Skocz do zawartości

grooc

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O grooc

  • Urodziny 09/21/1974

Osobiste

  • Motocykl
    CBF 600SA + Z125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    KRK

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia grooc

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Wyciągam temat dla przypomnienia, ponieważ spotkanie na teorii w Krakowie już pojutrze. Może ktoś się jeszcze zdecyduje na uczestnictwo jeszcze rzutem na taśme. Wszyscy zdeklarowani uczestnicy powinni otrzymać kilka dni temu wiadmość email odemnie i od Marka. Przypominam info o szkoleniu TEORETYCZNYM: Termin: 18.04, piątek Rozpoczęcie: 18:00 Adres: Kraków, Racławicka 60, Centrum Wspinaczkowe FOTRECA, www.cwf.pl Mapka dojazdowa: http://www.cwf.pl/index.p...d=69&Itemid=129 Szkolenie będzie trwało ok. 6-8 godzin, więc przygotujcie się na późny powrót. Jeśli będzie ktoś "niezmotoryzowany", nie powinno być problemu z odwiezieniem przez kogoś z uczestników posiadających środek transportu. Więc do zoba :biggrin: PS. Jeden z uczestników szkolenia będzie jechał na szkolenie z Gorlic samochodem, więc jest możliwość "autostopa". W związku z tym jeśli ktoś z uczestników mieszka na drodze Gorlice- Kraków (Nowy Sącz, Gdów, Brzesko, Bochnia, Wieliczka, etc.) prosze o info, zorganizujemy się.
  2. Witam, po wszystkich korektach organizacyjnych wiadomosc od ProMotor otrzymamy w dniu dzisiejszym (wtorek), wieczorem lub w nocy- muszą zapaść jeszcze ostatnie ustalenia w sprawie sali (pozajmowane terminy, niestety). I to już chyba ostatnie przesuniecie terminu. Uprzedzajac pytania: - wykład teoretyczny jest obowiązkowy - Marek nie podejmie się przeszkolenia praktycznego osoby bez podstaw teoretycznych - nie ma możliwości zmiany terminu teorii, będzie to termin ustalony przez ProMotor - jazdy praktyczne ustalimy sobie z Markiem w okresie 2-3 tygodniowym - wszelkie szczegóły ustalimy sobie z Markiem podczas szkolenia teoretycznego - płacić za szkolenie będziemy Markowi na bieżąco, po każdych zajęciach Z tego co wiem od Marka zajęcia teoretyczne na tyle wciągają uczestników, że sami przedłużają je pytaniami. Sprawa stroju na szkolenie: obowiązkowy jest pełny strój ochronny z ochraniaczami. Wiec do zobaczenia :icon_razz:
  3. Witam, rozmawiałem dziś z Markiem i sprawy mają się tak: - kurs jest w 100% potwierdzony - dostaniemy wszyscy w najbliższy CZWARTEK 3.04 wiadomość na podane emaile od Marka Godlewskiego co do dokładnych ustaleń w sprawie kursu - mam nie podawać żadnych dat aby nie siać zamętu, jasno określi sprawę Marek kiedy napisze, jednak szykujcie terminy na okres 2 połowy kwietnia i przełomu maja - tymczasem jest prośba, abyśmy "wkręcili się" w moto po zimie, mamy wyjeździć po kilka stówek km, będzie nam lepiej szło na ćwiczeniach i więcej osiągniemy W przypadku gdyby ktoś kto zadeklarował się na kurs (ostatnia lista w moim poście powyżej) nie otrzymał w czwartek wiadomości (może to być nawet bardzo późny wieczór lub noc) proszę o informację- będzie to oznaczało że posiadam błędny email i naprawimy sprawę. Z oczywistych względów nie podam kontaktów na forum publicznym, jednak kto z uczestników kursu chce (lub nie przysłał mi w potwierdzeniu obecności) może dla bezpieczeństwa przysłać do mnie na PW swojego emaila i tel. kontaktowy, to będzie teraz najważniejszy kontakt w sprawie kursu. Jeśli coś się pojawi nowego w sprawie- będę pisał na bieżąco.
  4. Witam, oto ostateczna lista osób zadeklarowanych na szkolenie z FM: - grooc - WS - pankracy - tmo - bert - hasiek - subbar - MegaMrowa - BartekG Łacznie jest nas 34 osoby. Przekazuję powyższą listę do ProMotor. Planowym terminem rozpczęcia kursu jest najbliższy (28.03) lub kolejny (04.04) weekend. Decyzja co do ostatecznego terminu rozpoczęcia kursu należy do ProMotor. Rozpoczęcie kursu jest zależne również od prognozy pogody. Kurs będzie można odbyć najprawdopodobniej w okresie 2 TYGODNI (na taki czas chłopaki z ProMotor zatrzymają się w Krakowie). Jedynym sztywnym terminem na tą chwilę będzie tylko 6 godzin TEORII, zajęcia praktyczne do ustalenia w okresie w/w 2 tygodni. Pozostałe założenia są bez zmian. Kurs ze strony Promotor organizuje Marek Godlewski (konikkonik), we wszelkich sprawach technicznych proszę kontaktować się bezpośrednio z nim. Wszelkie dodatkowe zgłoszenia proszę kierować już do Marka. Dokładne kontakty na stronie www.pro-motor.pl Do zobaczenia :crossy:
  5. Witam, na tą chwilę swoją obecność na wiosennym kursie z FM potwierdzili: - WS - pankracy - tmo - bert - hasiek - subbar - MegaMrowa - BartekG Jeśli są jeszcze chętni- lista jest otwarta do 16.03. Razem są jak narazie 23 osoby ze wszystkich forów. Zgłoszenia do mnie na priv, zawierające: imię i nazwisko, email kontaktowy i tel. kontaktowy. Bieżące informacje o kursie: - kurs ma się odbyć po Świętach Wielkanocnych, najprawdopodobniej na placu w Skawinie - Marek chce przyjechać na dwa tygodnie, więc możliwe są ćwiczenia tygodniu, nie tylko w weekendy - pierwszy wykład, 6 godzinny, odbędzie w piątkowe popołudnie - uczestnicy będą podzieleni na dwie grupy - każdy uczestnik ma wyjeździć 4 x 2 godziny - najprawdopodobniej będą dwie osoby prowadzące szkolenie - sprzęt: przede wszystkim jeździmy na Suzuki GS 500 '2006, jest też dla cięższych gości (powyżej 100 kg) Honda CB-500 - na GSie pojeździć musi każdy uczestnik, ale nie cały czas - dla chopperowców jest Honda Shadow, na życzenie ją przywiozą i mogą pouczyć tego samego na tego typu moto zainteresowanych, ale po minimum dwóch razach po 2 godziny na GSce - ogólnie do dyspozycji mają 17 motocykli - kasa: warunki nieco się zmieniły: wykład 100 pln od osoby, natomiast jazdy 75 pln za godzinę. Razem daje to 700 PLN całość kursu. Podstawowy plan minimum to 4 x 2 godziny indywidualnie w siodle pod okiem Marka. To podnosi szacowany koszt tego kursu, dlatego warto się zastanowić, zanim się zrezygnuje na dzień przed wykładem z braku kasy. Po recenzje Marek odsyła do ludzi z Krakowa, którzy odbyli kurs doszkalający w Warszawie.
  6. Witam, wiosna się zbliża, czas pomyśleć o kolejnym podejściu do kursu. Proponowany nowy termin to przełom marca i kwietnia. Założenia narazie bez zmian: 1 weekend (Kraków piątek wieczór teoria 6h, sob-nie praktyka), 8h jazdy na moto dla każdego uczestnika, koszt ok. 550 PLN, lokalizacja jazd to plac w Skawinie. Proszę o potwierdzenie obecności / nowe zapisy (wiadomość na PW do mnie: imię i nazwisko, email kontaktowy i tel. kontaktowy). Z dotychczasowych userów FM zgłosili się: - grooc - jeszua - wadir - Witt - WS - Jeż - dareusz - TomGór - krycek - pankracy - MeDeViLL - tmo - bert - hasiek - subbar - MarianKa - kropka8 - Penetratore - Gremlin2 Proszę każdą osobę o potwierdzenie, ostateczny termin potwierdzenia/ zapisów to 16 marca 2008. Informacje będę przekazywał na bieżąco. Pozdrawiam.
  7. Witam, jako że planuję zakupić pierwsze własne buty motocyklowe a nie mam doświadczenia w temacie, chciałbym zasięgnąć opinii speców Więc wyszukałem na Allegro takie oto laczki: http://www.allegro.pl/item277054594_buty_n...uper_cena_.html Cena- 329 PLN. Pytania: - czy jest to dobra cena za te buty - czy te buty są coś warte, jakieś doświadczenia użytkowników - czym powinienem się kierować przy wyborze butów na moto - jakie inne buty w tej cenie moglibyście ew. polecić - czy warto dopłacić do butów droższych (cena ok. 500 PLN) a jeśli tak to jakich i dlaczego Jeżdżę na CBF 500, moto traktuję użytkowo- dojazdy do pracy, jazda po mieście, wypady za miasto. Buty wyłącznie nowe, zużyte trepy jakoś mnie nie pociągają Dzięki za wszelką pomoc.
  8. No i niestety, wiadomość od Marka Godlewskiego: "Z uwagi na aurę, odwołujemy przyjazd na zajęcia. Na www.icm.edu.pl jest tragicznie w waszym rejonie. Jestem jednak pełen nadziei na przyszłość, załatwiliśmy bardzo dużo. Plac i sala wykładowa jest dostępna na razie za free. Osoby, które są właścicielami tych obiektów są bardzo sympatyczne i gotowe do współpracy. Jeżeli pogoda w tym roku jeszcze da nam szansę , to my jesteśmy gotowi na przyjazd. Jeżeli nic nie wyjdzie teraz, to na wiosnę umówimy się na szkolenia (mam nadzieję, że nie jedno)." Więc dalsze info na bieżąco, ale coraz mniejsze te szanse na ten rok... Jeśli pogoda nie pozwoli w tym roku, zachowam Wasze kontakty i zwołamy się ponownie na wiosnę. Pozdrawiam.
  9. W Krakowie jest możliwość zdawania egzaminu ŁĄCZONEGO, od razu teoria i praktyka- w 1 dzień. Zapisujesz się i ok. miesiąca czekania. Jak zdasz teorię (informacja bezpośrednio po zakończeniu testu) czekasz chwilę w poczekalni i wychodzisz na plac. Nie wiem czy jest taka możliwość w każdym ośrodku, ale w krakowskim tak- dopiero co sam zdawałem. A co do samego egzaminu w Kraku: - egzamin można zdawać łączony- j/w napisałem - na moto zdaje się po 4-5 osób, u nas było 5 zapisanych, ale tylko 4 przyszło (3 gości i dziewczę), wszyscy wzięliśmy egzamin łączony - testy- bajeczka, 5 minut i wszyscy zdaliśmy bezbłędnie, wyniki i do poczekalni na praktyczny - na egzaminatora trafiłem naprawdę równego, pan starszej daty, stateczny, dość wesoły- miał niewielką plamę/skazę na twarzy, więc łatwo go poznać - zdawałem w swoim kasku, kombinezonie i rękawiczkach- nie było najmniejszego problemu - egzaminator zapytał, kto chce zdawać pierwszy, żeby nie musiał nieszczęśnika wyznaczać- zgłosił się sam jeden chłopak, bo się śpieszył :icon_rolleyes: Ja byłem jako drugi, już alfabetycznie, dziewczę wyznaczył na końcu jako przywilej płci :crossy: - dali nam GN125(!), super zadbany, wygrzany przed egzaminem (pojeździł nim po ośrodku jakiś gostek z MORD, potem stał na załączonym silniku w czasie ustaleń), ale strasznie był jakiś słaby i do tego sam gasł... Nie żeby mi się wydawało- po pierwsze jeździłem cały czas na GN125 i GN250 na kursie, były mocno zdezolowane (bardzo mocno), ale lepiej chodziły od tego MORDowskiego, po drugie chłopak co zdawał przedemną ostrzegał mnie, żebym uważał, bo jemu jakoś debilnie zgasł - egzaminator NIE wymagał: oglądania się w ósemce, slalomie, włączania kierunkowskazów, etc. Wytłumaczył jak kolejno mamy robić manewry, gdzie możemy zawracać i jak (praktycznie jak nam się podobało :wink:) Jedyne co wymagał, to przed ostatnim slalomem, kiedy zawraca się w "powrotną" część slalomu mieliśmy się tak obejrzeć, żeby spojrzeć mu w oczy (a stał na początku slalomu, za ósemką, więc żeby go zobaczyć trzeba było praktycznie wstać na stopkach i przekręcić się całym ciałem) - mi moto zgasło w ósemce, na początku jak wjechałem- rozpędziłem się na jedynce, zapiąłem dwójkę, puściłem sprzęgło i bleeeee- stoję! Współtowarzysze mówli, że oczy miałem jak naleśniki ze zdziwienia- szok! Zapaliłem, zawróciłem i od nowa, ale jechałem już na jedynce, na półsprzęgle i przegazówce, całą ósemkę. W slalomie spróbowałem znowu wrzucić 2, ale znowu jak się rozpędziłem i puściłem sprzęgło to go zdławiło- zgasł (!), ale z rozpędu sam zapalił, tak jak "na pych". Utrzymałem się, więc dalej już ciągnąłem na półsprzęgle dla bezpieczeństwa. Reszta poszła łatwo. Plac oblało dziewczę, najpierw podczas tego "gębokiego" obejrzenia się w slalomie straciła równowagę i się podparła, potem w stresie wyleciała z ósemki, kiedy powtarzała. Szkoda, ale nie mogło być innej decyzji, jakby nie naginać. - przed placem sprawdziliśmy stam moto RAZEM, we trzech :biggrin: Najpierw ktoś pokazał cośtam, potem inny cośtam, ja sprawdziłem czy świecą stopy (ręka i noga) i czy klakson działa :biggrin: - omówiliśmy trasę jazdy egzaminacyjnej wspólnie przed wyjazdem (zapytał czy wiemy gdzie mamy jechać), wyłumaczył dokładnie jeśli były wątpliwości, no i w drogę - głośnik w hełmie (krótkofalówka!) był przymontowany do tego Wordowskiego z tyłu, a ja że chciałem w swoim kasku, to mi powiedzieli, zebym włożył do kieszeni kamizelki ostrzegawczej, na piersi- ni ch..a nie słyszałem :biggrin:)) - po drodze egzaminator nic się nie odzywał, wiedzieliśmy jak mamy jechać, więc niby po co :clap: Na początku tylko coś powiedział, ale nie zrozumałem o co chodzi, więc jechałem bezstresowo dalej (chodziło o niezapiętą kamizelkę jak się później po powrocie okazało) - jak wróciliśmy już do ośrodka, to źle pojechałem, w inną drogę, no to tylko "no i gdzie pan jedziesz" usłyszałem :biggrin: Jak chciałem zawracać to: "jedź już pan tam naookoło, jakżeś już pan wjechał", no to pojechałem - potem: dziękuję bardzo, wynik egzaminu POZYTYWNY :flesje: - no to podziekowałem, pożegnałem się, zwinąłem manatki, w auto i nach hause Po 5 dniach(!) od egzaminu odebrałem gotowe, nowe prawko- we wtorek zdawałem, w czwartek zostało wysłane z wytwórni papierów do Krakowa, w poniedziałek o 8 rano byłem w UMK i dostałem :flesje:
  10. Witam, ostateczne informacje co do kursu Pro-Motor w Krakowie: 1. Szkolenie teoretyczne: piątek 12 października, start godzina 18.00 (do ok. 24), ul. Racławicka 60, Kraków, wejście od sali wspinaczkowej. Jest to jeden i jedyny termin dla wszystkich uczestników kursu. 2. Jazdy praktyczne: Skawina, plac przyzakładowy H+H Polska (Prevar), ul. Energetyków 1, dwa terminy, do wyboru: - 13/14 października, godz. 8-18 - 20/21 października, godz. 8-18 3. Szkolenie teoretyczne jest obowiązkowe, koszt teorii 50 PLN/ osoba 4. Terminy jazd praktycznych ustalimy podczas szkolenia teoretycznego, będzie tutaj możliwość manewru, aby dopasować czas do swoich możliwości. Założenie jest takie, że każdy z uczestników podczas kursu musi wyjeździć 8 godzin na moto (4 razy po 2h). Więc te kolejne 2-godzinne cykle będziemy ustawiać w/g możliwości czasowych (do wyboru: 1 lub 2 weekend, sobota lub niedziela, rano lub po południu). Możliwych wariacji jest bardzo dużo i myślę, że każdemu "chcącemu" uda się dopasować odpowiadające dni i godziny. 5. Gdyby w wybrany weekend nie dopisała pogoda, praktyka zostanie przeniesiona na kolejny weekned. 6. Koszt: trzeba przygotować się na wydatek 500 PLN/ osoba. Podany koszt obowiązuje za całość kursu: teoria + praktyka. 7. Na tą chwilę zadeklarowanych jest 16 uczestników, w tym 7 z forum.motocyklistow: - grooc - WS - pankracy - tmo - bert - hasiek - subbar W razie zmian proszę o informację. Gdyby ktoś jeszcze chciał dołączyć do uczestnictwa tzw. rzutem na taśmę- proszę o niezwłoczne info, na forum lub PW. Pozostałe informacje otrzymamy od Pro Motor na wskazane przy zgłoszeniu emaile. Do zobaczenia i dzięki.
  11. Witam, oficjalne zalecenie Marka z Pro Motor: MODLIMY SIĘ O POGODĘ! Termin: 6-7 października. :biggrin: Na tą chwilę praktycznie wszystko jest dograne, przy poprzednich założeniach. Termin 5-6-7.10, plac w Skawinie na Energetyków. Na tą chwilę potwierdzonych jest 15 uczestników, w tym 7 z forum.motocyklistow: - grooc - WS - pankracy - tmo - bert - hasiek - subbar Do tego jeszcze kilka osób do potwierdzenia. Proszę o szybkie info, jeśli ktoś się jeszcze zdecyduje. Pozdrawiam i do zobaczenia :biggrin:
  12. Zdane, 11 września, kat A. A co ciekawe mam już dokument, dziś odebrałem- czekałem 6 dni razem, ale tylko 3 robocze w tym :icon_exclaim::):icon_mrgreen: Za 2 dni po egzaminie dokument był wyprodukowany i wysłany do urzędu, dziś zadzwoniłem i słyszę, że jest do odbioru. To na moto i dawaj :icon_eek:
  13. Witam, na tą chwilę swój udział w szkoleniu, przy przedstawionych założeniach, potwierdziło 8 osób, w tym 5 z forum.motocyklistow: - grooc, czyli ja :) - pankracy - bert - hasiek - subbar Czy to już wszyscy zainteresowani, którzy pozostali z wstępnej grupy? Ostateczny termin zgłoszenia do kursu to najbliższa niedziela, 23 września, w poniedziałek zaczynamy ostateczną organizację, jeśłi sprawa dojdzie do skutku. Pozdrawiam.
  14. W Kraku egzaminy praktyczne kończą się w październiku, na początku. Nowe edycja dopiero na wiosne. I raczej wydaje mi się, że może być problem z terminem na ten rok- są długie terminy, czekałem 1,5 miesiąca. Wtedy najbliższy ośrodek to Tarnów, tam egzaminują cały rok, trzeba się wtedy przejechać 80 kilosów :icon_biggrin:
  15. Proszę: http://rapidshare.com/files/56263658/PJA.zip.html 1. Ściągnąć 2. Rozpakować 3. Nagrać na CD (wszystko co jest w folderze PJA) 4. Do kompa i odpalać 5. Powodzenia :icon_rolleyes:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...