-
Postów
343 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O PeterS
- Urodziny 06/21/1976
Informacje profilowe
-
Lubię
Lotnictwo, moto, heavy metal
-
Skąd
Kraków
Osobiste
-
Motocykl
ETZ 250 + CBF 1000
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Telefon
505099397
-
Strona www
http://
Osiągnięcia PeterS
ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)
0
Reputacja
-
aukcja kończy się dzisiaj
-
Sprzedam j. W. Szczegóły w linku: http://allegro.pl/kawaleryjki-kowbojki-tarbor-mustang-rozm-41-i6257444116.html
-
Hi, szczegóły tutaj:http://olx.pl/i2/oferta/kawaleryjki-kowbojki-tarbor-mustang-rozm-41-CID5-IDcxAM3.html#:35ad928bb4 Kontakt: prv lub tel 5050dziewięć 9 trzy 9 siedem
-
Witam, sprzedam j.w. szczegóły pod linkiem: http://olx.pl/oferta/kawaleryjki-kowbojki-tarbor-mustang-rozm-41-CID5-IDcxAM3.html#4ec9ad0a7c
-
http://allegro.pl/show_item.php?item=3569008542 kontakt- prv
-
Witam, sprzedam jak w tytule i poniższym linku. Cena 85 zł http://allegro.pl/spodnie-tekstylne-bf-ocieplane-podpinka-bcm-i3534179686.html mozliwośc obejrzenia, przymiarki, osobistego odbioru w Trzebini lub Olkuszu kontakt: prv lub tel 505099397
-
Witam, szczegóły w linku: http://allegro.pl/risery-podwyzszenie-kierownicy-sw-motech-20mm-i3471258226.html cena: 99 zł. Kontakt: prv lub tel. 505099397
-
Witam, szczegóły w aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=3275662072
-
Hi, zastanawiam się nad wykupieniem lepszej połówce kursu kat. A. w tej szkole: http://www.aniol-osk.pl/ W zw. z tym pytanie - czy ktoś z Was robił tam kurs na moto, jeśli tak to byłbym dźwięczny za wszelkie opinie, przemyslenia i luźne uwagi ;) może byc na pw. Nie chodzi mi o to która szkoła jest najlepsza w K-owie i okolicach czy tp., tylko o tę konkretną- istotna tu jest możliwość odbywania jazd w Krakowie i Trzebini. No i oczywiście, z którym motoinstruktorem zagadać - przypuszczam, że skoro firma robi szkolenia w różnych miastach, to będzie ich kilku. pozdrawiam, P.
-
Cichy kask integralny
PeterS odpowiedział(a) na gringo77 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Pomykam w Bell`u M4R i skrobnąłem o nim parę słów na 2 str. tego wątku. Na nakedzie rzeczywiście b. cichy, na moto z owiewkami - to zależy :/ Na CBF nie jest porażająco cichszy np. od Multiteca. Jest całkiem lekki - 1200g, gdy załozyłem po nim Qwesta to odczułem tę różnicę -
Cichy kask integralny
PeterS odpowiedział(a) na gringo77 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Z całym szacunkiem, ale lekko rozwala mnie ten klepany od lat banał, że DD jest najbezpieczniejsze i w ogóle najlepsze. Czy ktoś robił testy jak zachowują się microlocki czy inne paski zębate, a jak DD w razie "w"? Czy specyfika microlocków przy np. uderzeniu czołem zagraża zdrowiu? A jeśli DD są bezpieczniejsze to o ile np. procent? Ja osobiście nie spotkałem się z takimi testami (może gdzieś są). Jak na razie pewne(?) jest tylko, że jest najtańszy w produkcji (mało materiału), natrudniejszy w zapinaniu i lekko mechaci pasek. -
Cichy kask integralny
PeterS odpowiedział(a) na gringo77 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Totez własnie wiele zależy od moto. Nie jeździłem GSXR więc trudno mi się wypowiadać o głosności M4R na nim, ale np. B12 ma o wiele spokojniejszy opływ za owiewka niż CBF 1000, więc problem pewnie nie powstanie. Założyciel tematu niestety nie wypowiedział sie czym pomyka. -
Cichy kask integralny
PeterS odpowiedział(a) na gringo77 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Ja napalałem się na Szubrawca c3 ale jakoś nie chciał przypasować na baniak. Wybrałem więc Bella M4R - wg testu w Motogenie Schuberthy pod wzgl. tłumienia hałasu moga sie przy nim schować. Oczywiście wszystko jest względne - zalezy jakim moto jeździsz. Reklamy Schuberhów mają taka małą * - testowane na motocyklu bez owiewek.Nie piszą w jak laboratoryjnych warunkach. Przy moto z szybą (CBF1000) nie zauważyłem w M4R jakiejś porażającej różnicy. Zawirowane powietrze dalej huczy. Na MZ i HD Street Bob przy 110-140, przy zamknietych wlotach jest naprawdę, zaskakująco cicho :buttrock: . Jest wyraźnie lżejszy i troche mniejszy od Qwesta. Nie ma możliwości założenia fotochromatycznego pinlocka, ma twardszą wysciółkę, która zdecydowanie gorzej się dopasowuje do głowy niż w Qwescie. Jeździłem ze stoperami Motosafe, było za głośno. Popieprzyłem więc slogan o słyszeniu dźwięku silnika i pogotowia i znowu jeźdżę w zwykłych, które "tną" wszystkie dźwięki jak leci. Z tego co kiedyś wyczytałem na Preclach, ciekawą propozycją są stopery Howard Leight Max. Trza by obadać. -
inazuma gsx750 czy sevenfifty cb750
PeterS odpowiedział(a) na Profesor temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Hi, prześmigałem SF ~~ 25kkm, miałem też kiedyś okazję zrobić tak ze 3 - 4 km Inazumą. Jest mniejsza od SF(może to tylko wrażenie, może kwestia bardziej "wciętego" siodła) ma słabszy dół, od bodaj 4krpm dostaje kopyto , SF jak wiesz, przyspiesza w miarę równomiernie, ale nie tak dynamicznie. GSX bardziej lubi kręcić. Hamulce gorsze niż w SF. MIałem wrażenie, ze Suzuki jest trochę "nadsterowne" - łatwo wchodziło w zakręt, ale trudniej było utrzymać równy łuk. Jakość wykonania SF trochę lepsza. Myślę, ze nie ma się co podniecać hydrauliczną regulacją luzów zaworowych - powoduje klepanie na zimnym, a koszt regulacji też nie zwala z nóg. Wynik - 60% na SF, 40% na GSX -
Co po Airoh`u SV55?
PeterS odpowiedział(a) na PeterS temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Po ~~550km Multitec został sprzedany. Jesli głosność SV55 = 10, to głosność Multi = ~8. Jest odczuwalnie cichszy, ale i tak dość głośny. Zastąpił go Bell M4R. Entuzjastyczna opinia zamieszczona w Motogenie nie do końca uwzglednia specyficzne warunki klimatyczne za szybą CBF1000 ale i tak jest wyraźnie cichszy i zdecydowanie lżejszy. Tylko to wqfiające zapięcie 2D... :banghead: Do tego wysoka szyba Givi + wysoki deflektor made by Darkojak + zatyczki (żadne tam profi - motosejfy, bo one tłumią nie to co trzeba w takich warunkach) i może być :bigrazz: Jeśli chodzi z kolei o zatyczki, to, jak podpowiada wyszukawarka na preclach - Howard Leight Max