Rafciu Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 W warszawie jest firma zajmująca sie komputerowym badaniem przepływu czynnika. Jest to droga zabawa ale pokazuje gdzie i co można wybrać. Jako że nie mam pieniędzy na tą zabawe postanowiłem sam poprawić nie co fabryke mając na uwadze to co Pan pisał czyli że niekoniecznie ta operacja da pacjentowi więcej energii. Po złożeniu silnika oczywiście napisze relacje z jazdy (pomogło bądź nie) szczerze, ażeby inni mogli z tego skorzystać. Przeprowadziłem też taki zabieg w samochodzie z 16 zaworową głowicą i dało to bardzo pozytywne efekty. Na tyle odczuwalne żeby o nich wspomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 No to powodzenia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 katamarany to inna bajka tam ekonomia wygrywa z zdrowym rozsadkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Przeprowadziłem też taki zabieg w samochodzie z 16 zaworową głowicą i dało to bardzo pozytywne efekty. Na tyle odczuwalne żeby o nich wspomnieć.a jak te pozytywne efekty się przejawiają?pozdrawiambartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Zauważalnie zwiększyła sie elastyczność silnika i jego reakcja na gaz. Wcześniej był nieco przymulony (kto jeździł lanosem 1,6 16V wie ocb). Nie trzeba teraz wachlować drążkiem zmiany biegów tylko wcisnąć w podłoge i suszyć zęby w uśmiechu od ucha do ucha że ten samochód jedzie. Wcześniej jechał też, to prawda ale dopiero od jakiś 3, 4 tyś obr. Teraz już przy 2,5tyś silnik żwawo rwie do przodu. I na biegu jałowym, reakcja na gaz jest bardziej spontaniczna i szybsza. Wcześniej jakby cos go tam hamowało. Niby niewiele dłubniete w tych kanałach a jednak. No i połowa głowicy jest nowej po zerwaniu rozrządu:P Wszystkie zawory, prowadnice i uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) No, to sobie dokupiłem orginalny błotnik i kolejne zegary :crossy: Jedna fotka mi nawet wyszła w miarę http://bikepics.com/pictures/1175099/ http://bikepics.com/pictures/1175097/ Niedługo trzeba będzie przetestować Edytowane 7 Lutego 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Normalnie nófka salonowa nie śmigana :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Czytam kolejne posty Rafcia i dochodzę do wniosku że wyrasta nam nowy specjalista od tuningu taki polski Yoshimura. Teraz to będzie ponad 200kM z litra tylko moment obrotowy gdzieś po drodze szlag trafił ale to nic bo po przekroczeniu 18000 obrotów mocy aż za tyle.Kolega słyszał że dzwonią tylko nie jest pewny w którym kościele. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Kolega słyszał że dzwonią Rafciowi chyba zawory dzwonią... :icon_rolleyes: To że po kompletnym remoncie wychechłanej głowicy w starym lanosie wzrosła elastyczność to wierzę tyle że to nie ma nic wspólnego z powiększaniem kanałów :P Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) Dopiszę sobie coś jeszcze w temacie :icon_mrgreen: Motocykl działa praaawie świetnie, z zapłonem nie mogę dojść do ładu, ale pracuje nad tym. Głowica nie pociekła, jedynie napęd do wymiany. Zrobiłem dziś 3 fotki http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C02%5C24...195143-full.jpg http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C02%5C24...195149-full.jpg http://bikepics.com/pictures/1195378/Oczywiście wyszedłem jak zwykle, czyli debilnie, no ale ja tu nie o tym :icon_evil: Wymieniłem błotnik, dokupiłem zegary które w końcu działają i jest pięknie :notworthy: Nie mówię nawet jak ślicznie brzmi na tych tłumikach, aż miło się było w nie dziś wsłuchiwać Edytowane 24 Lutego 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Dopiszę sobie coś jeszcze w temacie :) Motocykl działa praaawie świetnie, z zapłonem nie mogę dojść do ładu, ale pracuje nad tym. Głowica nie pociekła, jedynie napęd do wymiany. Zrobiłem dziś 2 fotki http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C02%5C24...195143-full.jpg http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C02%5C24...195149-full.jpg Oczywiście wyszedłem jak zwykle, czyli debilnie, no ale ja tu nie o tym :P Wymieniłem błotnik, dokupiłem zegary które w końcu działają i jest pięknie :biggrin: Nie mówię nawet jak ślicznie brzmi na tych tłumikach, aż miło się było w nie dziś wsłuchiwaćjuż ci to pisałem, ale powtórzę jeszcze raz. Kawał dobrej roboty!! wygląda super. :) Ja planowałem dzisiaj wybudzić moją KZ ze snu zimowego, ale nie starczyło czasu.. może w następny weekend jeśli pogoda pozwoli..pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Musimy sie kiedyś spotkać i zobacze KZeta, bo na fotach wyglądał świetnie ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Musimy sie kiedyś spotkać i zobacze KZeta, bo na fotach wyglądał świetnie :Pno myślę że w sezonie znajdzie sie nie jedna okazja :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Pozwolę sobie delikatnie odświeżyć temat, miałem wrzucić zdjęcia i proszę, oto one: http://www.bikepics.com/pictures/1336692/http://www.bikepics.com/pictures/1336693/http://www.bikepics.com/pictures/1336694/http://www.bikepics.com/pictures/1336696/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Wczoraj widziałem, w cipkę XS. Lagi tylko wypoleruj i będzie ślicznie. Chciałem kiedyś XS kupić, tylko na DOHC mnie nie było stać parę lat temu :D Śliczny klasyk Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.