Skocz do zawartości

Kawasaki VN 800 - Vulcan 800 (temat zbiorczy)


Szafir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam vn800A z 1995r. i jest to motor który sam jedzie, żadne koleiny, poprzeczne rowki czy inne takie go nie wytracaja z równowagi. Jako ciekawostka dla mnie to, to że bez problemu zamknąłem oponki. Na motor nie działa za bardzo boczny wiatr, w dwoje + bagaż radzi sobie doskonale. Ma jedna super rzecz ,a dokładnie chodzi o jeden gaźnik i jesli jest dobrze wyregulowany to wspaniale gada na wolnych obrotach.

Moj vn 800 jest na sprzedaż (motor po serwisie z masą dodatków) wiadomosci na priva.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem Kolego;

Moim zdaniem jest to najlepszy sprzęt w klasie cruiser/chopper do 1000 cm3.

Powiem wiecej ujeżdzam go już 4 sezon i objechałem nim już wiele Drag Starów 1100.

Nawet mój Przyjaciel na Wild Starze 1600 ma ze mną poważny problem. Raz mnie nawet zapytał co to za tak szybki sprzet co nie ma nawet litra? (oczywiście mówię o zwinności chopperowej, to nie ZX12R)

Nie wiem dlaczego panuje ogólna opinia, że KAWASAKI jest gorsze od innych Japońców.

Jeszcze nie spotkałem bikera na kawie, który by narzekał na swój sprzet.

Myślę, że to poprostu jakiś paskudny zabobon.

A, jeszcze jedno.

VN800Classic jest super i mimo wielu sezonów spędzonych na nim nie zamierzam go zmieniać.

Gineczka nie martw się A też jest super. Idealny dla Babki z ikrą.

Pozdrawiam Wszystkich

:) ;) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wróciłem z podróży moim nowo nabytym VN 800 clasic '97 i nasunęło mi się kilka pytań do innych użytkowników tego sprzętu, a mianowicie...

Czy to normalne, że podczas jazdy w dwie osoby+duża szyba+2 kuferki(małe)-trochę bagażu i przy prędkościach autostradowych rzędu 130-150 spalił 9,5 litra na 1km. Nie wiem-wydaje mi się, że to to zły wynik. Taki przykład: Tankuję do pełna i wjazd na autostradę-po 100 km maszyna gaśnie i muszę włączyć rezerwę i szukać stacji. Tankowanie 10 litrów do baku- kasowanie licznika z przejechanego odcinka km. i tak wkoło.

Kolejne pytanie to taki dziwny objaw: Przy 160km/h nie ważne sam czy z pasażerem moto gaśnie i odpala po chwili (przy 120km/h). Wygląda to tak jakby mu brakowało paliwa. Za mały poziom w gażniku czy co?

Dodam że moto mam krótko i nie robiłem przy nim nic oprócz wymiany oleju. Poza tym chodzi dobrze.

Podczas jazd lokalnych zrobiłem mały test i wyjechałem paliwo do końca. Tzn wykręciłem dystans-270 km. ale to były już traski różne (mieszany cykl).

Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na moje pytania?

Pozdrawiam wuzet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój pali 6 do 6,3 na 100km , ale mam filtr powietrza do wymiany.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche dużo , gasnac nie powinien ale odręcanie 150-160 wg. mnie to już lekkie katowanie sprzeta mój drifter wiekszy i cięższy z tym samym silnikiem na trasie około 330 km spalił 4,3 litra przy prędkości 110-115km/h , aha vn 800 jesli ma mocno odręcany gaz to pali jak smok bo miałem tego sprzęta i tak było spokajna jazda 4,3 / 4,5 na setke powyżej 140 wir w baku i nic mu nie zrobisz koniki trzeba karmić inaczej nie pociągną

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuria mać!

9,5 litra na 1km ? - to pali coś jak Rudy 102 ;-)

 

Oka, a tak serio to mój poprzedni motocykl VZ800 spalał w trasie przy prędkości do 120km/h - ok.5-5,5 l/100km ale jak mu na autobanie pogoniłem odcinek 160km/h spalanie skoczyło powyżej 8 literków.

 

Co to przerywania to z pewnością nie powinno tak się dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja niunia przy lajtowej jezdzie palila 4,5 jezeli bagaz plus cos plus cos to max 6 - w tej chwili jezdze wedka 1300 ccm i przy jezdzie 120 km/h (z paszerem/ zona 60 kg towaru :-) pali 6. wiec jezli vn pali za duz to firts of all filtr pwietrza and te second miej gazu. Musi sie krecic kolo 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzają się moje obawy. Cóż-trzeba wszystko po kolei posprawdzać.

Jak napisałem wyżej motocykl jest nowo nabyty, więc diabli tylko wiedzą co poprzedni właściciel przy motocyklu robił.

Ja wymieniłem olej na półsyntetyk AGIP TEC 4T 10W40 + filtr oleju HF303C.

Jutro zamontuje nowe świece DENSO U22ESR-N

Następnie wezmę się za czyszczenie i regulację gaźnika, no chyba trzeba będzie też regulacje zaworów zrobić. (Choć nie słychać żadnego klekotu z góry silnika).

Aha filtr powietrza sprawdziłem i wygląda jakby nówka była.

Po nitce do kłębka i uzdrowię moto bo mam zamiar go troszkę potrzymać.

 

Pozdrawiam! i czekam na dalsze opinie.

 

PS. Oczywiście wkradł się błąd-nie 1 km tylko 100km. (nie mam możliwości edycji-nie wiem dlaczego).

Edytowane przez wuzet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzają się moje obawy. Cóż-trzeba wszystko po kolei posprawdzać.

Jak napisałem wyżej motocykl jest nowo nabyty, więc diabli tylko wiedzą co poprzedni właściciel przy motocyklu robił.

Ja wymieniłem olej na AGIP TEC 4T 10W40 + filtr oleju HF303C.

Jutro zamontuje nowe świece DENSO U22ESR-N

Następnie wezmę się za czyszczenie i regulację gaźnika, no chyba trzeba będzie też regulacje zaworów zrobić. (Choć nie słychać żadnego klekotu z góry silnika).

Aha filtr powietrza sprawdziłem i wygląda jakby nówka była.

Po nitce do kłębka i uzdrowię moto bo mam zamiar go troszkę potrzymać.

 

Pozdrawiam! i czekam na dalsze opinie.

 

PS. Oczywiście wkradł się błąd-nie 1 km tylko 100km. (nie mam możliwości edycji-nie wiem dlaczego).

 

Świece Denso, dobry wybór, odpuść sobie teraz zawory, zrób regulację gaźnika i zobacz czy się coś zmieni myślę, że powinno pomóc, mój spala ok. 5,5l w mieście, trasa 5l.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :P

Mój zjada katalogowe 5,5 na mieście. Miałem moment, że zaczął mi zżerać ok 7, ale wina okazała się w niesprawnej świecy - iskrę miała, ale widocznie za słabą. Po wymianie wszystko wróciło do normy :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest źle - wszystko to kwestia jak jeździsz

mój vn 800 drifter spalał od 5 litrów do 10

vn 1500 od 6 do 11 litrów ale oba latały pod 180 km/h

z tym że sprawdził bym dysze czy są standardowe spotkałem się już z takim vulcanem 1500 co miał dyszę jak mały palec i 13 litrów brał ale co to była za jazda odkręcasz manetkę a on prawie cię ściąga z siedzenia.

przy silniku 800 i prędokściach 140-150 km/h tak ze 7-7,5 powinien zjeść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Big Dandy pożera od 5 do 7 litrów. Te 7 l spala jak pędzimy kole 150-160 km/h. przy spoko jeździe, coś ze 100 km/h spala właśnie 5 l, ale co to za jazda :) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...