Nowy2 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 nie istnieje coś takiego....najbliższa sensowna propozycja to jakiś exc 125/200 ale z kwitem poniżej 6kpln chyba się nie kupi w sensownym stanie... A co z innymi typu TTR, gorsze od exc? Zawieszenie w exc na torze wytrzyma ? Jeżeli wybór padnie na exc to 125 bo 200 na początek wydaje sie za duzo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 ttr po prostu inne niż exc, tam gdzie jeden tworzy wady drugi ma zalety i odwrotnie. u jednego wytrzyma u drugiego nie, jeśli będziesz robił skoki na metr w powietrzu i jeździł okazjonalnie po amatorsku, to wytrzyma, a jeśli chcesz naprawdę jeździć crossowo to się nie nadaje 200 nie jest mocniejsza niż 125, jeździ się nią łatwiej, mocniejszy dół a góra podobna. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Na tor to się kupuje crossa a nie enduro. Uprzedzając pytanie -> nie ma crossów z homologacją. Więc albo chcesz zapierdzielać po torze na krosie albo zapierdzielać po lasach na enduro. A jak chcesz głównie jeździć po torze na enduro to sens takiej operacji jest mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy2 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 (edytowane) Po przespaniu sie z tym problemem wybrałem ze musi być to enduro, ponieważ po lasach i polnych drogach też bede jeździl, a i wypad na miasto tez sie przyda. Tylko exc sie do tego nadaje, czy sa jeszcze jakies inne moto ? Edytowane 8 Września 2013 przez Nowy2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BjjTeam Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Ok. opcje się troszkę poznieniały ;-) i co według Was lepiej wybrać ??? ( co tańsze w utrzymaniu, da dużo frajdy itp....) ???1. KAWASAKI KX 250 F2. YAMAHA YZ 250 FZnalazłem 2 takie Moto i powiem szczerze że chodzą mi to głowie, tylko że doświadczenie w Crossach mam znikome ;-) zatem POMOCY !!!!!!!! ;-) POZDRAWIAM........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Uprzedzając pytanie -> nie ma crossów z homologacją. zdarzają się zarejestrowane crossówki, zwykle pochodzą z AngliiPo przespaniu sie z tym problemem wybrałem ze musi być to enduro, ponieważ po lasach i polnych drogach też bede jeździl, a i wypad na miasto tez sie przyda. Tylko exc sie do tego nadaje, czy sa jeszcze jakies inne moto ? na tak zadane pytanie mozna odpowiedziec ze nadaje sie exc, ale i yamaha dt i africa twin, zalezy co to ma byc za jezdzenieOk. opcje się troszkę poznieniały ;-) i co według Was lepiej wybrać ??? ( co tańsze w utrzymaniu, da dużo frajdy itp....) ???1. KAWASAKI KX 250 F2. YAMAHA YZ 250 FZnalazłem 2 takie Moto i powiem szczerze że chodzą mi to głowie, tylko że doświadczenie w Crossach mam znikome ;-) zatem POMOCY !!!!!!!! ;-) POZDRAWIAM........ kx-f miał bardzo awaryjne roczniki (te same silniki w rmz i kxf), po rozstaniu z suzuki kawy znowu są sprzętem z pierwszej ligi, obydwa modele to najbardziej kosztowne zabawki jakie mozna kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy2 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 na tak zadane pytanie mozna odpowiedziec ze nadaje sie exc, ale i yamaha dt i africa twin, zalezy co to ma byc za jezdzenieMożna powiedzieć ze 50% bede spędzał na torze, mają być to co weekendowe wypady, na początku oczywiście będzie to bardziej prykanie niż latanie, bo trzeba sie oswoić ze sprzetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BjjTeam Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Hmmm..... Ta KAWA KX jest z 2005roku, YZ z 2004r.( jezeli ma to jakies znaczenie : wady, itp) czyli rozumiem ze lepszym wyborem bedzie YAMAHA ;-) bo slyszalem ze czesci sa ciut tansze do Yamaszki ???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 (edytowane) Hmmm..... Ta KAWA KX jest z 2005roku, YZ z 2004r.( jezeli ma to jakies znaczenie : wady, itp) czyli rozumiem ze lepszym wyborem bedzie YAMAHA ;-) bo slyszalem ze czesci sa ciut tansze do Yamaszki ????????Jeżeli będziesz jeździł w większości po polach i lasach to te 33 km na tylnym kole w YZF i KXF to mało. Lepiej kupić EXC 250/300, 45 km to już coś jest. Jeżeli jesteś odważny (w sensie nie boisz się marki) to szukaj Gas Gasa EC 250/300, oba mają po 50 km na kole (czyli więcej niż yz czy cr 250 w 2t), po kilku małych modyfikacjach 58 km tak jak cr 500, co ciekawe tyle to nawet mityczna xr650r nie ma. Nawet taka CRF 450R zostanie w tyle. Na koniec oczywiście najlepsze, uważam, że amator nawet sobie poradzi z tym Gasem, niesamowity silnik to ma, moc jest oddawana praktycznie liniowo. W górnych obrotach nie ma żadnego strzału mocy, także polecam... Edytowane 9 Września 2013 przez SilverX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BjjTeam Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Hhhhh... to dałeś do myślenia ;-) z tym ze na tym Moto poza polami, lasami i torem chce jezdzic po Bieszczadach i innych bezdrozach ;-) wiec YAMAHA i KAWA... odpada ???? myślisz że dla takiego Amatora Crossu jak Ja to za mało???? Bo myslalem ze na poczatek taka maszyna da mi sporo zabawy ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Jasne, że da sporo zabawy ale podejrzewam, że po sezonie będziesz chciał coś mocniejszego. Najlepiej jakbyś się przejechał jakimś 250 4t i 250/300 2t. Moim zdaniem cross do endurzenia jednak nie bardzo się nadaje. Drugi aspekt to koszta, wiadomo 4t mniej spali, a taki 2t z 10 litrów. Jak coś się sypnie w 4t to koszta przeogromne, a w 2t szału nie ma z remontami. Przykładowo w GG ludzie tłoki wymieniają co 70-100 Mth. Współczesne hard enduro w 2t są potulne jak baranek, zwłaszcza EC 300. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 kup sobie cokolwiek, bo i tak po jakimś sezonie czy dwóch zmienisz, crossem trudniej jezdzi sie w terenie a enduro gorzej radzi sobie na typowym torze mx, ale uwierz mi że wiele motogodzin przed tobą zanim dojdziesz do tego poziomu aby potrzebowac maszyny stricte crossowej czy typowo endurowej,ja mogę polecic ci ktma 200exc, znajdz sobie zadbany egzemplarz od 03r a będziesz pan zadowolony, sprzet bezawaryjny, łatwy do ogarnięcia, przyjemny w serwisie, w terenie lata świetnie, na torze bardzo długo będzie ci wystarczał, w razie czego sprzedasz bez problemu bo są chodliwe (to tez wada, bo ciezko kupic, ale warto poczekac) poza tym w 4T koszta są duże nawet jak nic się nie sypie, zwykła eksploatacja jest duzo droższa niż 2T, nie zgodzę się też z tym, że te motorki mają mało mocy, ludzie latają na tym wiele sezonów i nie narzekają, zdarza się, ze przesiadają się z 450 na 250, ja osobiście z crossówek na tor brałbym yamahę yz250f, bo to popularny i sprawdzony sprzęt, zeby dobrze latac na 450 trzeba miec doswiadczenie, inaczej niczego się nie nauczysz bo będziesz drzał przed odkręceniem manetki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 jjank do tego że moc w tym sporcie nie jest najważniejsza trzeba dorosnąć , ludzie którzy nigdy nie latali enduro albo latali 50/80 czy tam sportową 600/1000 tego nie rozumieją....... ja też po mtx 80 szukałem cr 500 , nie wiem czy to dobrze ale nie udało mi się znaleźć w tej kasie co miałem :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BjjTeam Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 jjank czyli radzisz żeby odpuścić ta YAMASZKE YZ 250f ( bo mam taka na oku ;-) ) i na spokojnie poszukac KTM EXC 200 ???? Bo powiem szczerze, ze mądrze prawisz wiec..... ;-) POZDRAWIAM I DZIĘKUJE ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 (edytowane) jedno i drugie moto jest świetne, obydwa są leciutkie, zwinne, mocne i dysponują dobrym zawiasem, jest jednak zasadnicza różnica w kosztach eksploatacji bo remont kapitalny silnika prędzej czy później będziesz musiał zrobic i tu i tu(mniej więcej co 70-80mth przy amatorce), tyle ze w kacie wyniesie on ok 3Kzł, a w niebieskim ponad 5K, potem juz w trakcie eksploatacji w takiej wysilonej 4T co 8mth musisz wymienic olej (full syntetyk) i sprawdzic/regulowac zawory-w praktyce mało kto robi to sam, a kacie raz na 20-30mth wystarczy wymienic olej w skrzyni (i moze to byc zwykły półsyntetyk) i tyle, każdy mechanik od kosiarek da radę :D ten kat co dałes linke na PW to jakaś mega okazja nawet jeśli jest do remontu, szukalem w zimie takiego sprzętu i kosztowały conajmniej 4-5K więcej, a za 6,5K z kwitem i jezdzące można brac w ciemno Edytowane 9 Września 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.