Skocz do zawartości

Triumph 1050 Sprint ST


Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze panie rezysezzze :blink:....ACTA :blink:

 

Przy jakim przebiegu mieliście luzy zaworowe do regulacji?

 

Wydaje mi się,że mocniej zaczoł mi strzelać w tłumnik przy zamknięciu gazu, na liczniku mam 18 tys.km.

Edytowane przez Syrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze panie rezysezzze :blink:....ACTA :blink:

 

Przy jakim przebiegu mieliście luzy zaworowe do regulacji?

 

Wydaje mi się,że mocniej zaczoł mi strzelać w tłumnik przy zamknięciu gazu, na liczniku mam 18 tys.km.

 

Jeżeli strzela mocniej i nierównomiernie to przydała by się synchronizacja przepustnic. Po regulacji będzie miękko pyrkał w równych odstępach. Przynajmniej tak jest na seryjnym wydechu w ST1050.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wydech jest seryjny, fajnie to brzmi, ale nie chciałbym zaszkodzić silnikowi. Czy przy rozlegulowanych przepustnicach, nie skaczą obroty ? Z obrotami u mnie wszystko ok.

 

Nie, po obrotach nie poznasz czy przepustnice są rozregulowane. Ewentualna zmiana prędkości obrotowej silnika spowodowana rozregulowaniem jednej (bądź kilku przepustnic) zostanie skorygowana przez ISC. Ale można to poznać po częstotliwości i dźwięku "pyrkania", po prędkości max itp. lub podpinając do TuneECU.

 

http://www.triumphrat.net/ecm-and-fi-tuning-help-tips-and-tricks/165897-tuneecu-tps-and-isc-stepper-adjustment.html

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jest mocno szkodliwe dla silnika? Dzięki za info :)

 

 

Nie jest szkodliwe bo to pyrka w katalizatorze a nie w silniku. Ale wpływa na zwiększone zużycie paliwa i pogarsza osiągi. Warto robić synchro bo to niewielki koszt a efekty da się odczuć.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie, z czystej ciekawości :) Czy ktoś miał luzy zaworowe do regulacji, jeśli tak, to przy jakim przebiegu?

W zeszłym sezonie, sprawdzałęm co prawda w Tiger 1050, ale ten sam silnik, przy ok 30tys.km i były w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie, z czystej ciekawości :) Czy ktoś miał luzy zaworowe do regulacji, jeśli tak, to przy jakim przebiegu?

W zeszłym sezonie, sprawdzałęm co prawda w Tiger 1050, ale ten sam silnik, przy ok 30tys.km i były w normie.

Ja w swoim sprawdzałem przy 26 tyś. - nie było co dotykać - normy fabryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ze tak wtracam posta ale poszukuje włascicieli Sprinta, chciałbym zobaczyc na zywo i ewent przymierzyc.

Fajny sprzet, a moze i go kupie:D

ja jestem właścicelem

meble biurowe

fotele obrotowe

krzesła obrotowe

krzesła konferencyjne

www.alias.org.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Słuchajcie mam pytanko.

Z lewej strony w ST jest gniazdo zapalniczki. Jednak ma ono chyba mniejszą średnicę czy coś w tym stylu, bo standardowe wtyczki do zapalniczki nie pasują. Orientujecie się może gdzie można dokupić odpowiednią przejściówkę? A może to gniazdo trzeba po prostu wymienić?

 

Pozdrawiam.

Jutro ide szukać, bo nic takiego nie rzucilo mi się w oczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...