qba Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Panowie, nie mam jak przetestować, przejechać się na tych dwóch modelach, natomiast mam pytanie co bardziej nada się do nauki endurzenia: EXC 250 2t, czy EXCf 250 4t.Ogólnie to nurtuje mnie czy 250 2t nada się do przelotów po kilka kilometrów, czyli takiego pyrkania gdzieś po łąkach, polnych itd. jak trafi się okazja polatać z kolegą co lata XTZ - czy lepiej do tego stylu jazdy opcja f w 4t?Czy 250 w 4t nie będzie jednak dla mnie za słaba? (na 1 enduro przesiadam się z ktm 990 adv) Podpowiedz po jakim terenie masz zamiar śmigać bo enduro dla każdego to co innego :) ale w skrócie exc 250 nie nadaje się na przelotówki, pali jak smok i cały czas jedziesz jak na reaktorze atomowym przed wybuchem, żadna przyjemność. Co do tego czy 250 w 4t będzie za słaba to nikt Ci nie odpowie, o ile na torze czy jakiejś miejscówce to motocykl praktycznie idealny to jak zabierzesz się za przeloty z XTZ to bardzo szybko zabraknie Ci manetki. Kolejna sprawa to 2t vs 4t, ja po kilku latach na 4T bardzo długo nie mogłem się przyzwyczaić do exc200, mimo iż kupiłem ten model z premedytacją, dopiero po kilku wyjazdach dogadaliśmy się jak należy i póki co na 4T ochoty nie mam :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opgosek Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 zapomnij. jak handlarz sprzedaje za 5k to kupil za mniej niz 4k, a pewnie za 2k. wiec zlom. na wschodzie Polski masz duzy wybor w tej kategorii do 5k. poczekaj do lutego/marca zaczyna sie ruch w ogloszeniach. nie napalaj sie. kup raz a dobrze.Wlasnie chce na wiosne kupic ale chce wiedziec od kogo hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes321 Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Enough !!!Część postów poleciało w kosmos, wcześniejsze uznałem, że jednak wnoszą coś dla laika lub nowicjusza...emes321 pisałem Ci, że nie chce mi się czytać Twoich żali po ostrzeżeniu, bo to naturalny odruch "skrzywdzonego niesłusznie", a szkoda mi życia na to.I na szczęście nie muszę merytorycznie uzasadniać swoich decyzji, jeśli są w zgodzie z moim światopoglądem i wyznaniem. Ostrzegam, jeśli zobaczę dalsze pyskówki, będę rozdawal urlopy wszystkim uczestnikom przepychanek, chyba, że będą merytoryczne.Na upierdliwość i czepialstwo nie mam leku.jasne, wszystko jasne. "skrzywdzonego nieslusznie"? daruj sobie tanie teksty. mam wkleic wiadomosci na widok publiczny? w tym momencie publicznie pomawiasz moja osobe - jako moderatorowi latwiej, prawda? :) probowalem wyjasnic sprawe, ale widze, ze trzymasz strone kumpla. skoro nie masz czasu przygladac sie sprawom to co tu robisz? karzesz losowo, czy jak? mnie banujesz za offtopa (w styczniu), pozostalych juz nie. ba! jeszcze mi zwracasz uwage, ze zglosilem szydercze komentarze niezwiazane z tematem. sprawiedliwy swiatopoglad nie ma co. nie dziwi to specjalnie, gdy sam uzywasz slow powszechnie uznanych za wulgarne w moja strone, chyba, ze "ocipiales" nim nie jest, a mi dajesz ostrzezenie za przyrownanie kogos do jamnika? Litosci! :D Qpa nazywa Judas'a idiota i tez jest spoko, ale ja jestem ten zly > :) kupa smiechu. p.s. w dodatku skasowales moja rzeczowa odpowiedz do Magik. zupelnie bez powodu, chyba sie za bardzo rozpedziles. chcesz to banuj. nie rzutuje :D EDIT: strona 354 zgloszone, szydercze offtopy nadal bez reakcji :D o czym my mowimy? Wlasnie chce na wiosne kupic ale chce wiedziec od kogo hehetylko i wylacznie prywatne ogloszenia. jak poczytasz o handlarzach to o kazdym znajdziesz duzo zlych opinii. budzet jest dosc niski, by jechac po to na zachod. najlepiej zacznij szukac na OLX w polowie lutego i jezdzij, ogladaj. NIE NAPALAJ SIE, przez noc nie zniknie. jak widac zlom na zdjeciach to po przyjezdzie lepszy nie bedzie. nie kupuj moto "po serwisie", "naprawach" - lepiej zrob je sam. prezentow obcym sie w tym kraju nie daje. mysle, ze promien 100-150km od miejsca zamieszkania to max. nie nastawiaj sie na 1 model, jezeli jeszcze nie wiesz czego tak naprawde szukasz. poszukaj na forach; tutaj i innych (typowych pod dana dziedzine np enduro). jest tego troche, ale sa bardziej sprecyzowane niz FM. warto kupic od kogos z forum, jezeli uczciwy oczywiscie, ale pozwala to przesledzic w jakis tam sposob historie moto. co wiecej to nie wiem Edytowane 26 Listopada 2018 przez emes321 Cytuj Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Podpowiedz po jakim terenie masz zamiar śmigać bo enduro dla każdego to co innego :) ale w skrócie exc 250 nie nadaje się na przelotówki, pali jak smok i cały czas jedziesz jak na reaktorze atomowym przed wybuchem, żadna przyjemność. Co do tego czy 250 w 4t będzie za słaba to nikt Ci nie odpowie, o ile na torze czy jakiejś miejscówce to motocykl praktycznie idealny to jak zabierzesz się za przeloty z XTZ to bardzo szybko zabraknie Ci manetki. Kolejna sprawa to 2t vs 4t, ja po kilku latach na 4T bardzo długo nie mogłem się przyzwyczaić do exc200, mimo iż kupiłem ten model z premedytacją, dopiero po kilku wyjazdach dogadaliśmy się jak należy i póki co na 4T ochoty nie mam :) Ogólnie to właśnie szukam czegoś na tyle uniwersalnego, aby móc pojeździć w bardzo lekkim offie, właśnie z kolegą np. na XTZ, czyli jakieś przeloty szutrem/lasem, po coś czym będę mógł do tego lasu wjechać nie tylko drogą, bo z kolei mam innego znajomego, który upala 300 exc i z nim to już raczej będzie głęboka woda.W takim razie może EXC 450 w 4t, czy to już raczej za ciężkie i za mocne na początek? Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Jak szukasz motocykl jako kompan do xtz to albo szukaj starego kilbla tymu xt/tt 600 jakieś xr, dr 350 czy nawet hondy dominator a na bogato nieszczęsna drz 400, kupowanie motocykla wyczynowego do pyrkania po polach mija się z celem. Jak masz kolegę z exc 300 to uderz do niego, będzie miał lepsze rozeznanie gdzie i czym można u Was polatać. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 xr600 :D xr600 z drz przegrywa zawiasem i brakiem rozrusznika pozatym jest niezniszczalna i dużo tańsza zarówno w naprawach jak i eksploatacji w porównianiu do padaczkowatego drz...... a w sumie za hajs ile kosztuje sensowny drz czasem można kupić xr650r to jest dopiero pocisk :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 @michoa powiem Ci szczerze, że za bardzo nie przekonuje mnie kupowanie ciężkiej 600setki do nauki endurzenia gdzie 990 adv mnie sforsował nie raz i dlatego chciałbym coś lekkiego do nauki podstaw. część wątpliwości rozwiał mi artykuł:https://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EXC,450,wybor,jest,tylko,jeden,12627.html Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 @michoa powiem Ci szczerze, że za bardzo nie przekonuje mnie kupowanie ciężkiej 600setki do nauki endurzenia gdzie 990 adv mnie sforsował nie raz i dlatego chciałbym coś lekkiego do nauki podstaw. 120 kg ,,dry'' to według ciebie ciężka 600 ? to co jest lekkie ? drz w wersji E waży 119 , lc4 620 jest cięższy , dr350 waży tyle co xr600 , dt 125 waży 100kg z końca lat 80 ( najlżejsza ) , exc 520 który jest współczesnym ostrym hard enduro waży 112kg ,,dry'' ...... twój 990adv waży ,,dry'' ( na polskie dosłownie suchy a chodzi że bez płynów ) 209 kg więc sory ale prawie 2x tyle co xr :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes321 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 120 kg ,,dry'' to według ciebie ciężka 600 ? to co jest lekkie ? drz w wersji E waży 119 , lc4 620 jest cięższy , dr350 waży tyle co xr600 , dt 125 waży 100kg z końca lat 80 ( najlżejsza ) , exc 520 który jest współczesnym ostrym hard enduro waży 112kg ,,dry'' ...... twój 990adv waży ,,dry'' ( na polskie dosłownie suchy a chodzi że bez płynów ) 209 kg więc sory ale prawie 2x tyle co xr :Dpelna zgoda Michoa, dobre porownanie, tylko suchym sie nie jezdzi :P Magik, 150kg na mokro nie jest zle, niektorzy potrafia afryka nieco zjechac w bok. kolega mowi, ze idzie jak dzik tylko piach wciaga mase i potrafi wyhamowac z 70km/h do 0. masa to nie wszystko, liczy sie jej rozlozenie, wysokosc srodka ciezkosci, geometria itd. sam sie balem masy >130kg teraz wiem, ze niepotrzebnie. mam 144kg na mokro i jest git. moja rada? sprobuj i sam sie przekonasz. wszakze zaden moto nie jest tym ostatnim :P i nie trzymaj sie kurczowo tego pomaranczowego Bajaj'a, japonia tez jest fajna ;) fajne DRZ od 12k, fajne xr650r od 13-14k - szukalem. to mi oasuje do Twoich wymagan. XR nie ma startera, a przydaje sie nieraz. jak chcesz zachowac 990 to mozesz rozwazyc cos bardziej wyzylowanego (z czestszym serwisem) CRF450R, RMZ450. pytanie to: budzet? czy to 2. moto? wymagana homologacja? jakie mozliwosci finansowe na serwis - wyzylowany, czy cos wiecznego, gdzie zmienia sie tylko olej? tak czy inaczej bralbym 4T. Cytuj Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pekuu Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) Witam,Chcę kupić 125 4T lecz nie wiem którą wybrać. Chciałbym tym motocyklem jeździć po polnych drogach czy lesie, bez podjazdów.Chciałbym też czasem pojechać 100km z drugą osobą i nie wiem czy jest wystarczająco miejsca w Xt.Myślę właśnie nad Yamahą Xt125 lub Derbi Senda baja/drd 125. Co sądzicie o tych 2 modelach. Czy Yamaha jest dużo niższa i słabsza od Derbi? Czym głównie się różnią Derni DRD od Baja? Czy nie ma problemu z dostępnością części do Derbi? I który byście wybrali. Dodam że mam 182cm wzrostu i 72kg wagi. A i czy derbi ma 5 czy 6 biegów, bo strony podają inaczej. I czy derbi baja jest na wtrysku, bo drd na pewno jest na wtrysku a Yamaha na gaźniku.Z góry dzięki za pomoc Edytowane 1 Grudnia 2018 przez Pekuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Wycieczka w 2 osoby przez 100 km na XT125? Odradzam takie pomysły ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pekuu Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Myślałem że 100km to mało. A jak z takimi "wycieczkami" poradzi sobie Derbi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 (edytowane) Myślałem że 100km to mało. A jak z takimi "wycieczkami" poradzi sobie Derbi?Pytanie, z jakimi Ty sobie poradzisz. Derbikiem możesz świat objechać. Kolega na Derbi Terra 125 poł Polski już zjechał. To kwestia mentalności nie rodzaju motocykla czy pojemności. Edytowane 2 Grudnia 2018 przez Judas Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Nie chodzi o moc motocykla tylko o komfort 2 osób. XT125 jest motocyklem typowo dla 1 osoby a miejsce pasażera jest dodane "żeby było", tam pasażer nie ma jakiegokolwiek komfortu. Dwie osoby na takim sprzęcie to wygląda tak, że kierowca siedzi przesunięty maksymalnie do przodu, jajami opiera się o bak a pasażer na małym skrawku tylnej części wąskiej kanapy i myśli czy nie spadnie na nierównościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pekuu Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 A do jazdy samemu po polnych czy leśnych drogach i czasem jednak asfalt, który był by wygodniejszy i praktyczniejszy? Który ogólnie jest lepszy? Ja jestem troszkę bardziej za Derbi bo wydaje mi się troszkę mocniejsza i większą gabarytowo więc lepiej wyglądałby mi raczej na Derbi ale znowu nie wiem jak jest z dostępnością części do derbi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.