Skocz do zawartości

odpalanie bez ssania


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej... od 3 dni mam motocykl... tyle się nacieszyłem i już urwała mi się linka ssania, albo coś innego, w kazdym razie ssanie nie działa, a jest za ciemno, abym coś tam dojrzał. Spojrze na to rano. Ale teraz pytanie (od Kogoś kto marnie zna się na mechanice)...

 

Czy będe niszczył silnik, jeżeli zamiast ssania będę dodawał gazu?

 

Pozdro!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na pewno nie pomoze ci zapalic ten motocykl.

Dodajac gazu otwierasz przepustnice powietrza i dodatkowo zubazasz mieszanke, jesli twoj motocykl nie ma przy gaznikach pompy przyspieszenia, a podejrzewam ze nie ma.

Dorob, kup linke.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi moto na samym ssaniu nie chce palic. Musze minimalnie otworzyc przepustnice i jak zalapie to dopiero juz chodzi samo ladnie na ssaniu.

A wszyscy mowia ze powinno sie odpalac tylko na ssaniu i bez gazu.

Tak mysle ze to moze przez to ze jak silnik dopuki sie dobrze nie zagrzeje to nie trzyma odpowiednich obrotow. Przy 40stopniach wylaczam ssanie i ma okolo 1000 obr i jak sobie pracuje na postoju to nawet do 60 - 70 stopni to bedzie mial te 1000. Dopiero jak sie przejade i silnik dobrze sie zagrzeje to juz trzyma 1300-1400 tak jak byc powinno. Czym to moze byc spowodowane ?? Czy moze tak to byc powinno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe. z moich spostrzezen wynika, ze moto gaznikowe najlepiej zimne odpala ze ssaniem. nawet po kliku tygodniach stania, wystarczy tylko nacisnac starter. natomiast goracy badz cieply silnik z lekkim otwarciem przepustnicy zapala tak samo badz szybciej, niz bez otwarcia. natomiast wszelkie proby dodawania gazu na zimnym, przy dobrze wyregulowanych gaznikach nie dawaly zadnych pozytywnych efektow. jak ze starymi wtryskami (ktore posiadaly ssanie), to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ze starymi wtryskami (ktore posiadaly ssanie), to nie wiem.

Jeżdże takim starym wtryskiem, który ma ssanie, a właściwie pseudossanie. Jego rola ogranicza sie do lekkiego uchylenia przepustnic, aby zwiekszyć obroty i nic poza tym. O zwiększona dawkę paliwa dba sterownik silnika na podstawie odczytów temperatury (u mnie powietrza i oleju). Równie dobrze mogę lekko odkręcić manetkę i efekt będzie dokładnie taki sam. O ile wiem w VFR 800 kolegi jest dokładnie tak samo.

Pozdro

Edytowane przez Kaszpir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe. z moich spostrzezen wynika, ze moto gaznikowe najlepiej zimne odpala ze ssaniem. nawet po kliku tygodniach stania, wystarczy tylko nacisnac starter. natomiast goracy badz cieply silnik z lekkim otwarciem przepustnicy zapala tak samo badz szybciej, niz bez otwarcia. natomiast wszelkie proby dodawania gazu na zimnym, przy dobrze wyregulowanych gaznikach nie dawaly zadnych pozytywnych efektow. jak ze starymi wtryskami (ktore posiadaly ssanie), to nie wiem.

z reszta tak jest w instrukcji: zimny - ssanie, bez gazu; gorący- bez ssania i 1/8 gazu... ciekawe jak te 1/8 wyliczyli :D

Edytowane przez krissF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie bez ssania nie powinien zapalić w takich warunkach.Chyba że trzymasz sprzęt w ciepłym garażu to może po 5 minutach kręcenia zatrybi.

 

 

 

chyba szkoda rozrusznika...

 

 

a nie da się tam jakoś czymś podciągnąć tego ssania? przecież na drugim końcu linki coś musi być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cobys sie nie zdziwil ile moze kosztowac linka :) - koles XR 600 nie ma w ogole ssania , bo w tych modelach lubilo sie cos ( jakas klapka) w gazniku urywac i wpadac w glowice a dalej do cylindra wiec zsostalo wywalone , ale ma ponoc powiekszona dysze glowna , na zimno pali od 2 - 3 kopa i trzyma rowne obroty.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ok... muszę kupić linkę... narazie przykręciłem linkę do hamulca. Odpalając zakręcam linkę o kierownice i skręcając nią w prawo, bądź lewo reguluje ssanie :icon_mrgreen:

 

To takie pytanie do Kogoś kto rozkręcał CBR 600. Bez rozkręcania widzę tylko, że linka wchodzi pod bak. Czy tam może cos mnie zaskoczyć (poza pająkiem)? Czy wystarczy zdjąć bak i nie bedzie dalej problemu??

 

pozdro!

Edytowane przez przeswit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdże takim starym wtryskiem, który ma ssanie, a właściwie pseudossanie. Jego rola ogranicza sie do lekkiego uchylenia przepustnic, aby zwiekszyć obroty i nic poza tym.

 

Ja mam tak samo :icon_mrgreen: Także w razie urwania linki od ssania można dodac gazu i wyjdzie na to samo :lalag:

Zreszta bez ssania też odpala tylko wtedy oczywiście obroty sa strasznie małe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde Toowdie, szkoda, ze tych avatarów nie można obejrzeć w pełnej rozdzielczości :P

 

A z linka to się chyba poddam narazie, spróbuje wymyślić jak zaadoptować wystającą końcówkę, nie chce mi się tyle rozkręcać. Zresztą od kąd mieszkam w bloku w wawie, a nie w Józefowie to nie mam żadnych narzędzi...

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...