Syrek Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) Dobrze panie rezysezzze :blink:....ACTA :blink: Przy jakim przebiegu mieliście luzy zaworowe do regulacji? Wydaje mi się,że mocniej zaczoł mi strzelać w tłumnik przy zamknięciu gazu, na liczniku mam 18 tys.km. Edytowane 17 Maja 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Dobrze panie rezysezzze :blink:....ACTA :blink: Przy jakim przebiegu mieliście luzy zaworowe do regulacji? Wydaje mi się,że mocniej zaczoł mi strzelać w tłumnik przy zamknięciu gazu, na liczniku mam 18 tys.km. Jeżeli strzela mocniej i nierównomiernie to przydała by się synchronizacja przepustnic. Po regulacji będzie miękko pyrkał w równych odstępach. Przynajmniej tak jest na seryjnym wydechu w ST1050. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Tak wydech jest seryjny, fajnie to brzmi, ale nie chciałbym zaszkodzić silnikowi. Czy przy rozlegulowanych przepustnicach, nie skaczą obroty ? Z obrotami u mnie wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) Tak wydech jest seryjny, fajnie to brzmi, ale nie chciałbym zaszkodzić silnikowi. Czy przy rozlegulowanych przepustnicach, nie skaczą obroty ? Z obrotami u mnie wszystko ok. Nie, po obrotach nie poznasz czy przepustnice są rozregulowane. Ewentualna zmiana prędkości obrotowej silnika spowodowana rozregulowaniem jednej (bądź kilku przepustnic) zostanie skorygowana przez ISC. Ale można to poznać po częstotliwości i dźwięku "pyrkania", po prędkości max itp. lub podpinając do TuneECU. http://www.triumphrat.net/ecm-and-fi-tuning-help-tips-and-tricks/165897-tuneecu-tps-and-isc-stepper-adjustment.html Edytowane 17 Maja 2013 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) Czy to jest mocno szkodliwe dla silnika? Dzięki za info :) Edytowane 17 Maja 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) Czy to jest mocno szkodliwe dla silnika? Dzięki za info :) Nie jest szkodliwe bo to pyrka w katalizatorze a nie w silniku. Ale wpływa na zwiększone zużycie paliwa i pogarsza osiągi. Warto robić synchro bo to niewielki koszt a efekty da się odczuć. Edytowane 17 Maja 2013 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Ponawiam pytanie, z czystej ciekawości :) Czy ktoś miał luzy zaworowe do regulacji, jeśli tak, to przy jakim przebiegu?W zeszłym sezonie, sprawdzałęm co prawda w Tiger 1050, ale ten sam silnik, przy ok 30tys.km i były w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Ponawiam pytanie, z czystej ciekawości :) Czy ktoś miał luzy zaworowe do regulacji, jeśli tak, to przy jakim przebiegu?W zeszłym sezonie, sprawdzałęm co prawda w Tiger 1050, ale ten sam silnik, przy ok 30tys.km i były w normie.Ja w swoim sprawdzałem przy 26 tyś. - nie było co dotykać - normy fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Sorki, ze tak wtracam posta ale poszukuje włascicieli Sprinta, chciałbym zobaczyc na zywo i ewent przymierzyc.Fajny sprzet, a moze i go kupie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 mam, ale starszy model 955i, i do tego RS a nie ST, ale jak byłbyś ciekaw, to masz niedaleko do Tychów bądź Oświęcimia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Sorki, ze tak wtracam posta ale poszukuje włascicieli Sprinta, chciałbym zobaczyc na zywo i ewent przymierzyc.Fajny sprzet, a moze i go kupie:Dja jestem właścicelem Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Dostałem dziś paczke z crash padami z firmy Renner i muszę powiedzieć ,ze na pierwszy rzut oka, wyglądają bardzo fajnie i soldnie :) Myśle ,że za takie pieniądze to bardzo dobry zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Przy zmianie oleju trzymacie się serwisówki, tzn co 10tys.km. czy może częściej? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Ja zmieniałem co 10 tys. , ale nie wiem jak inni. Na pewno częstsza zmiana nie zaszkodzi :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Słuchajcie mam pytanko.Z lewej strony w ST jest gniazdo zapalniczki. Jednak ma ono chyba mniejszą średnicę czy coś w tym stylu, bo standardowe wtyczki do zapalniczki nie pasują. Orientujecie się może gdzie można dokupić odpowiednią przejściówkę? A może to gniazdo trzeba po prostu wymienić? Pozdrawiam.Jutro ide szukać, bo nic takiego nie rzucilo mi się w oczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.