Skocz do zawartości

Triumph 1050 Sprint ST


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie

 

Kupilem wlasnie Triumph Sprint St 1050 i niestety mam kilka problemow z nim...

 

Jeden z powazniejszych to halas dochadzacy chyba z okolic tylnej zebatki. Obracajac kolem slychac jakby cos w srodku tylniego kola przeskakiwalo... Zastanawiam sie czy to nie lozysko daje taki dzwiek... ale nie jestem pewien...

 

Czy ktos spotkal sie z dziwnym halasem , stukaniem z okolic zebatki. LAncuch jest odpowiednio naciagniety i jest w odpowiednim stanie dodam.

 

pozdrawiam

 

 

 

 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

 

Kupilem wlasnie Triumph Sprint St 1050 i niestety mam kilka problemow z nim...

 

Jeden z powazniejszych to halas dochadzacy chyba z okolic tylnej zebatki. Obracajac kolem slychac jakby cos w srodku tylniego kola przeskakiwalo... Zastanawiam sie czy to nie lozysko daje taki dzwiek... ale nie jestem pewien...

 

Czy ktos spotkal sie z dziwnym halasem , stukaniem z okolic zebatki. LAncuch jest odpowiednio naciagniety i jest w odpowiednim stanie dodam.

 

pozdrawiam

 

 

 

 

 

Obstawiam łożysko - jaki jest przebieg tego moto?

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 tys mil.

 

Szukalem ale nie moge znalezc gdzie kupic tylnie lozysko i ile kosztuje.... czy tylko dealer zostaje ?

 

Zapytaj w jakimś serwisie. W UK chyba nie ma problemu z serwisem Triumpha? :D

 

Ps. Trochę mały przebieg jak na problem z łożyskiem, ale poprzedni właściciel mógł je wykończyć przez zbyt mocny naciąg łańcucha...

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

 

Kupilem wlasnie Triumph Sprint St 1050 i niestety mam kilka problemow z nim...

 

Jeden z powazniejszych to halas dochadzacy chyba z okolic tylnej zebatki. Obracajac kolem slychac jakby cos w srodku tylniego kola przeskakiwalo... Zastanawiam sie czy to nie lozysko daje taki dzwiek... ale nie jestem pewien...

 

Czy ktos spotkal sie z dziwnym halasem , stukaniem z okolic zebatki. LAncuch jest odpowiednio naciagniety i jest w odpowiednim stanie dodam.

 

pozdrawiam

 

 

Zdejmij tylne koło i zobacz jak wyglądają łożyska.Jeśli winne jest jedno z nich to masz dwa trzy wyjścia:

- oddać mechanikowi który zamówi odpowiednie i je wymieni ;

- zamówić w serwisie podając model i rocznik moto i wymienić własnoręcznie;

- zczytać oznaczenia łożyska na obudowie , poszukać w sklepach internetowych , aukcjach lub zamówić w sklepach w realu , a póżniej wymienić.

Nie wiem jak jest w tym konkretnym modelu moto ale najczęściej wraz z wymianą łożyska należy wymienić pierścień uszczelniający bo przeważnie to jego uszkodzenie jest odpowiedzialne za przedwczesne zużycie łożyska.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

 

Kupilem wlasnie Triumph Sprint St 1050 i niestety mam kilka problemow z nim...

 

Jeden z powazniejszych to halas dochadzacy chyba z okolic tylnej zebatki. Obracajac kolem slychac jakby cos w srodku tylniego kola przeskakiwalo... Zastanawiam sie czy to nie lozysko daje taki dzwiek... ale nie jestem pewien...

 

Czy ktos spotkal sie z dziwnym halasem , stukaniem z okolic zebatki. LAncuch jest odpowiednio naciagniety i jest w odpowiednim stanie dodam.

 

pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

Gdy kupiłem swojego miał chyba to samo, u mechanika nic nie znaleziono bo objaw zniknął nagle sam i nie wraca a zrobiłem od tego czasu ponad 10tyś.

Czasem zdarza się że pyknie tak ze 3 razy przy wytaczaniu moto z garażu tyłem poza tym spokój.

na łożyska chyba teraz pozaglądam bo akurat koła ściągnięte do zakładania opon

 

i co nikt nie podpowie?

 

wydaje mi się że to jakiś błąd w polskiej instrukcji, popatrzę dzisiaj ale wg. instrukcji angielskiej jest napięcie wstępne z podaną ilością "kliknięć" dla poszczególnych obciążeń i regulacja dobicia z ilością obrotów ale inny obrazek i ta śruba jest w innym miejscu.

Właśnie znalazłem niemiecką instrukcję i jest to samo, w garażu mam angielską i jest na 100% inaczej.

Będę dzisiaj to zrobię "skan" i podeślę.

 

 

OK

w polskiej i niemieckiej instrukcji jest ewidentnie błędny obrazek przedstawiający umiejscowienie regulacji dobicia.

W realu i w angielskiej jest tak :

 

13878864.jpg

 

i przy okazji ustawienia, ale to chyba jest i w polskiej :

 

90757683.jpg

Edytowane przez regis70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie troche i zinnej beczki...

 

Poszukuje kufra centralnego, orginalny Triumpha jest troche za drogi wiec szukam jakis zamiennik.

 

Moj ST jest koloru czarnego wiec chcialbym kuferek z malowaniem czarnym aby sie komponowal ladnie z reszta tzn. lakieram motoru i kuframi bocznymi Triumpha.

 

Czy mozecie jakis polecic jaki kupic na allegro lub gdzies..... ?

 

pozdr.

 

P.S sprawa z stukaniem w tylnym kole bedzie rozwiazywana pozniej z uwagi na brak czasu ale poczytalem troche na forach angielskich i to jest b. czesta przypadlosc nawet w motorach o duzo mniejszych przebiegach.....

 

pozdrawiam

Edytowane przez krytek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

P.S sprawa z stukaniem w tylnym kole bedzie rozwiazywana pozniej z uwagi na brak czasu ale poczytalem troche na forach angielskich i to jest b. czesta przypadlosc nawet w motorach o duzo mniejszych przebiegach.....

 

 

 

a doczytałeś co może być przyczyną tego stukania? u mnie ustało ale jakby była możliwość ustalenia przyczyny byłbym spokojniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko.

Od dwóch tygodni ujeżdżam ST Sprinta z 2008r :)

Mam prośbę, jeżeli ktoś z Was ma instrukcję PL w PDF'ie i przesłał mi na maila, byłbym bardzo wdzięczny. Mój adres [email protected]

Z góry dziękuję :buttrock:

<<=== BORN TO RIDE ===>>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko.

Od dwóch tygodni ujeżdżam ST Sprinta z 2008r :)

Mam prośbę, jeżeli ktoś z Was ma instrukcję PL w PDF'ie i przesłał mi na maila, byłbym bardzo wdzięczny. Mój adres [email protected]

Z góry dziękuję :buttrock:

wysłałem

meble biurowe

fotele obrotowe

krzesła obrotowe

krzesła konferencyjne

www.alias.org.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, prywatne sprawy 2 osób nie dotyczące pozostałych użytkowników forum proszę załatwiać za pośrednictwem pw; do tego właśnie służą

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...