piotr123 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Witam.Posiadam serwisówke do gsf 1200 99r w której jest mowa tylko o wysokości pływaków w komorach gaźników. 14.6 plus minus 1 mm.Tu pytanie = czy ktoś z Was zna wartości poziomu paliwa w gażnikach?W innych motocyklach serwisówki podają takie odczyty względem zewnętrznych znaków (markerów) na gaźnikach np +- 2,5mm poniżej lub powyżej jakiegoś znaku na gaźniku.Jeśli się tak sprawdza poziom paliwa to przy jakim położeniu motocykla? Na kołach w pionie czy na stopce centralnej?Chciałbym wiedzieć czy mam faktycznie dobrze ustawione poziomy w gaziorkach ponieważ moto coś prycha i kicha...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mostasz Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Zapewne jest to odległość od krawędzi gaźnika do krawędzi pływaka patrząc na gaźnik obrócony do góry nogami ze zdjętą komorą pływakową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Wiem.Tak się mierzy poziom wysokość pływaka.Ale chodzi mi o faktyczny odczyt wysokości poziomu paliwa w komorach gaźników zamontowanych już na motocyklu. W serwisówkach nie ma o tym nic wspomniane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Powrót do tematu mojego bandyty i jego cewek :) Zakupione obie nowe cewki marki "procuded in prc" czyli chiny. Przycięte kable na wymiar, wkręcone porządnie w fajki, luzu nie ma. Dwa dni po założeniu pojechałem na średniej długości trasę (160mil) i musiałem po drodze trzy razy stawać, ściągać bak i kombinować, bo tracił moc a czasem nawet całkiem zdychał. W drodze powrotnej ustaliłem co się dzieje i wygląda to tak: Póki jadę max 70mph, wszystko jest ok, chodzą jak trzeba i się toczę.Jazda powyżej 85mph przez dłużej jak 10-15min kończy się zdychaniem jednego lub dwóch cylindrów. Po 15 minutowym postoju chodzą 3 cylindry a po przejechaniu na nich około kilometra nagle załącza się czwarty i wszystko wraca do normy (jak mniemam powiew wiatru to powoduje). Mogłem coś zrobić źle ja? Czy zareklamować je do sprzedawcy?Uprzedzam, cewki siedzą sztywno, nie ma mowy o drganiach, nie ma żadnych zaśniedziałych styków lub przerwanych kabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rboy Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 witam mam pytanie czy w bandicie 650 gsf 2007 rok na wtrysku da sie jakos podkrecic obroty recznie ? czy tylko komputerkiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 oczywiście, że da :)szukaj pokrętełka takiego samego jak przy gaźnikach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonina Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Dobra pisze. Uwaga. Sprawa dotyczy gsf600 z 2004r otóż w gaźnikach od dolunsa śrubki regulacyjne chyba biegu jałowego i sobie jedną wkrecilem za mocno tak ze iglica zrobila dziure. Gdzies mialem zdjecie. Da sie w igole tu dodawac zdjecia? I teraz pytanie musze zmieniać te czesc gaźnika czy da sie to wyregulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To_masz Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Odkopię nieco temat, jaki wydech polecacie do B12,5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Odkopię nieco temat, jaki wydech polecacie do B12,5? LeoVince!!! Najlepsze wydechy z jakimi miałem do czynienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To_masz Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 LeoVince!!! Najlepsze wydechy z jakimi miałem do czynienia...Dzięki za odzew, akurat trafiła się ciekawa sztuka więc zamówiłem i czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSparrow Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 WitamJak odkręcić owiewkę boczną w Bandicie 1200s z 2003 roku tak by niczego nie urwać. Odkręciłem wszyskie możliwe śruby które są widoczne a owiewka dalej trzyma w jednym miejscu a nie chce nic na siłę.Odkręciłem 2 śruby przy ramie, 3 wkręty pod lampą, odpiąłem kierunkowskaz a owiewka dalej trzyma w najwyższym jej punkcie w narożniku pod lusterkiem. Zaznaczyłem to na czerwono na zdjęciu poniżej. Chodzi o te 2 mocowania u samej góry ale nie wiem jak mieć do nich dostęp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faveta Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Witam, mam do państwa pytanie aczkolwiek wiem ze zaraz zostanę wyśmiany ze to przecież banalne i każdy powinien to wiedzieć itp. Lecz jako nowy użytkownik motocykla mam problem z ustawieniem odpowiedniego luzu łańcucha, ostatnio trochę go naciągnąłem ustawiając 2,5cm luzu na stopce centralnej, jak mówi większość poradników oraz taka jest większość postów w internecie. Problem w tym ze po takim naciągniecie po zestawienie ze stopki centralnej łańcuch wydaję się dość mocno naciągnięty a kiedy wsiądę na motor (przy mojej wadze 100kg napina się tak ze praktycznie nie ma luzu. Stąd też pytanie jak powinno się prawidłowo ustawiać luz w Bandicie, na stopce bocznej czy centralnej (stojaka niestety nie posiadam) ? I czy ewentualnie uwzględniając większa wagę raidera (100~kg) zostawiać troszkę większy luz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Czy jesli postawisz motocykl na centralce i krecisz tylnym kolem na luzie to luz lancucha w kazdym polozeniu zebatki ( kola ) jest taki sam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Z tego, co pamiętam, te 2,5 cm luzu powinno być wtedy, gdy bandzior jest na stopce bocznej, przynajmniej w b12. Ja ustawiam luz tak, aby był w granicach centymetra-dwóch z jezdzcem(przyjemniej się jezdzi). Lepiej, gdy luz jest za duży, niż za mały, ze względu na trwałość łożysk, przede wszystkim na zębatce zdawczej. Zbyt mocno naciągnięty łańcuch w bandziorze wyje w czasie jazdy. 12 godzin temu, Adam M. napisał: Czy jesli postawisz motocykl na centralce i krecisz tylnym kolem na luzie to luz lancucha w kazdym polozeniu zebatki ( kola ) jest taki sam ? Dobrze to sprawdzić, bo świadczy o zużyciu napędu. Dobrze też sprawdzić, na ile ogniwa łańcucha da się odciągnąć od zębatki tylnej. Jeśli odchodzą mocno, do wymiany. Zerwany w czasie jazdy może zdemolować silnik. Łańcuch w czasie jego żywota napina się tak naprawdę tylko parę razy, potem musi iść na śmietnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 Napięcie łańcucha i jego luz ustawia się ZAWSZE siedząc na motocyklu! Jeśli nie umiesz tego zrobić sam, podjedź do warsztatu, a za 10 zeta Ci ustawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.