Matthewpi Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 (edytowane) Szukam Dt125 do kupienia , czy ktoś z Podkarpacia lub świętokrzyskiego ma informacje na temat takiej sztuki?Ewentualnie coś z podobnej połki Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Marca 2017 przez Matthewpi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Jeszcze jedna uwaga. Motocykl z lat 90tych a ten po 2000 (mowa o koncepcji konstrukcji) to dwa inne światy. Głównie pod względem zawieszenia, co w takim enduro jest znaczące. Sprzedaj tą Suzukę, bo jak kupisz drugi to i tak nie będziesz nią jeździł (znam to z autopsji) i przeznacz większy budżet na nowszy i pod każdym względem lepszy sprzęt.Jeśli sprzedam Suzankę to przy zakupie musiał bym i chciał bym iść na całość :), bo moto musiało by starczyć do wszystkiego. Nawet do tego, że wsiądę ze swoją młodą 48 letnią laską na nie i pojedziemy sobie nad jezioro oddalone o 150 km od domu. Zupełnie poważnie pytam dało by radę KTM-mem ENDURO 690R coś takiego odstawić :)Iść na całość to jednak kupić trochę motor na wyrost, aby go nie zabrakło za sezon czy dwa i nie trzeba było sprzedawać i kupować. Cholernie nie lubię, nie cierpię tego i czasu brak.Iść na całość ;) to taki sprzęt, ale cena kosmos mi się wydaje, chociaż mogę się mylićhttps://www.otomoto.pl/oferta/ktm-lc-690-enduro-r-ID6yGH2z.htmlbo ten to już mnie ceną położył, ale tak bym widział swój motocykl do jazdy po okolicznym lekkim tereniehttp://allegro.pl/ktm-690-enduro-r-kit-evo-2-salon-polska-prywatnie-i6762105874.html#thumb/4psi z tą protezą stawu biodrowego to nie żartowałem wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 (edytowane) Masz przecież dobry typ... DRZ 400, porównaj sobie koszt remontu xr400 a drz400e i co może się zje*ać w jednym i w drugim i zobaczymy co jest lepsze :D Głównie pod względem zawieszenia, co w takim enduro jest znaczące. no w szczególności dla amatora :D Edytowane 25 Marca 2017 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 no w szczególności dla amatora :DOczywiście tak, bo wybacza więcej błędów. Te KTMy są drogie, bo są pewne z udokumentowanym przebiegiem i serwisem. Coś za coś. Dla pasażerki z pewnością wygodniejsze będzie to: https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-xtz-xt660z-tenere-2009-5lat-pl-full-serwis-warto-ID6yAwK7.html Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Czy wybuchy silnika XR 400 wlicza się jako element serwisowy? Na 4 znane mi XR 400 w 3 wymieniono silniki, w tym przypadek pewnego anglika sprzed zgoła 15 lat który chciał objechać nim Europę, połowę trasy zaliczył ( górką przez Skandynawię) zanim korbowód wylazł dołem....akurat to bardzo dobrze znany mi przypadek- bo sam byłem świadkiem pracowałem wtedy w hotelu i pomagałem mu załatwić logistykę...Michoa, musisz trochę przerzucić sprzętów, lub poobracać się w kręgu mechaników motocyklowych i to bardzo blisko, żeby cokolwiek n/t spójnego powiedzieć...XR 400 to dobra maszyna, ale delikatna, miała być prawie profesjonalnym endurkiem takim zawodniczym, wyszło co innego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 (edytowane) Oczywiście tak, bo wybacza więcej błędów. Te KTMy są drogie, bo są pewne z udokumentowanym przebiegiem i serwisem. Coś za coś.Dla pasażerki z pewnością wygodniejsze będzie to: https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-xtz-xt660z-tenere-2009-5lat-pl-full-serwis-warto-ID6yAwK7.htmlTak, wiem, bo za GSR 600 od pierwszego właściciela z historią serwisowa też dałem od ...uja kasy, ale lubię zadbane motocykle co niestety w klasie sprzętu enduro nawet soft jakby w sprzeczności stoi. Musiał bym kupować od takiego samego leszcza jak ja co więcej patrzył, a mniej jeździł :DSzukamy w każdym razie coś ;) do soft enduro.DRZ 400 cały czas na celowniku jest Panowie on tak dobrze umyty i rzeczywiście wart zainteresowania. Zerknijcie proszę w tą większą galerię zdjęć.http://allegro.pl/ktm-lc4-640-2005-rok-high-flow-homologacja-i6747589903.html?utm_source=notification&utm_medium=PLobserved_end_soon_B&utm_campaign=ofertastarszy o rok ale jakby ładniejszy egzemplarz i mniejszy przebieghttp://allegro.pl/ktm-lc4-640-igla-i6760063125.html#thumb/8 Edytowane 25 Marca 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Na ogłoszenia "igła" od razu biorę nogi za pas i.... w las hahhahahahhahaa... Szczerze odpuść sobie masz za mały limit kredytowy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Chce się wybrać obejrzeć tego, mam raptem 130km w jedną stronę wiec warto pojechać http://allegro.pl/ktm-lc4-640-igla-i6760063125.html#thumb/8na co zwrócić uwagę przy tego typu motocyklu, normalny szosowy to potrafię kupić, ale taki enduro ........ lipa, nie wiem co tam sprawdzać, poza oględzinami ogólnymi jak każdego pojazdu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Miałem to w wersji SM. Jak nigdy nie miałeś styczności z KTM to zabierz ze sobą kogoś obcykanego. Te silniki pracują jak sieczkarnia i mocno wibrują. Jeśli chcesz tym latać w trasy po 100 km to współczuję bo to jest sprzęt do upalania a nie trzaskania dalszych tras. Usiądziesz za kierownicą, zobaczysz jaką jest pozycja na kanapie oraz jak wąska kanapa to zrozumiesz o czym piszę. A jak myślisz zabrać czasami pasażera to już w ogóle ostra jazda i życzę wam żelaznych tyłków ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Jeszcze raz Ci napiszę masz raczej za mały limit kredytowy...serwis częsty i drogi, ponadto motocykl używany nie wiadomo jak był jeżdżony- jak tylko w palnik, to możesz spodziewać się porządnego remontu silnika, na dodatek, w KTM panuje bałagan jeśli chodzi o dostępność części oraz pasowania części, mój kumpel z Ostrołęki przerabiał to - 2 silniki teoretycznie ten sam rok, ta sama pojemność- a nic nie pasuje z jednego do drugiego- ani wał, ani cylinder ani głowica....Sam poradził sobie w ten sposób, że kupił, używany silnik z wypadkowego silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 (edytowane) No to już pozamiataliście Panowie moje napalenie :)Hmmmmmm DRZ 400, czy Yamaha któraś będzie taniej i najtaniej w eksploatacji ?W sumie to mam sprawdzony serwis Suzuki i tu już by było łatwiej żyć :)tylko skąd go takiego ładnego kupić :)http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_drz400e%2006.htm Edytowane 26 Marca 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 tylko skąd go takiego ładnego kupić :)http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_drz400e%2006.htm Szukaj po forach endurowych, może ktoś będzie sprzedawał. Te motocykle nigdy nie będą ładne bo one zostały stworzone do jazdy w terenie a tam gleby są codziennością ;) Może u naszych zachodnich sąsiadów znajdziesz coś ładnego ale tam tanio nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 . Te silniki pracują jak sieczkarnia i mocno wibrują.Na filmikach posłuchałem tych KTM-owych silników no normalnie jakby chciały zabić tak warczą i się szarpią. Czym to spowodowane, co tam sczzególnego wymodzili w singlu, że tak kołacze jak silnik od motopompy strażackiej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 u mnie drz400E to była życiowa wtopa i biznes kupiłem za 11 tys prawie nie był to najtańszy z allegro , wyglądał ok , włożyłem chyba z 1k i sprzedałem rozjebanego za po pół roku za 5 :D to jest fajny motocykl póki jeździ , jak się z**bie to w remoncie jest pewno nawet droższy niż exc 520 .......ja przerobiłem w pół roku wszystkie możliwe wady tego moto jakie opisują w internecie masakra kupiłem go po chwili przestał odpalać -ten motocykl nie ma kopniaka , bardzo ciężko go zapalić na zapych ( z górki ok ale nie na płaskim i samemu ) więc swoje się nawkurwiałem , kupiłem nowy aku to zje*ał się regulator ( jak zmieniałem aku ładował , po jakimś czasie przestał ) , potem coś zaczęło klepać , regulacja zaworów -płytki , że mieszkam na zadupiu to zanim przyszła płytka, zanim załatwiłem klucz dynamometryczny to minęły wieki ( w xr 600 robi się to w chwile , bez ściągania czapki bez kosztów , płaskimi kluczami z biedronki , z narzędzi specjalistycznych trzeba szczelinomierz za 10 zł ) , nie ustąpiło , okazało się że napinacz rozrządu się zaciął ( też wada fabryczna) i łańcuszek był lekko luźny ( na szczęście nie przeskoczył ) , potem po glebie w piach dźwignia zmiany biegów wbiła się w pokrywę magneta -nikt nie chciał się podjąć spawania tego ( magnesium ) skończyło się na ulepieniu boba z epoksydu na zasadzie może zadziała ( nie miałem kasy na używkę , zresztą ciężko o nie bo to też ich wada fabryczna) , potem było dolewanie oleju i czarna chmura przy gwałtownej odwijce , skończyło się na pęknięciu tytanowej płytki przepustnicy gaźnika ( cena nówki 680 zł ) silnik ją połknął no i rozbiórka - blaszka nie narobiła szkód , część wpadła w wydech , część była na denku tłoka , część blokowała zawór wydechowy w pozycji otwartej dlatego nie chciał zapalić :D ale okazało się że tłok selekcja D , nicasilu prawie nie ma , korba prox i też szałowo panewka sworznia tłoka nie wyglądała , potem doczytałem o głowicach przypomniało mi się jak zawory robiłem że moja też szałowa nie jest podliczyłem koszty , przerosło mnie poszedł rozjebany za 5 tys..........jak go sprzedawałem ludzie się zabijali o głowice , dzwonili o to dzień i noc :D owszem jak jeździ to -zawias ma extra , można spokojnie skakać , pełna regulacja i przód i tył -jest mocny i dziki , dół ma słabszy niż xr600 , ale kręci się wysoko i fajnie :D -ten rozrusznik jak ktoś ora żwirownie i na 10 min 3 razy leży to jest zbawienie , mój ciężko palił po glebie w sensie długo kręcił ale on miał dosyć wydajne ładowanie aku i jak regel i aku zdrowy to nie było problemu nawet przy glebie co chwila -dwie chłodnice bez wentylatora , boskie rozwiązanie nawet paląc gumę w +40 go nie przegrzejesz...... ale masa ludzi ma z nimi problemy , jak się rozsypie to remont idzie w tysiące ...aaa jeszcze przypadkiem odkryłem jak kleiłem tą dziurę w pokrywie że w nich lubią się odklejać cewki z statora i magneto je mieli i u mnie też 2 już słabo się trzymały , podkleiłem epoxydem ale tragedia była blisko..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Wersja E to ta mocniejsza 50 kucy, ja bym takiej nie kupił bo wiadomo że takie wersje mocniejsze są ostrzej eksploatowane, fakt że remont generalny silnika wraz z wymianą głowicy to połowę wartości nowego motocykla he he Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.