Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 03/19/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Może zamiast tego lepiej dać jakiś voucher na szkolenie na torze z bezpiecznej jazdy lub coś tego typu
    3 punkty
  2. Wiaderko produkowali do chyba 2012 więc i ceny przystępne, tylko....motocykl ma się również podobać a mnie nie porywa zupełnie. Na tapecie została Multistrada, Tiger, Versys i V-strom, zrobię obiazd po salonach tak jak mówiłeś przymierze dupsko, może na jakieś testowe uda się umówić...innej recepty chyba nie ma Którego Suzuki? Chyba pytasz o Jajko czyli gsxf - większy i cięższy niż honda, pozycja bardziej turystyczna, mniej zwrotny, mniej zwinny za to bardziej komfortowy w dłuższych przelotach. Co do Hondy i to jeszcze w wersji F a nie R to chyba ,,najłatwiejsza" sportowa 600 w tamtych czasach.
    1 punkt
  3. W Triumphie jest x pipe i do niego są dospawane mocowania, także tam żadnych obejm nie trzeba. Pozostaje kwestia uszczelek których w zestawie nie było.
    1 punkt
  4. Za morde trzymać i bedzie porządek [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  5. Mi semperit popękał, ale z zewnątrz. Farba schodzi to fakt, ale pewnie przez niedokładne malowanie ( u mnie) - obecnie problem rozwiązany, pomalowany cały zbiornik od środka.
    1 punkt
  6. Ciężko jest przez internet wytłumaczyć takie sprawy techniczne. Więcej ogarniesz z jakichś poradników na youtube gdzie podpatrzysz jak to ludzie robią. Ja ci mogę zaproponować od siebie nauke podskakiwania rowerem na płaskim, czy to góralem czy jakiś bmx. To jest ten sam ruch jak wyskakujemy z odbicia zawieszenia na crossówce.
    1 punkt
  7. Jak skakać aby w powietrzu nie wybijało na Podnóżkach ?
    1 punkt
  8. Na pierwszy sprzet odpusc sobie nofke. Pierwsza gleba parkingowa i bedziesz wiedzial dlaczego. Koszta nowych czesci bola i tyle, Pojezdzij na czyms nienowym sezon lub dwa, a potem zrob a inofka. 🙂
    1 punkt
  9. Konrad, szanuję Twoje zdanie ale mam wrażenie, że pomijasz kilka aspektów. Ruch, nazwijmy go samochodowym, zwiększył się przez ostatnie trzy dekady kilkukrotnie. Drogi mamy lepsze ale to nadal kropla w morzu potrzeb. Miasta się rozrastają. Tam gdzie rodzice mieli działkę, w latach 80tych to była zapadła wioska, dzisiaj to już niemal przedmieścia. Jeden pojazd na rodzinę to już dawno nie jest standard. To musi powodować pewne zmiany. Że nie są rozumiane to mnie nie dziwi, co raz mniej ludzi przykłada uwagę do prowadzenia pojazdu. Telefony, wszelkiej maści aktywne tempomaty i asystent asystenta... Wiesz o co chodzi. Auto jest dzisiaj artykułem AGD, motocykl często zabawką. Zostawienie zasad z lat 90tych to horror. Weź pod uwagę brak edukacji komunikacyjnej. Wystarczy jedno skrzyżowanie oblookać. Jest czerwone, auta dojeżdżają sobie jeden drugiemu na zderzak i się zaczyna... SMSy, mesendżery, uspokajanie dzieci... Zielone, ktoś się zorientuje, inny jeszcze emotki szuka w telefonie, nawet jak jest który czujny to i tak nigdzie się nie ruszy, bo ma 30cm do tego przed nim a ten właśnie jedynki szuka... W efekcie zamiast kilkunastu, zjeżdża ze skrzyżowania ledwie paru. A wszyscy klną na korki. 😉 Weź pod uwagę kulturę jazdy. Kierowcy się nienawidzą, ten ma problem do bab, tamten do taksówkarzy, tamci nienawidzą motocyklistów, a rowerzyści nienawidzą wszystkich, ze wzajemnością. W efekcie zamiast współpracy jest wzajemne utrudnianie sobie życia. Ten sam człowiek który klnie, że nikt go nie wpuści, w momencie wjazdu na "główną" już zapomina jak klął przed chwilą, i teraz jest Panem Drogi. Nikogo nie wpuści. I sama prędkość. Pieszy uderzony przy 60km/h prędkości auta praktycznie nie ma szans. Przy 40 ma już ich ok 60% Droga hamowania, ze 100km/h ok 40m, z 50km/h 8m. Pamiętam swoje zaskoczenie tak dużą różnicą. Sam wyżej poruszyłeś kwestię oddzielenia grup użytkowników dróg ale wszyscy wiemy jak to wygląda, pozostaje w sferze marzeń. Ograniczenie prędkości jest na ten moment jedynym rozwiązaniem. Niestety.
    1 punkt
  10. nowy DOT5 jest zazwyczaj purpurowy/fioletowy. ale zużyty już niekoniecznie. w sporciaku kiedyś miałem nawet takie zielone gluty - może ktoś wcześniej właśnie pomieszał albo żył w przekonaniu, że nie trzeba go wymieniać może i przez kilkanaście lat.😄 100% pewności niezmieszania będzie jeżeli rozbierzesz pompę i zaciski, najlepiej wymienisz gumki i zalejesz tym czym będziesz chciał
    1 punkt
  11. Pytanie, czy doświadczony motocyklista, czy dopiero zaczyna.... w Multistradzie w sumie można zrobić tryb wet i spokojniej jeżdzić..., GS- 1200 w sumie... ale czasem sie zdarzają przypadki, że ECU milczy i trzeba podrzucić motocykl do dealera żeby zrobic aktualizację, czy apdate, w 2017 roku w ten sposób jeden koleżka się wyeliminował z podrózy do Murmańska... V-Strom, miałem na warstacie, niedoróbkę firmy Suzuki...nie powiem co, bo to może był pojedynczy przypadek, a ludziska ( nawet kumple jeżdżą)... Multistrada 1200 hmmm, jeżdziłem tydzień do roboty, z podwyższoną szybą, nigdy tego nie zapomnę, jadę wyprzedam jedną blaszankę drugą w trybie lejzy, i podglądam sobie... tam pod lasem sarenka, tu w krzakach zajączek kica, ja patrzę na licznik a tam 2.00...Chyba za szybki motocykl dla mnie,.... Yamahę 1200 SuperTenerę koleżka miał, jedyny minus jak twierdził to jej masa 270 (?) kg, a tak zadowolony był... No dobra powiem co. z Suzuki... żeby w tych latach koło magnetyczne robić bez blaszanego zabezpieczenia to skandal... mam nadzieję, że Suzuki poprawiło tą niedoróbkę...
    1 punkt
  12. z moich doświadczeń - tylko alu, tylko ze śrubą zaciskającą (nie sprężynki) i żeby łapał z minimum 3 stron. A potem wybieraj co bardziej pasuje.. 😉
    1 punkt
  13. U mnie nie było miejsca na montaż uchwytu, zresztą pomysł z telefonem wydawał mi się malo praktyczny. Całkiem wygodnie mi się jeździło z tabletem w tankbagu, duży ekran, łatwo szybko zetknąć. Nie przeszkadzał niezależnie od prędkości czy warunków. --
    1 punkt
  14. Sa jeszcze 3 myki w tych gaznikach, ktore moga dostarczac klopotu z kiepskim dzialaniem jednego z cylindrow na wolnych i wyzej, ktore sobie przypomnialem. Zacinanie sie czy przelewania zaworka paliwowego. W przypadku zacinania sie jest powazny problem z odpaleniem calego silnika, ja stosowalem uderzenie trzonkiem mlotka w gazniki zeby zaworek uruchomic. Przelewanie skutkuje zla praca cylindra na wolnych i nisko srednich obrotach, bo cylinder nie przepala mieszanki o zbyt bogatym skladzie. Na wyzszych obrotach probem znika bo mieszanka jest przepalana - to moznaby sprawdzic przez obraz cieplny silnika na wysokich obrotach. Nasteny problem to rurka paliwowa w komorze plywakowej dostarczajaca paliwo do ukladu ssania ma na samym dnie skret pod kontem prostym ktory potrafi sie zapchac - mozna to sprawdzic zdjemujac komore i dmuchajac tam. Wreszcie ostatni to przepuszczalnosc filterka paliwa na zaworku plywakowym tego gaznika - potrafi sie zapchac i przepuszczac minimalna ilosc paliwa. Ogolnie skoncemtrowalbym sie na gazniku cylindra ktory nie dziala i moje pieniadze dalej sa na zapchanym kanale wolnych pod zaslepiona sruba do ich regulacji, ale sprawdzic mozesz wszystko. Poza tym znalazlem link do klipu z prawidlowo dzialajacym silnikiem jak twoj zebys wiedzial czego masz oczekiwac. Moj GS 1150 mial 4 zaworowa glowice ale w dzwieku nic to nie zmienialo. Nastaw sobie glosno i nie przestrasz sie poczatkiem. 🙂
    1 punkt
  15. To już się łapie na "dorosłą" rozmiarówkę. Z mojej strony tylko sugestia, bo nie będę mówić co masz robić, żebyś zwracał przy zakupie na wagę kasku. Sugeruję najlżejszy jaki możesz kupić w przewidzianym budżecie. 🙂
    1 punkt
  16. Colortune to rodzaj specjaknej świecy z przezroczystą wkładką, która umożliwia obserwację barwy płomienia na wolnych obrorach. Teoretycznie w czasie zubożania lub wzbogacania składu mieszanki barwa płomienia zmienia się z niebieskiego do żółtego. Problem jest taki, że przy współczesnych rodzajach benzyn te przejścia w wielu przypadkach są słabo rozróżnialne. Ja w swoim BMW R80RT próbowałem tym przyżądem stroić gaźnik i prawdę powiedziawszy lepszy efekt osiągnołem robiąc to na słuch. Na youtube jest sporo filmów o regulacji silników tą metodą. Jak się ma wolną kasę to można to kupić ale szału bym się nie spodziewał. Zresztą tak samo jak przy strojeniu gaźnika analizatorem soalin, który może dać efekt "czystych spalin" i problemów z prawidłowym działaniem silnika.
    1 punkt
  17. Oficjalnie Piotrek miał problem z hamulcem i się ewakuował z motocykla. Jest git, potwierdza następną rundę.
    1 punkt
  18. Ale z drugiej strony S&S podaje znaczne wzrosty mocy na swojej stronie, po zmianie cylindrów i wałków, coś pod 80 kuca. Na standardowej głowicy.
    1 punkt
  19. wałki Andrews N4 już mam zamontowane, przy głowicach na razie nic nie będę zmieniał, choć wiem że powinienem.... Koszty? hmmm, wszystko kupowałem jak okazja była, z 4 lata uszło życia, ale i zbiornik na zamówienie mi klepie znajomy, dolot z K&N sam ogarnąłem, większość z USA kupuję jak znajomy ze szkolenia wraca, tam dla wojaków zniżki dobre mają więc mi kupuje.... w sumie to nawet nie podliczałem. pozdro. Głowice stockowe, a dlaczego gaźnik? heh, gaźnik to oldschool, żadnych chipów, modów, czujników i co tam jeszcze jest... Prostota i wygoda, no wszelkie modyfikacje nie wymagają nowych map, hamowni , modułów i co tam jeszcze ... Ja się wychowałem na gaziorach , wszyscy zanajomi mechanicy też - więc i serwisem nie będzie problemu... tylko chciałe skorzystać z doświadczenia innych i dobrać dobrze dysze i dostroić.... no i te pokrętełko od wolnych obrotów... mniami . Pozdro.
    1 punkt
  20. Sam noszę się z zamiarem kupna jakiegoś nowego sprzętu o małej pojemności z lekkim zacięciem terenowym. Mam obcykane chyba wszystkie dostępne na rynku propozycje, łącznie z jazdami testowymi: zaczynając od chinoli a na KTM kończąc. Budżet oscylujący w granicach 30 000 zł. Jak na razie absolutnym numerem 1 jest Honda CRF 300 Rally. To naprawdę fajnie jeździ poza asfaltem i jest porządnie wykonane. Jak się dobrze rozejrzysz to na wyprzedaży rocznika dasz radę kupić w granicach 27 tys. zł. Ciekawy jest też KTM 390 Adv, trochę przekracza budżet ale masz możliwość wybrania różnych trybów jazdy, wyświetlacz możesz sparować sobie z telefonem. W terenie trochę ustępuje CRF ale za to na asfalcie idzie tym pojeździć nawet z prędkościami autostradowymi. Z minusów to bardzo drogie akcesoria. Jedyny chinol na którego coś tam warto rzucić okiem to CF Moto 450 MT. Aczkolwiek mało kto chce to później serwisować, także jedną wielką niewiadomą jest dostępność części jak skończą produkować model. Voge, Benelli czy Romety odpuść, to jest naprawdę podła jakość. Obejrzyj i przejedź się na CRF a potem na Voge to zrozumiesz o czym piszę. Na papierze wygląda ładnie a w rzeczywistości to przepaść. Szkoda, że portale branżowe są takie sprzedajne i za parę $$ robią marketing tym chińskim markom bo nie wierzę, że te zachwyty (zwłaszcza nad Voge) to takie bezinteresowne. Jeszcze 6 lat temu polecałem Benelli, jako taką jakość trzymali, teraz chyba zmienili fabrykę bo cała seria TRK to typowa chińszczyzna.
    1 punkt
  21. Wydaje mi się ze swojego punktu widzenia że dobra decyzja, ja zrobiłem taka samo i nie żałuję. Szerokości
    1 punkt
  22. Wydaje mi się, że jednak błądzisz. Oberaj Na YT kanał Terenwizji, daj sobie trochę czasu a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania. 🙂
    1 punkt
  23. Nie na tym forum, he, he. 🙂 🤣🤣
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...