Skocz do zawartości

..trwalosc motocykli


Gość yeuop
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

240 tys na 99 cbr1100xx,jestem pierwszym wlascicielem.Lancuch rozrzadu nie zmieniany,aczkolwiek walki sa precyzyjnie ustawione i napinacz dawno,dawno temu zostal zmieniony na manualny.Fabryczne w daqlszym ciagu sprzeglo.

 

Zaciski hamulcowe zostaly zmienione na prawie nowe z ebay zakupione za smieszne pieniadze.Tak samo z przednim widelcem i amorem.To plus lozyska kol i glowki.( ludzita ,nie kupujta All Balls poniewaz jest to straszne G.)

 

Drobne problemy z instalacja elektryczna pojawiaje sie ( korozja),ale jakims cudem jestem w dalszym ciagu na originalnym alternatorze i negulatorze napiecia.

 

Silniki zostal dotarty bardzo ostro,dokladnie odwrotnie jak zaleca producent,olej jest zmieniany czesciej niz zaleca Honda,tzn co 6-8 tys km lub trzy razy w ciagu roku,zero konsumpcji i przy zmianie w dalszym ciagu wyglada jak olej a nie smola.

 

Sprzet nigdy nie jest palowany na zimno oraz przed rozgrzaniem oleju.

 

Nie zgodze sie z twierdzeniem ze wspolczesne japonskie silniki sa mniej trwale,sa na pewno bardziej wrazliwe na zaniedbania w obsludze,czyli wyrazajac sie mniej delikatnie nie sa idioto-odporne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się, że silnik XX-a to nowoczesna konstrukcja japońska. Patrz przypadki olejowe CBR1000RR, problemy z górą w CRF, częste wymiany tłoków w 4t KTM-a, wiecznie przewalone panewki gsx-r 600 K7 w górę, problemy z wypinającymi się zaworami w DAYTONA 675, itp, itd. W ogóle problemy prądowe w prawie wszystkich współczesnych japońcach, niedopracowanie tego prostego tematu przez tyle lat występowania alternatorów trójfazowych to istna kpina z klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się, że silnik XX-a to nowoczesna konstrukcja japońska. Patrz przypadki olejowe CBR1000RR, problemy z górą w CRF, częste wymiany tłoków w 4t KTM-a, wiecznie przewalone panewki gsx-r 600 K7 w górę, problemy z wypinającymi się zaworami w DAYTONA 675, itp, itd. W ogóle problemy prądowe w prawie wszystkich współczesnych japońcach, niedopracowanie tego prostego tematu przez tyle lat występowania alternatorów trójfazowych to istna kpina z klienta.

 

KTM i Triumph nie sa japonskie.

Problemy pradowe w 99% sa powodowane przez uzytkownika,luzne,brudne polaczenia na aku,padniete aku,niedopowiednie odpalanie z pozyczonego aku.

Problem panewek w USA nie istnieje,ludzie rozumieja tutaj ze jakosc i czeste wymiany oleju sa bardzo wazne.

Temat,"przekrecona panewka" praktycznie nie wystepuje na tutejszych 4ums, jezeli juz to jest spowodowany jazda na gumie i kazdy to rozumie,nie obwinia producenta za to.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

240 tys na 99 cbr1100xx,jestem pierwszym wlascicielem.

No to ładnie nakulałeś kaemów :clap: Wczoraj tak sobie oglądałem na mobile motocykle z przebiegiem ponad 100tys. i rekordzistą było BMW ratunkowe z przebiegiem 222 tysiące.Dużo też było motocykli bardziej sportowych z takimi przebiegami i widać że można - tylko u nas jak ma pod 100 kkm to się nadaje tylko na kata :banghead:

P.S U mnie mam 93 tysiące :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pryszcz.

Czytalem kiedys w ktorejs z tutejszych ( kanadyjskich ) gazet motocyklowych opis Virazki 1100 po zrobieniu 500 tys km.

To normalne ze na kontynencie amerykanskim robi sie duze przebiegi jak sie naprawde jezdzi - wszedzie jest cholera daleko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra hunda i te inne super maszyny...

ja kupiłem ZL600 z przebiegiem ponad 30 tyś-kawa na śrubkach, jedna z najbardziej jechanych pod względem niezawodności jednostek napędowych, sprzedawałem z przebiegiem ponad 60 tysi, teraz ma ponad 90 i trzyma wymiary jak Zła!

 

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pryszcz.

Czytalem kiedys w ktorejs z tutejszych ( kanadyjskich ) gazet motocyklowych opis Virazki 1100 po zrobieniu 500 tys km.

To normalne ze na kontynencie amerykanskim robi sie duze przebiegi jak sie naprawde jezdzi - wszedzie jest cholera daleko :)

 

Chcociaż Adamie wchodząc czasami na amerykański Ebay samochody/motocykle mają tam na prawdę niewielkie przebiegi, czyżby szybko pozbywali się samochodów/szybko zmieniali? w ogóle to mnie zastanawia dlaczego na ich Ebay jest tak mało ofert? Czyżby istniała tam giełda mająca większe powodzenie? Sorki za offtop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach