to sportowo-turystyczne,a więc ciut bardziej wygodniejsze do normalnego chodzenia. SMXy są dużo sztywniejsze ,mają wiecej plastiku,wiecej ochraniaczy.Ja osobiscie mam SMX-Plus i są super wygodne,nawet da sie w nich chodzic .Przymierzałem GPS i mi nie podeszły.Moje odczucie było - kalosze. SMX używałem cały sezon i jestem mega zadowolony.Oczywiscie one nie są do jazdy w deszcz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...