Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam serwisówke do gsf 1200 99r w której jest mowa tylko o wysokości pływaków w komorach gaźników. 14.6 plus minus 1 mm.

Tu pytanie = czy ktoś z Was zna wartości poziomu paliwa w gażnikach?

W innych motocyklach serwisówki podają takie odczyty względem zewnętrznych znaków (markerów) na gaźnikach np +- 2,5mm poniżej lub powyżej jakiegoś znaku na gaźniku.

Jeśli się tak sprawdza poziom paliwa to przy jakim położeniu motocykla? Na kołach w pionie czy na stopce centralnej?

Chciałbym wiedzieć czy mam faktycznie dobrze ustawione poziomy w gaziorkach ponieważ moto coś prycha i kicha...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powrót do tematu mojego bandyty i jego cewek :)

 

Zakupione obie nowe cewki marki "procuded in prc" czyli chiny. Przycięte kable na wymiar, wkręcone porządnie w fajki, luzu nie ma. Dwa dni po założeniu pojechałem na średniej długości trasę (160mil) i musiałem po drodze trzy razy stawać, ściągać bak i kombinować, bo tracił moc a czasem nawet całkiem zdychał. W drodze powrotnej ustaliłem co się dzieje i wygląda to tak:

 

Póki jadę max 70mph, wszystko jest ok, chodzą jak trzeba i się toczę.

Jazda powyżej 85mph przez dłużej jak 10-15min kończy się zdychaniem jednego lub dwóch cylindrów. Po 15 minutowym postoju chodzą 3 cylindry a po przejechaniu na nich około kilometra nagle załącza się czwarty i wszystko wraca do normy (jak mniemam powiew wiatru to powoduje).

 

Mogłem coś zrobić źle ja? Czy zareklamować je do sprzedawcy?Uprzedzam, cewki siedzą sztywno, nie ma mowy o drganiach, nie ma żadnych zaśniedziałych styków lub przerwanych kabli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dobra pisze. Uwaga. Sprawa dotyczy gsf600 z 2004r otóż w gaźnikach od dolunsa śrubki regulacyjne chyba biegu jałowego i sobie jedną wkrecilem za mocno tak ze iglica zrobila dziure. Gdzies mialem zdjecie. Da sie w igole tu dodawac zdjecia? I teraz pytanie musze zmieniać te czesc gaźnika czy da sie to wyregulować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 miesiące temu...

Witam

Jak odkręcić owiewkę boczną w Bandicie 1200s z 2003 roku tak by niczego nie urwać. Odkręciłem wszyskie możliwe śruby które są widoczne a owiewka dalej trzyma w jednym miejscu a nie chce nic na siłę.

Odkręciłem 2 śruby przy ramie, 3 wkręty pod lampą, odpiąłem kierunkowskaz a owiewka dalej trzyma w najwyższym jej punkcie w narożniku pod lusterkiem. Zaznaczyłem to na czerwono na zdjęciu poniżej.

 

 

20f5el4.jpg

 

Chodzi o te 2 mocowania u samej góry ale nie wiem jak mieć do nich dostęp

 

k9xljm_th.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, 

mam do państwa pytanie aczkolwiek wiem ze zaraz zostanę wyśmiany ze to przecież banalne i każdy powinien to wiedzieć itp.

Lecz jako nowy użytkownik motocykla mam problem z ustawieniem odpowiedniego luzu łańcucha, ostatnio trochę go naciągnąłem ustawiając 2,5cm luzu na stopce centralnej, jak mówi większość poradników oraz taka jest większość postów w internecie. 

Problem w tym ze po takim naciągniecie po zestawienie ze stopki centralnej łańcuch wydaję się dość mocno naciągnięty a kiedy wsiądę na motor (przy mojej wadze 100kg napina się tak ze praktycznie nie ma luzu. 

Stąd też pytanie jak powinno się prawidłowo ustawiać luz w Bandicie, na stopce bocznej czy centralnej (stojaka niestety nie posiadam) ? I czy ewentualnie uwzględniając większa wagę raidera (100~kg) zostawiać troszkę większy luz ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co pamiętam, te 2,5 cm luzu powinno być wtedy, gdy bandzior jest na stopce bocznej, przynajmniej w b12. Ja ustawiam luz tak, aby był w granicach centymetra-dwóch z jezdzcem(przyjemniej się jezdzi). Lepiej, gdy luz jest za duży, niż za mały, ze względu na trwałość łożysk, przede wszystkim na zębatce zdawczej. Zbyt mocno naciągnięty łańcuch w bandziorze wyje w czasie jazdy.

12 godzin temu, Adam M. napisał:

Czy jesli postawisz motocykl na centralce i krecisz tylnym kolem na luzie to luz lancucha w kazdym polozeniu zebatki ( kola ) jest taki sam ?

Dobrze to sprawdzić, bo świadczy o zużyciu napędu. Dobrze też sprawdzić, na ile ogniwa łańcucha da się odciągnąć od zębatki tylnej. Jeśli odchodzą mocno, do wymiany. Zerwany w czasie jazdy może zdemolować silnik. Łańcuch w czasie jego żywota napina się tak naprawdę tylko parę razy, potem musi iść na śmietnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...