zajac Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej to wciśnij wszystkie tłoczki hamulcowe. Tym sposobem napełnisz przewody jak gdyby od tyłu. Jeśli nie można tego już zrobić odpowietrz najpierw pompe wypuszczając powietrze przez delikatne popuszczanie śruby mocującej przewody i dokręcanie jej przed puszczeniem klamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Dobrym patentem jest też odpowietrzanie zacisków za pomocą strzykawki - to znaczy takie "podciśnieniowe" manewry skaracają cały zabieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Dobrym patentem jest też odpowietrzanie zacisków za pomocą strzykawki - to znaczy takie "podciśnieniowe" manewry skaracają cały zabieg. Nawet nie tyle podciśnienie. Można się do sprawy zabrać od tylca - nabierasz płynu w strzykawkę z płynem, zakładasz wężyk i wciskasz płyn o od dołu przez odpowietrznik. To najszybsza metoda odpowietrzenia pompy, a właśnie o to tutaj chodzi. Potym tylko "wykończenie" klasycznie, od góry i po 10 minutach sprawa załatwiona :-). Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 No strzykawka to musi byc potezna zeby to zrobic przy jej pomocy.A ta " machina podcisnieniowa" czyli MityVac ( polecam Pawle jako dobry zakup do warsztatu ) znakomicie upraszcza sprawe - podlaczasz do odpowietrznika, wciskasz kilka razy dzwignie zeby wytworzyc troche podcisnienia i plyn sam wskakuje w przewody.Trzeba tylko pilnowac poziomu w zbiorniku zeby nie pociagnac za duzo.Jakies 2 dni meczylem sie ze swoimi hamulcami po zalozeniu przewodow w oplocie po czym wkurzylem sie i zalatwilem je "machina" w 10 min.Niezlym patentem sa rowniez samoodpowietrzajace sie odpowietrzniki, ale to juz zupelnie inna historia... Adam M. [ Dopisane: Środa 07 Grudzień, 2005 ]No teraz nie bedzie problemow, przeszedlem znowu na hamulce mechaniczne:) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 No strzykawka to musi byc potezna zeby to zrobic przy jej pomocy. A właśnie nie Adam :-). Używam zwykłą 20 cm3 i starcza. Najwyżej się robi dwa "strzały". O wspomnianym przez Ciebie urządzeniu podciśnieniowym słyszałem' date=' jest dostępne w Polsce - jak będzie trocę wolnej kasy to pewnie zakupię. Jak na razie stosowanana przeze mnie metoda okazała się naprawdę skuteczna :-). Tak jak pisałem - 10 minut i po całej zabawie, nawet ja są dwie tarcze. Niezlym patentem sa rowniez samoodpowietrzajace sie odpowietrzniki' date=' ale to juz zupelnie inna historia... [/quote'] Tego nie znam, ale przypuszczam, że działa to na zasadzie zaworka zwrotnego - w jedną stronę idzie, a w drugą nie. Możesz rozwinąć temat ??? Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Jak na razie stosowanana przeze mnie metoda okazała się naprawdę skuteczna Smile. Tak jak pisałem - 10 minut i po całej zabawie' date=' nawet ja są dwie tarcze. [/quote'] Potwierdzam, hamulec mojej małej dzialal szybciutko po zalozeniu przewodów i to jak działa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Tak, przyspiesza odpowietrzanie raczej niz sie samo odpowietrza: www.speedbleeder.com Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 na niemieckim ebay-u sprzedają takie wężyki z zaworkiem na końcu do odpowietrzania. Podobno całkiem nieźle działa ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 co do samoodpowietrzajacych sie odpowietrznikow to chyba maja inna zasade dzialanie niz zawor zwrotyny tak jak pisal Pawel bo przecież bedzie albo wywalalo plyn albo zaciagalo powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Moze nazywa sie to zaworek zwrotny. w kazdym razie puszcza tylko w jedna strone po odkreceniu odpowietrznika.Zreszta przeczytaj stronke. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 http://www.pneumatyka.info.pl/info/zaw%C3%B3r_zwrotny To miałem na myśli :-) i tak działa patent o którym Adam mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Tak jak przedmówcy napisali, + miałem kiedyś problem z odpowietrzeniem z powodu niedrożności maluśkiej dziurki odprowadzającej ewentualne powietrze z układu hamulcowego do zbiornika z plynem, dzięki której jest wogle możliwe odpowietrzenie układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Dobrym patentem jest też odpowietrzanie zacisków za pomocą strzykawki - to znaczy takie "podciśnieniowe" manewry skaracają cały zabieg. Nawet nie tyle podciśnienie. Można się do sprawy zabrać od tylca - nabierasz płynu w strzykawkę z płynem, zakładasz wężyk i wciskasz płyn o od dołu przez odpowietrznik. To najszybsza metoda odpowietrzenia pompy, a właśnie o to tutaj chodzi. Potym tylko "wykończenie" klasycznie, od góry i po 10 minutach sprawa załatwiona :-). Pozdro, PawełNo metoda chyba najskuteczniejsza i stosowana ciągle i wszędzie przy napełnianiu układów chłodzenia w samochodach ciężarowych gdzie płynu zwykle wchodzi ok 30 litrów.Pozdro all Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrus81 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 witammam drobny problemik ... nie wiem jak dokładnie odpowietrzyć hamulce w cbr 1000f dual, jakby ktoś miał jakieś rady dla mnie lub strony z opisem, to byłbym wdzięczny. Tak się zastanawiam, czy robi się to identycznie jak w samochodzie osobowym ... ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 witammam drobny problemik ... nie wiem jak dokładnie odpowietrzyć hamulce w cbr 1000f dual, jakby ktoś miał jakieś rady dla mnie lub strony z opisem, to byłbym wdzięczny. Tak się zastanawiam, czy robi się to identycznie jak w samochodzie osobowym ... ?? Pozdrawiam dokładnie tak samo ..tylko że masz inne śrubki :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.