Tommo Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Dlatego planuje Triumha 800 na asfalt... Jak na asfalt to zdecydowanie lepszy będzie Tiger Sport. Bardzo przyjemnie jeździ ten motocykl. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Mialem Tiger 1050 i 1050 sprint rewelacyjne silniki , xc 800 daje możliwość zjazdu z asfaltu na bardziej komfortowych warunkach niż xt 600 . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Ja będę szukał jakiejś wersji XT600 bo to moje kultowe moto,Też się rozglądam za XT600 na 660 jeździłem, fajne moto, ale raczej do miasta, a XT 600 wydaje się, że było by dla mnie ok.Ten filmik i pasja tego gościa i jego osoba rozbawiła mnie do łez :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Znalazłem coś ciekawego: 40 KM i 150 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Też się rozglądam za XT600 na 660 jeździłem, fajne moto, ale raczej do miasta, a XT 600 wydaje się, że było by dla mnie ok.Ten filmik i pasja tego gościa i jego osoba rozbawiła mnie do łez :) 660 tez oblatywałem, ale za ciężka w teren . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) 660 tez oblatywałem, ale za ciężka w teren .Tak trochę dziwna ewolucja modelu. Silnik jakby fajniejszy, ale czemu przybyło 35 kg na masie całego moto , zupełnie bez sensu.Piękne moto, coś jak moje z avatara :)http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xt600e%2001.htm jeszcze kusi mnie 600 TT Rhttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_tt600re%2001.htm Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Ja będę szukał jakiejś wersji XT600 bo to moje kultowe moto, jak kupisz 43NF albo 2KF to jesteś rozgrzeszony , przyjadę popatrzeć , ale jak 3TB to gay kołtun i szpagat Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus9292 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Witajcie Jakie enduro polecacie do 11000zł? Chodzi mi o to, żeby w terenie polatać a po asfalcie, żeby dojechać do terenu xD Myślę nad Yamaha XT660R dobry wybór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 xr650R Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przym Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Oba powyższe oraz dr 650 se. Cytuj Enduro kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/PrzYmEXC 200 -> EXC 300TDM 850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Polecam dr650 se Zawsze Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zależy do czego ma służyć... czy teren, czy tylko szuter, bo jak teren dość ciężkawy, lub w ogóle taplanina, a nie jesteś zobligowany marką motocykla, to lepsze będzie WR 250R, DRZ 400, coś co jest lekkie i ma rozrusznik...Jak teren jest przejezdny, nie grozi kopaniem mokrym butem zabłoconej kopki, to XR 650R, oprócz powyższych, DR 650 tylko ten co ma 144 kg, XT 660 odpada nie ta masa....chyba, że ten teren, to szuter, ewentualnie niegroźne piaskownice ect...w bagnie utopisz motocykl i będziesz tego żałować.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeRockwell Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Nigdy nie jeździłem w terenie, mam ok 180cm wzrostu i ważę 70 kg. Nie mam zamiaru katować maszyny, topić jej w wodzie czy stosować innych tego typu hardkorowych zabiegów. Moto będzie służyć głównie do jazdy po polach, łąkach, lasach, sporadycznie spróbuję podjechać pod bardziej stromy podjazd i to tyle. Nie mam zamiaru go rejestrować, a jego opony raczej nigdy nie dotkną asfaltu :biggrin: Nie mam ochoty wymieniać tłoku co 30 mth (co raczej dyskwalifikuje full crossa). Powiedzmy, że rocznie na eksploatację sprzętu przeznaczyć mogę do 2 tyś pln (nie licząc olei, paliwa, smarów etc) . Jeśli chodzi o cenę mojej przyszłej pierdziawki to chciałbym się zmieścić w tych 8-10 tyś zł za używkę (oczywiście w możliwe najlepszym stanie). Jeśli chodzi o koszty eksploatacji, lepiej wypada 4t czy 2t? Nie zależy mi na mocy, tylko na doskonaleniu umiejętności, w skrócie nie chcę wylądować na najbliższym drzewie :)Za wszelką pomoc z góry dziękuję :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Ja bym kupił w twoim przypadku xr400 lub xr600 ew. drz400 Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeRockwell Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Łooo panie... 600ccm i ok. 40 km? :biggrin: Nie przesadzajmy. Myślałem bardziej nad jakąś DT 125, albo KTM EXC 125? O lie w przypadku Yamahy wiem, że koszty eksploatacji są niewielki, jak wygląda ta sprawa u KTM? Słyszałem, że jest to "cross z homologacją", a koszty jego utrzymania w rezultacie mogą być podobne do full crossa.. Prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.