Skocz do zawartości

sumadax

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sumadax

  • Urodziny 08/27/1979

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tychy

Osobiste

  • Motocykl
    Sprint RS 955i
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia sumadax

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

2

Reputacja

  1. Byłem kiedyś bliski zakupu samochodu w Superauto, nie zdecydowałem się, gdyż nie było możliwości odbycia u nich jazdy próbnej, odsyłali do dealera :) druga sprawa jaka była dla mnie istotna, to zakup za gotówkę, nie oferowali i chyba nie oferują takiej opcji. I tu moim zdaniem jest odpowiedź na pytanie o różnice w cenie, bo wydaje mi się, że firma ta nie zarabia na autach, a na udzielaniu kredytów.
  2. mam, ale starszy model 955i, i do tego RS a nie ST, ale jak byłbyś ciekaw, to masz niedaleko do Tychów bądź Oświęcimia
  3. niedawno potrzebowałem kupić na szybko jakieś spodnie, padło właśnie na 4biker, co prawda model moro http://4biker.pl/moro.php , ale nie sądzę, żeby jakoś sczególnie się różniły w sensie wykonania. przejechane w nich pewnie niewiele ponad 1000 km, więc opinia nie jest jakoś szczególnie miarodajna plusy: - do tej pory nie puściły wody - w sumie jakieś 450 km w deszczu, może nie mega ulewnym ale momentami dawało nieźle - komfortowe przy temperaturze 10 - 15 st, bielizna termo + podpinka i jest OK, powyżej 20 st, jak to gacie z membraną, jak się jedzie to fajnie, jak trzeba pochodzić to się robi ciepło, broń boże zakładać na gołe ciało :) - dobre zamki w rozporku i nogawkach, nie powinny się rozlecieć minusy: - brak regulacji wysokości ochraniaczy na kolanach, trzeba mierzyć koniecznie z motocyklem, stojąc, czy kucając wydaje się ok, jednak w czasie jazdy układają się zupełnie inaczej, u mnie są za wysoko, wywaliłem je po prostu, bo i tak nie spełniały swojej funkcji - moim zdaniem totalnie źle skrojone, chyba, że ja jestem jakiś niewymiarowy, spodnie dość luźne w nogach i w pasie, ale ledwo przechodzą przez dupę - mogłyby mieć trochę dłuższe nogawki szwy wydają się być przyzwoite, nie stwierdziłem niepokojących sygnałów przy wsiadaniu na moto, z czym miałem do czynienia w innych tanich spodniach, nie wiem jak się spisują wywietrzniki na udach, bo nie miałem okazji ich użyć generalnie spodnie tanie, nie oczekiwałem od nich zbyt wiele, ale trochę się zawiodłem, nie kupiłbym drugi raz, będą robiły raczej za drugą parę - awaryjną
  4. mało używana, rozmiar L (DL) reszta w linku http://tablica.pl/of...D5-ID2Hnth.html
  5. Miałem coś takiego, co prawda nie w Triumphie a w Aprilce, po zdjęciu plastików jak ręką odjął, częściowo pomogło podłożenie gumek w podejrzane miejsca, ale do końca nie dało się wyeliminować.
  6. Mój obecny moturek nabyłem ze stanem licznika ok 16tys km, nie wiem ile km miał nawinięty sam łańcuch. Zbudowałem prowizoryczną olejarkę. Dziś po trzech latach i dwóch butelkach hipolu dobijam do 50tys na tym samym łańcuchu. Więc polecam. Faktem jest, że wielu miszczów stwierdziłoby, że jeżdżę jak peezda :)
  7. bo to sprzęt dla emerytów prawie jak BMW :) osobiście 2 lata na sprincie RS 955i, zrobione ok 30k km, psuje się na potęgę: z 5 razy popsuł się olej, obie opony się popsuły, klocki hamulcowe, ino patrzeć jak się łańcuch popsuje a tak poważnie to poszła linka sprzęgła i zaczęła się przepalać kostka od alternatora pozdrawiam
  8. nie wiem jaki luz przewiduje producent tego modelu, ale 1,5cm to trochę mało, zazwyczaj jest to 2,5 - 3cm, obstawiałbym zbyt mocno naciągnięty łańcuch
  9. ten koleś (John Bloor) w 83r kupił upadającego Triumpha, przeniósł fabrykę do Hinckley i w 91r wznowił produkcję. To dzięki niemu możemy teraz cieszyć się nowymi modelami bielizny :) A trypla zaczęli produkować w 94r więc jak by nie patrzeć to w 2009 było 15 lat.
  10. Witam Całkowitym przypadkiem stałem się posiadaczem czegoś takiego:Arashi Phantom, na pierwszy rzut oka badziew, ale jako że nie musiałem wydać na to pieniędzy to przyjąłem. Wziąłem go w trasę, ok 500km, i przeżyłem :) Największe zdziwienie to, że całkiem fajnie leży na głowie, jest dość wygodny i lekki i daje dobrą widoczność. Trochę głośny i podwiewa od spodu, ale czego można oczekiwać za te pieniądze. Mówią, że darowanemu koniowi... Ale zajrzałem i sprawdziłem test SHARP i tu kolejne zdziwienie, 4 gwiazdki na 5 Nie to, żebym namawiał, ale jak ktoś nie ma (lub nie chce wydać) kasy, a mimo to posiadać w miarę bezpieczny kask, to... pzdr
  11. sorki, nie dopatrzyłem, ja miałem staruszkę jeszcze na rotaxie, więc nie pomogę pzdr
  12. chyba chodzi o 955i, silniki montowane bodajże od 98r także w daytonach i sprintach, pewnie różnią się jakimiś detalami i osiągami w poszczególnych modelach co do budy, to poszczególne modele sporo się różnią, nie wiem jak zawieszenia, bardziej zgłębiałem różnice w sprintach rs i st jak by co służę manualem do modeli z silnikiem 955i
  13. Problem, moim zdaniem, leży w szybie motocykla. Swego czasu miałem Aprilię Pegaso z wysoką szybą, w kasku integralnym był taki szum, że nie dało się wytrzymać, kiedy kupiłem kask enduro z szybą i daszkiem zrobiło się o wiele ciszej. Teraz mam motocykl bardziej sportowy i najlepiej mi się jeździ w kasku typu jet :) Najlepszy sposób na wybór kasku to jazda próbna, zawsze wybieram sklepy, które umożliwiają taką opcję. Zważywszy na porę roku, to trochę lipa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...