Skocz do zawartości

Odświeżanie japońskiego klasyka :)


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W warszawie jest firma zajmująca sie komputerowym badaniem przepływu czynnika. Jest to droga zabawa ale pokazuje gdzie i co można wybrać. Jako że nie mam pieniędzy na tą zabawe postanowiłem sam poprawić nie co fabryke mając na uwadze to co Pan pisał czyli że niekoniecznie ta operacja da pacjentowi więcej energii. Po złożeniu silnika oczywiście napisze relacje z jazdy (pomogło bądź nie) szczerze, ażeby inni mogli z tego skorzystać. Przeprowadziłem też taki zabieg w samochodzie z 16 zaworową głowicą i dało to bardzo pozytywne efekty. Na tyle odczuwalne żeby o nich wspomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważalnie zwiększyła sie elastyczność silnika i jego reakcja na gaz. Wcześniej był nieco przymulony (kto jeździł lanosem 1,6 16V wie ocb). Nie trzeba teraz wachlować drążkiem zmiany biegów tylko wcisnąć w podłoge i suszyć zęby w uśmiechu od ucha do ucha że ten samochód jedzie. Wcześniej jechał też, to prawda ale dopiero od jakiś 3, 4 tyś obr. Teraz już przy 2,5tyś silnik żwawo rwie do przodu. I na biegu jałowym, reakcja na gaz jest bardziej spontaniczna i szybsza. Wcześniej jakby cos go tam hamowało. Niby niewiele dłubniete w tych kanałach a jednak. No i połowa głowicy jest nowej po zerwaniu rozrządu:P Wszystkie zawory, prowadnice i uszczelniacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

No, to sobie dokupiłem orginalny błotnik i kolejne zegary :crossy:

 

Jedna fotka mi nawet wyszła w miarę

 

http://bikepics.com/pictures/1175099/

 

http://bikepics.com/pictures/1175097/

 

Niedługo trzeba będzie przetestować

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam kolejne posty Rafcia i dochodzę do wniosku że wyrasta nam nowy specjalista od tuningu taki polski Yoshimura. Teraz to będzie ponad 200kM z litra tylko moment obrotowy gdzieś po drodze szlag trafił ale to nic bo po przekroczeniu 18000 obrotów mocy aż za tyle.

Kolega słyszał że dzwonią tylko nie jest pewny w którym kościele.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega słyszał że dzwonią

Rafciowi chyba zawory dzwonią... :icon_rolleyes:

 

To że po kompletnym remoncie wychechłanej głowicy w starym lanosie wzrosła elastyczność to wierzę tyle że to nie ma nic wspólnego z powiększaniem kanałów :P

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dopiszę sobie coś jeszcze w temacie :icon_mrgreen: Motocykl działa praaawie świetnie, z zapłonem nie mogę dojść do ładu, ale pracuje nad tym. Głowica nie pociekła, jedynie napęd do wymiany. Zrobiłem dziś 3 fotki

 

 

http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C02%5C24...195143-full.jpg

 

http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C02%5C24...195149-full.jpg

 

http://bikepics.com/pictures/1195378/

Oczywiście wyszedłem jak zwykle, czyli debilnie, no ale ja tu nie o tym :icon_evil:

 

Wymieniłem błotnik, dokupiłem zegary które w końcu działają i jest pięknie :notworthy: Nie mówię nawet jak ślicznie brzmi na tych tłumikach, aż miło się było w nie dziś wsłuchiwać

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiszę sobie coś jeszcze w temacie :) Motocykl działa praaawie świetnie, z zapłonem nie mogę dojść do ładu, ale pracuje nad tym. Głowica nie pociekła, jedynie napęd do wymiany. Zrobiłem dziś 2 fotki

http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C02%5C24...195143-full.jpg

 

http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C02%5C24...195149-full.jpg

 

Oczywiście wyszedłem jak zwykle, czyli debilnie, no ale ja tu nie o tym :P

 

Wymieniłem błotnik, dokupiłem zegary które w końcu działają i jest pięknie :biggrin: Nie mówię nawet jak ślicznie brzmi na tych tłumikach, aż miło się było w nie dziś wsłuchiwać

już ci to pisałem, ale powtórzę jeszcze raz. Kawał dobrej roboty!! wygląda super. :) Ja planowałem dzisiaj wybudzić moją KZ ze snu zimowego, ale nie starczyło czasu.. może w następny weekend jeśli pogoda pozwoli..

pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Wczoraj widziałem, w cipkę XS. Lagi tylko wypoleruj i będzie ślicznie. Chciałem kiedyś XS kupić, tylko na DOHC mnie nie było stać parę lat temu :D Śliczny klasyk

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...