Skocz do zawartości

PeterS

Forumowicze
  • Postów

    343
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PeterS

  • Urodziny 06/21/1976

Informacje profilowe

  • Lubię
    Lotnictwo, moto, heavy metal
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    ETZ 250 + CBF 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    505099397
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia PeterS

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Sprzedam j. W. Szczegóły w linku: http://allegro.pl/kawaleryjki-kowbojki-tarbor-mustang-rozm-41-i6257444116.html
  2. Hi, szczegóły tutaj:http://olx.pl/i2/oferta/kawaleryjki-kowbojki-tarbor-mustang-rozm-41-CID5-IDcxAM3.html#:35ad928bb4 Kontakt: prv lub tel 5050dziewięć 9 trzy 9 siedem
  3. Witam, sprzedam j.w. szczegóły pod linkiem: http://olx.pl/oferta/kawaleryjki-kowbojki-tarbor-mustang-rozm-41-CID5-IDcxAM3.html#4ec9ad0a7c
  4. http://allegro.pl/show_item.php?item=3569008542 kontakt- prv
  5. Witam, sprzedam jak w tytule i poniższym linku. Cena 85 zł http://allegro.pl/spodnie-tekstylne-bf-ocieplane-podpinka-bcm-i3534179686.html mozliwośc obejrzenia, przymiarki, osobistego odbioru w Trzebini lub Olkuszu kontakt: prv lub tel 505099397
  6. Witam, szczegóły w linku: http://allegro.pl/risery-podwyzszenie-kierownicy-sw-motech-20mm-i3471258226.html cena: 99 zł. Kontakt: prv lub tel. 505099397
  7. Witam, szczegóły w aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=3275662072
  8. Hi, zastanawiam się nad wykupieniem lepszej połówce kursu kat. A. w tej szkole: http://www.aniol-osk.pl/ W zw. z tym pytanie - czy ktoś z Was robił tam kurs na moto, jeśli tak to byłbym dźwięczny za wszelkie opinie, przemyslenia i luźne uwagi ;) może byc na pw. Nie chodzi mi o to która szkoła jest najlepsza w K-owie i okolicach czy tp., tylko o tę konkretną- istotna tu jest możliwość odbywania jazd w Krakowie i Trzebini. No i oczywiście, z którym motoinstruktorem zagadać - przypuszczam, że skoro firma robi szkolenia w różnych miastach, to będzie ich kilku. pozdrawiam, P.
  9. Pomykam w Bell`u M4R i skrobnąłem o nim parę słów na 2 str. tego wątku. Na nakedzie rzeczywiście b. cichy, na moto z owiewkami - to zależy :/ Na CBF nie jest porażająco cichszy np. od Multiteca. Jest całkiem lekki - 1200g, gdy załozyłem po nim Qwesta to odczułem tę różnicę
  10. Z całym szacunkiem, ale lekko rozwala mnie ten klepany od lat banał, że DD jest najbezpieczniejsze i w ogóle najlepsze. Czy ktoś robił testy jak zachowują się microlocki czy inne paski zębate, a jak DD w razie "w"? Czy specyfika microlocków przy np. uderzeniu czołem zagraża zdrowiu? A jeśli DD są bezpieczniejsze to o ile np. procent? Ja osobiście nie spotkałem się z takimi testami (może gdzieś są). Jak na razie pewne(?) jest tylko, że jest najtańszy w produkcji (mało materiału), natrudniejszy w zapinaniu i lekko mechaci pasek.
  11. Totez własnie wiele zależy od moto. Nie jeździłem GSXR więc trudno mi się wypowiadać o głosności M4R na nim, ale np. B12 ma o wiele spokojniejszy opływ za owiewka niż CBF 1000, więc problem pewnie nie powstanie. Założyciel tematu niestety nie wypowiedział sie czym pomyka.
  12. Ja napalałem się na Szubrawca c3 ale jakoś nie chciał przypasować na baniak. Wybrałem więc Bella M4R - wg testu w Motogenie Schuberthy pod wzgl. tłumienia hałasu moga sie przy nim schować. Oczywiście wszystko jest względne - zalezy jakim moto jeździsz. Reklamy Schuberhów mają taka małą * - testowane na motocyklu bez owiewek.Nie piszą w jak laboratoryjnych warunkach. Przy moto z szybą (CBF1000) nie zauważyłem w M4R jakiejś porażającej różnicy. Zawirowane powietrze dalej huczy. Na MZ i HD Street Bob przy 110-140, przy zamknietych wlotach jest naprawdę, zaskakująco cicho :buttrock: . Jest wyraźnie lżejszy i troche mniejszy od Qwesta. Nie ma możliwości założenia fotochromatycznego pinlocka, ma twardszą wysciółkę, która zdecydowanie gorzej się dopasowuje do głowy niż w Qwescie. Jeździłem ze stoperami Motosafe, było za głośno. Popieprzyłem więc slogan o słyszeniu dźwięku silnika i pogotowia i znowu jeźdżę w zwykłych, które "tną" wszystkie dźwięki jak leci. Z tego co kiedyś wyczytałem na Preclach, ciekawą propozycją są stopery Howard Leight Max. Trza by obadać.
  13. Hi, prześmigałem SF ~~ 25kkm, miałem też kiedyś okazję zrobić tak ze 3 - 4 km Inazumą. Jest mniejsza od SF(może to tylko wrażenie, może kwestia bardziej "wciętego" siodła) ma słabszy dół, od bodaj 4krpm dostaje kopyto , SF jak wiesz, przyspiesza w miarę równomiernie, ale nie tak dynamicznie. GSX bardziej lubi kręcić. Hamulce gorsze niż w SF. MIałem wrażenie, ze Suzuki jest trochę "nadsterowne" - łatwo wchodziło w zakręt, ale trudniej było utrzymać równy łuk. Jakość wykonania SF trochę lepsza. Myślę, ze nie ma się co podniecać hydrauliczną regulacją luzów zaworowych - powoduje klepanie na zimnym, a koszt regulacji też nie zwala z nóg. Wynik - 60% na SF, 40% na GSX
  14. Po ~~550km Multitec został sprzedany. Jesli głosność SV55 = 10, to głosność Multi = ~8. Jest odczuwalnie cichszy, ale i tak dość głośny. Zastąpił go Bell M4R. Entuzjastyczna opinia zamieszczona w Motogenie nie do końca uwzglednia specyficzne warunki klimatyczne za szybą CBF1000 ale i tak jest wyraźnie cichszy i zdecydowanie lżejszy. Tylko to wqfiające zapięcie 2D... :banghead: Do tego wysoka szyba Givi + wysoki deflektor made by Darkojak + zatyczki (żadne tam profi - motosejfy, bo one tłumią nie to co trzeba w takich warunkach) i może być :bigrazz: Jeśli chodzi z kolei o zatyczki, to, jak podpowiada wyszukawarka na preclach - Howard Leight Max
×
×
  • Dodaj nową pozycję...