stasiu Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Ładna. Duży plus za szprychowane koła. :lalag: Jak ze stanem technicznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tato81 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Znawcy tematu po raz kolejny prosze was o podpowiedź. Czy to koło zamieszczone na zdjęciu to koło do Hondy cb750 four? Według mnie tak, ale pewny nie jestem. Jest ono założone obecnie na przodzie, ale wiadomo że to tylne koło. Mam mozliwośc odkupienia go i potrzebuje informacji czy jest to w ogóle kolo z Hondy four. http://img32.imageshack.us/i/koloe.png/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Nie, to kolo ma hamulec bebnowy z podwojnym rozpieraczem ktory byl stosowany w innych modelach Hondy, lub Suzuki, ale pierwsza CB750 miala od poczatku pojedynczy hamulec tarczowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Mowa tu o tylnym kole, więc z tą tarczą się nie zgodzę. Jeśli mnie pamięć nie myli, to tarcza z tyłu w CB750 pojawiła się dopiero na początku lat 80-tych wraz z modelem F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Znawcy tematu po raz kolejny prosze was o podpowiedź. Czy to koło zamieszczone na zdjęciu to koło do Hondy cb750 four? Według mnie tak, ale pewny nie jestem. Jest ono założone obecnie na przodzie, ale wiadomo że to tylne koło. Mam mozliwośc odkupienia go i potrzebuje informacji czy jest to w ogóle kolo z Hondy four. http://img32.imageshack.us/i/koloe.png/ koło od CB750 Four do roku 1978 ale już w 1978 Honda wprowaziła w modelu CB750K hamulec tarczowy w tylnym kole na feldze Comstar. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Miałem CB750K właśnie z 1978 roku i miałem z tyłu hamulec bębnowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Miałem CB750K właśnie z 1978 roku i miałem z tyłu hamulec bębnowy. miałeś model CB750 K SOHC a CB750K DOHC to inny model z kołami Comstar. miałeś model CB750 K SOHC a CB750K DOHC to inny model z kołami Comstar. Bardzo krótko produkowany model CB750K DOHC w 1979 roku miał jeszcze koła na szprychach i hamulec bębnowy. Była to tzw. przejściówka. Takiego egzemplarza właśnie szukam. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Miałem CB750K z 1978r DOHC, comstary i bęben z tyłu. Motocykl był raczej oryginalny. Choć ekspertem nie jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Miałem CB750K z 1978r DOHC, comstary i bęben z tyłu. Motocykl był raczej oryginalny. To teraz jako kolekcjoner możesz siąść w kącie i zapłakać, że pozbyłeś się motocykla zbudowanego w bardzo krótkiej serii wręcz unikalnego obecnie. Dzisiaj pozostało ich już tylko kilkanaście na chodzie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Niestety decyzję podjęło za mnie życie... a raczej pan w "sraczkowatym" polonezie, który myślał, że wyskoczy sprytnie z podporządkowanej i zdąży przed motocyklem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 I pewnie było od razu gadanie ze to ten"dawca nerek jechał za szybko..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tato81 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Koledzy dzieki za podpowiedź w sprawie koła. Jest już w drodze do mnie :) Najgorzej że przegapiłem przednie :( i rozglądam sie za przodem. Stasiu po swietach wróce do tematu twoich kół, jezeli faktycznie twoja piasta i szprychy sa takie jak byc powinny w four to mam na oku obręcz, więc najprawdopodobniej skompletuje w ten sposób przednie koło. A nawiązując do twojej "CB750K z 1978r DOHC" nie zostały ci jakieś zdjęcia? chetnie zobacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Muszę przejrzeć albumy. Miałem CB przed erą aparatów cyfrowych. Jak znajdę to zeskanuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal223 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Yamaha Lb 50 "Chappy" .. Rocznik 78 lub 79, nada się? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZGON Aq`rat Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 A ja z dylematem - mam Kawę KZ750 Spectre N1 nie na chodzie w stanie kilku pożal się Boże ulepszeń typu wydech 4/1, czy kierunkowskazy na gwintowanych szpilkach schowanych w grubych peszlach. Po prostu tragedia - więcej szczegółów: http://forum.motocyklistow.pl/Rejestracja-...mu-t131224.html I dylemat taki: czy walczyć z tematem i jak w tym drugim wątku wspomniałem - poskładać do kupy i używać? Roboty od groma - jestem dość zielony w tym dokładnie temacie, ale prezentuję raczej typ "złotej rączki", która wszystkiego się czepia, a tu mam nawet pełną serwisówkę :-) Obecny stan techniczny, wizualny i prawny tego moto zawdzięczam poprzednikowi mojemu (Tak w przypadku moto, jak i żony :-), który jednak w temacie jest dobry - dużo jeździł i prowadził warsztat naprawy motocykli, ale nie lubiał się przepracowywać. No i druga opcja - próbować się po kawałku pozbywać i przymierzyć się do innego - i tu też wyłącznie dwie opcje: Shadow VT500C do roku maksymalnie 85 lub Vulcan VN750 do roku 90. W Spectrze obecnie największym problemem jest brak cylindrów, pokrywy zaworów, wkładki stacyjki i kluczyka, lewego boczku tego pod kanapą, wydech zespawany ordynarną rurą na jedną stronę (orginalne tłumiki mam), no i ubezpieczenie, o czym dokładnie pisałem w tym drugim wątku. Poza tym cała jest w stanie rozsypki, głównie elektrycznej. Ale ja z zawodu jestem elektryk automatyk, więc to mnie najmniej przeraża. Najgorzej jest z silnikiem - cylindry znalazłem na e-bayu, ale nie wiem, czy w mojej był robiony szlif. Jeśli tak, to musiałbym chyba też kupić nowe tłoki i pierścienie; pokrywa zaworów tez jest na e-bayu, ale do KZ750 E1, a tam nie było tych takich zaworów odpowietrzających, jak w pokrywie z N1. Wyżej wspomniany poprzednik radził mi kupić tą bez tych zaworów i coś tam zaślepić - on to nazywał dopalaniem spalin, czy tak jakoś, ale widziałem jego przeróbki i tak trochę z dystansem do jego opinii podchodzę. Dlatego prosiłbym o Wasza opinię - i tu z całym szacunkiem dla wszystkich kieruję te słowa głównie do kolegów Titi i Piotra Dudka, bo jak widzę - mocno się w tych tematach orientujecie - jeśli ktoś zechce, mogę popstrykać ładne fotki mojego motora i gdzieś tu zamieścić. Powiem jeszcze, że generalnie KZ750 Spectre tak nie do końca jest moim wymarzonym motocyklem, mam znikome doświadczenie i w eksploatacji i w samej jeździe, a widziałem opinie, że to nie najlepszy model dla nowicjusza- nawet LTD750 dużo bardziej mi leży, a już szczytem marzeń jest VN750 Vulcan z roku 1990 (auto-wyłączające się kierunki i alufelgi). Ale podobno Kawa Spectre staje się już unikatem, poza tym widziałem, jak wygląda opakowana orginalnymi kuframi i owiewką z przodu i tu już leży duży potencjał. Kończąc lekko przydługi post pozdrawiam i czekam na Wasze opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.